superpony schreef:Ik zeg precies hetzelfde als jij.
En als je goed leest, wordt er ook gezegd dat mensen dan twijfelen over de liefde, omdat ik anders over het huwelijk dacht dan mijn man bijvoorbeeld....
Dat is niet perse 'goed lezen' dat kan ook 'tussen de regels door iets lezen wat er niet staat' zijn...
Als jij aangeeft dat je heel lauw reageerde op het aanzoek van je man, en iemand vraagt 'vond je man dat wel leuk, en vond je het zelf wel leuk?' dan zijn dan gewone vragen ..
Dat je dan eventueel kan lezen "oh dat is ook niet leuk voor je man" kan, maar dat staat er dan niet..
Citaat:
Ze kunnen het 100x omdraaien, anders vertellen en mooier inpakken, maar dat is gewoon letterlijk wat gezegd wordt.
Oke
Citaat:
Ik zou niet weten of ik in de toekomst wel verliefd word op een ander? Dan wordt je wel heel erg onderschat als mens. En ik verdedig mijn relatie zeker. Helemaal wanneer monogame relaties als niet natuurlijk, niet echt etc worden afgeschilderd door een beetje wijs te banketstaaf.
Ik snap dat jij heel gelukkig bent in je monogame relatie... dan is dat toch prima ? ik zie niet zo dat 'de monogame relatie' een strijder nodig heeft
Citaat:
Ik denk echt dat juist die mensen wat tekort komen en daarom juist de mooie, goede relaties proberen onderuit te halen.
Vind je het heel erg om zelf ook geen waardeoordeel te hebben over mensen met andere relaties dan monogaam.. want ik kom zeker niets te kort
Citaat:
En het maakt verder niet uit, want ik kijk er niet anders om tegen mn man of ons huwelijk. Ik denk eerder; ik mag toch wel in mn handjes knijpen dat ik dat wel heb gevonden en al dat gezeik niet heb.
Ik ben heel benieuwd wat je bedoelt met 'al dat gezeik'? Kun je dat toelichten?