Dus als iemand hem nog vindt en hem zelf niet hoeft.. Let me know

Deze bedoel ik:
https://www.ej.nl/paard/halsters-touwen ... 20halster&
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Nou, wie nog een wedstrijdjasje zoekt... ze hebben er eentje van +400€ nu te koop aan €24.95. Gaat even 95% korting vanaf(en ook een mannenjasje van horse pilot heeft zoveel korting).
Verder €100 korting op een rijbroek van pikeur gescoord nog bijvoorbeeld
wendy1987 schreef:Varekaj schreef:Nou, wie nog een wedstrijdjasje zoekt... ze hebben er eentje van +400€ nu te koop aan €24.95. Gaat even 95% korting vanaf(en ook een mannenjasje van horse pilot heeft zoveel korting).
Verder €100 korting op een rijbroek van pikeur gescoord nog bijvoorbeeld
Die kan ik dan weer niet vinden, helaas.. Heb gelijk zitten speuren want zoek nog mooi jasje!
Granoek schreef:KimD schreef:Mocht iemand nog camera's voor in huis zoeken, Amazon heeft een erg leuke aanbieding op de Eufy! Ruim €120,- erop bespaard.
En voor de mensen met honden die vers vlees voeren, Specimal heeft ook een BF korting. Alle vlees voor €2,50. Daar heb ik net geen €300,- bespaard!
Ook katten?
Varekaj schreef:
ZoeyDercks schreef:Nou ik ben echt te veel losgegaan en nu moet ik stoppen maar ik wil eigenlijk die Equestic ook nog....
Al een lange rijjas, duivelsklauw, msm, hoofdstel besteld... Welke impulscontrole?
Maar géén dekjes (die heb ik namelijk nog 4 in bestelling, lol)