Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

biggirl

Re: Lucht je hart, verdrietig zijn mag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-22 00:29

Cayenne en zebrastreep bedankt voor jullie antwoorden !

Collega’s waren idd super lief en zorgzaam voor me ! En heb me idd voor genomen om maandag contact op te nemen met de huisarts om t een en ander voor te leggen

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:02

Oke dus, sommige kunnen mij kennen uit het ergernissentopic.

Ik weet niet echt hoe ik dit moet gaan verwoorden maar ik ben echt heel ''somber'' op het moment.
Het is al een tijdje uit met mijn ex, en ik mis hem niet meer (denk ik) ik mis meer dat er iemand om mij geeft.
Mijn vrienden hebben me ook laten vallen dus heb ik toen besloten om ze te vergeten en te blokkeren omdat mijn mentale gezondheid er niet zoveel beter van werd.
Ik heb echt ups en downs gehad, en nu zit ik weer in een down volgens mij.
Ik heb de hele week al zitten huilen omdat ik me zo alleen voel en ik heb echt niemand om mij heen die aan me denkt, en dat vind ik zo ontzettend moeilijk nu.
Ik mis de gezelligheid zo erg en gewoon die domme en leuke momenten.
Ik mis het gevoel dat ik wat waard was voor iemand en dat iemand moeite doet voor mij. Het is allemaal zo poedersuiker nu. Ik kan maar niet geloven dat ze me zomaar uit hun leven konden duwen en gewoon verder kunnen gaan zonder aan mij te denken.
Het klinkt echt dramatisch maar ik zit er zo erg mee nu

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 00:15

:( |( Ik ben verdrietig om de oorlog, om wat er nu gebeurt, en om de dreiging van nog veel meer.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-22 13:46

fotolijstje schreef:

Ik weet niet echt hoe ik dit moet gaan verwoorden maar ik ben echt heel ''somber'' op het moment.
Het is al een tijdje uit met mijn ex, en ik mis hem niet meer (denk ik) ik mis meer dat er iemand om mij geeft.
Mijn vrienden hebben me ook laten vallen dus heb ik toen besloten om ze te vergeten en te blokkeren omdat mijn mentale gezondheid er niet zoveel beter van werd.
Ik heb de hele week al zitten huilen omdat ik me zo alleen voel en ik heb echt niemand om mij heen die aan me denkt, en dat vind ik zo ontzettend moeilijk nu.
Ik mis het gevoel dat ik wat waard was voor iemand en dat iemand moeite doet voor mij. Het is allemaal zo poedersuiker nu. Ik kan maar niet geloven dat ze me zomaar uit hun leven konden duwen en gewoon verder kunnen gaan zonder aan mij te denken.

Ik begrijp je volkomen!
Een tip die heel moeilijk is, maar die ik wel gebruik; probeer minder of beter gezegd niets te verwachten van anderen. Ben zelf ook zo vaak teleurgesteld in andere mensen. Altijd informeren en klaar staan voor een ander en dan andersom niet.

Heb voor mezelf en een paar hele fijne vrienden gekozen en het is helemaal prima nu.

Sterkte!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 18:02

Myfairytale schreef:
fotolijstje schreef:

Ik begrijp je volkomen!
Een tip die heel moeilijk is, maar die ik wel gebruik; probeer minder of beter gezegd niets te verwachten van anderen. Ben zelf ook zo vaak teleurgesteld in andere mensen. Altijd informeren en klaar staan voor een ander en dan andersom niet.

Heb voor mezelf en een paar hele fijne vrienden gekozen en het is helemaal prima nu.

Sterkte!

Ik ga helemaal mee met geen verwachtingen meer hebben , ik doe het nu ook echt veel actiever sinds een jaar en het maakt je zoveel gelukkiger. Althans het werkt voor mij , krijg ook genoeg vragen van mensen of dat wel de juiste manier van denken is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 19:30

Waren het jouw vrienden of was het de vriendengroep van je ex?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-22 21:08

Urbanus schreef:
Waren het jouw vrienden of was het de vriendengroep van je ex?

