Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fotolijstje schreef:Oke dus, sommige kunnen mij kennen uit het ergernissentopic.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet gaan verwoorden maar ik ben echt heel ''somber'' op het moment.
Het is al een tijdje uit met mijn ex, en ik mis hem niet meer (denk ik) ik mis meer dat er iemand om mij geeft.
Mijn vrienden hebben me ook laten vallen dus heb ik toen besloten om ze te vergeten en te blokkeren omdat mijn mentale gezondheid er niet zoveel beter van werd.
Ik heb echt ups en downs gehad, en nu zit ik weer in een down volgens mij.
Ik heb de hele week al zitten huilen omdat ik me zo alleen voel en ik heb echt niemand om mij heen die aan me denkt, en dat vind ik zo ontzettend moeilijk nu.
Ik mis de gezelligheid zo erg en gewoon die domme en leuke momenten.
Ik mis het gevoel dat ik wat waard was voor iemand en dat iemand moeite doet voor mij. Het is allemaal zo poedersuiker nu. Ik kan maar niet geloven dat ze me zomaar uit hun leven konden duwen en gewoon verder kunnen gaan zonder aan mij te denken.
Het klinkt echt dramatisch maar ik zit er zo erg mee nu
Myfairytale schreef:fotolijstje schreef:Oke dus, sommige kunnen mij kennen uit het ergernissentopic.
Ik weet niet echt hoe ik dit moet gaan verwoorden maar ik ben echt heel ''somber'' op het moment.
Het is al een tijdje uit met mijn ex, en ik mis hem niet meer (denk ik) ik mis meer dat er iemand om mij geeft.
Mijn vrienden hebben me ook laten vallen dus heb ik toen besloten om ze te vergeten en te blokkeren omdat mijn mentale gezondheid er niet zoveel beter van werd.
Ik heb echt ups en downs gehad, en nu zit ik weer in een down volgens mij.
Ik heb de hele week al zitten huilen omdat ik me zo alleen voel en ik heb echt niemand om mij heen die aan me denkt, en dat vind ik zo ontzettend moeilijk nu.
Ik mis de gezelligheid zo erg en gewoon die domme en leuke momenten.
Ik mis het gevoel dat ik wat waard was voor iemand en dat iemand moeite doet voor mij. Het is allemaal zo poedersuiker nu. Ik kan maar niet geloven dat ze me zomaar uit hun leven konden duwen en gewoon verder kunnen gaan zonder aan mij te denken.
Het klinkt echt dramatisch maar ik zit er zo erg mee nu
Ik begrijp je volkomen!
Een tip die heel moeilijk is, maar die ik wel gebruik; probeer minder of beter gezegd niets te verwachten van anderen. Ben zelf ook zo vaak teleurgesteld in andere mensen. Altijd informeren en klaar staan voor een ander en dan andersom niet.
Heb voor mezelf en een paar hele fijne vrienden gekozen en het is helemaal prima nu.
Sterkte!
Suzanne F. schreef:Amber_anne schreef:Ik heb net een hele hoge rekening gekregen voor iets die ik eigenlijk niet kan betalen
Hij was ook niet nodig geweest en ik merk dat het me heel veel stress geeft en ik me erg aangeslagen door voel
![]()
Kan je hem in termijnen betalen? Of hulp bij krijgen?
Fearn schreef:Ik weet 't ff niet. Ik heb het gevoel alsof ik niks van mijn leven maak. Ben nog jong, maar de tijd sluipt voorbij en het voelt alsof ik het aan het verspillen ben.Ben er gewoon ff verdrietig door..