1. Fijn gewerkt vandaag. Niet eerder naar huis gegaan maar wel een collega geholpen. 2. Weer heerlijk in mijn eigen bolide gereden wat is het toch een fijne auto. 3. Toch nog redelijk op tijd thuis van het werk en nog even op mijn gemak uitgemest bij de paarden. Daar kan ik echt van genieten.
- Onverwachte 'problemen' met mijn vrij jonge trailer, toch snel opgelost door fijne service van het aankoop bedrijf. Telefonisch geholpen en er kwam een monteur langs om nog te checken. - Heerlijke strand rit gemaakt daarna - Met een wijntje op de bank genieten
Mandyy
Geplaatst: 19-03-21 09:22
Gisteren: 1. Lekkere smoothies gemaakt. 2. Vriend was lief. 3. Het was eindelijk een droge dag, dus veel fijner om te wandelen in m’n pauze (gezellig met een vriendin).
- Heerlijk zonnetje - Paard netjes gemaakt, staart gewassen, geknipt en opgeschoren - Heerlijke vrijdagavond met m’n vriend en uitkijken naar eindelijk weer springles morgen
Zebrastreep
Geplaatst: 19-03-21 23:39
1. Enorme overwinning gehad met mijn jonge paard ik ben zo trots op haar 2. Lekker weer een paardenmiddagje gehad kwam er steeds niet aan toe. 3. Lekker appelgebakje gehad
VanHuisUit
Geplaatst: 20-03-21 19:49
1. heerlijk in het zonnetje gezeten met een t-shirtje voor het eerst dit jaar 2. bonus zoon kwam langs was gezellig 3. met m'n lief strandwandeling gemaakt
1. Lekker ontspannen ritje gemaakt 2. Heerlijk genoten van het zonnetje 3. Weer wat klusjes gedaan (houthok opgeruimd, onkruid verwijderd, kast in de schuur opgebouwd)
1. Mooi weer tijdens mijn wandeling! 2. Weer in mijn positiviteits-dagboek geschreven. De draad positief opgepakt. 3. Heel dankbaar voor alles wat ik heb (woning, eten, douche, partner)
Mandyy
Geplaatst: 21-03-21 19:57
1. Klein rondje gewandeld bij het Hertenkamp in Zeist. 2. Eten gehaald bij de snackbar. 3. Online geshopt bij Zalando.
Love_Laugh
Geplaatst: 21-03-21 20:29
1. stukje wezen wandelen en lekker chocomelk met slagroom gekocht 2. Spareribs afgehaald 3. Weer de was weggewerkt