De mijne, mijn ex zat ook in de vriendengroep :j

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 13:17

Ik heb net een hele hoge rekening gekregen voor iets die ik eigenlijk niet kan betalen

Hij was ook niet nodig geweest en ik merk dat het me heel veel stress geeft en ik me erg aangeslagen door voel

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:16

Amber_anne schreef:
Ik heb net een hele hoge rekening gekregen voor iets die ik eigenlijk niet kan betalen

Hij was ook niet nodig geweest en ik merk dat het me heel veel stress geeft en ik me erg aangeslagen door voel

:(:)
Kan je hem in termijnen betalen? Of hulp bij krijgen?

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-22 14:19

Suzanne F. schreef:
Amber_anne schreef:

:(:)
Kan je hem in termijnen betalen? Of hulp bij krijgen?

Ik heb ze gemaild om het uit te leggen. Ga er wel van uit dat het in termijnen kan

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-22 01:14

Nou mijn kat is dus vermist geraakt.
En net zocht ik hem dus om mee naar boven te nemen, toen kwam de realisatie pas.
Ik hoop echt dat hij veilig is :(

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-22 10:25

Ik hoop en duim heel hard voor je mee fotolijstje!

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:37

Opname nummer zoveel en zoveel frustratie en verdriet. Ik weet het even niet meer ;(

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:48

Wat een hoop dieren sterretjes geworden veel sterkte allemaal…

Hier raakt de koek een beetje op vorig jaar afscheid genomen van mijn 2 honden, vader, broer, mijn allerliefste merrie krijg ik vorige week een auto ongeluk waarbij de auto die ik samen met mijn vader uitgezocht heb Total los is. Ik hecht mij vaak aan alles wat maar een herinnering heeft. Vandaag krijg ik te horen dat een oud klantje van mij op haar sterfbed ligt en mij nog 1 keer wilt zien.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 23:54

MoniekJ en candalisa, allebei heel veel sterkte! :(:) :(:) Vreselijk wat jullie doormaken.
Hoop en duim dat er gauw weer goede tijden voor jullie aanbreken!

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-22 23:58

@MoniekJ sterkte!! Soms helpt het mij om te denken, als het niet meer slechter kan gaan, kan het alleen nog maar beter worden.. :knuffel:

@candalisa jij ook heel veel sterkte, wat heb je veel op je bordje gehad zeg :knuffel: Y;( Hopelijk kun je nog mooi afscheid nemen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-22 00:03

Sterkte iedereen!

2021 was ook eigenlijk wel een rot jaar moet ik zeggen.... Ik hoop dat voor iedereen 2022 een stuk beter en vrolijker gaat worden!

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-22 15:37

In december zal ze er 6 jaar al niet meer zijn, maar ik ga haar nooit vergeten.
Ik hoop echt dat ik haar trots maak met wat ik doe.
Ik hoop dat ze daar boven nog steeds de bijzondere deerne is die ze hier ook was.
Ik mis je.

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:47

Ik weet 't ff niet. Ik heb het gevoel alsof ik niks van mijn leven maak. Ben nog jong, maar de tijd sluipt voorbij en het voelt alsof ik het aan het verspillen ben. :( Ben er gewoon ff verdrietig door..

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:53

Fearn schreef:
Ik weet 't ff niet. Ik heb het gevoel alsof ik niks van mijn leven maak. Ben nog jong, maar de tijd sluipt voorbij en het voelt alsof ik het aan het verspillen ben. :( Ben er gewoon ff verdrietig door..

:knuffel: Ik begrijp hoe jij je voelt.
Misschien maar een schrale troost maar, ik vind zolang jij leeft dat je helemaal niks verspilt. Het leven is nou eenmaal "borderline".
Ik ben niet zo goed met dit te verwoorden sorry -O- maar het komt echt goed!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-22 22:56

Het idee/gevoel hebben dat niemand je mag....

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 09:57

Op de sterfdag van mijn zus heb ik te horen gekregen van de zus na mij dat ze ongeneeslijk ziek is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:05

meggiemeg schreef:
Op de sterfdag van mijn zus heb ik te horen gekregen van de zus na mij dat ze ongeneeslijk ziek is.

Wat verschrikkelijk!

Heel veel sterkte!!!

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:10

Urbanus dank je, het is heel onwerkelijk.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 10:56

meggiemeg schreef:

Jeetje wat erg :knuffel: veel sterkte!