Lestrange01 schreef:Op mijn werk... Ik ben echt helemaal van de leg. Klant verstopt twee kratten bier en ik zie het pas wanneer zij weglopen, ik roep hen nog na maar ze negeren me. Dus ik roep gelijk door mijn oortje voor de service balie of ze de klant tegen willen houden, dit lukt ze niet.
Wordt ik naar kantoor geroepen, baas helemaal boos. Ze hebben de camera beelden gekeken en zagen dat de zo bleef staan dat ze niet zichtbaar waren voor mij.
Zijn ze boos... op mij.
Helemaal uithoren waarom ik er niet achteraan gerend ben: ("sorry, mij is altijd verteld dat ik nooit van mijn kassa af mag komen").
Waarom ik het niet doorgaf in het oortje ("heb ik wel gedaan. Gelijk toen ik het zag").
Helemaal boos op mij. En toen "dan ga jij de kratten bier zelf maar betalen!!"
Nou ho eens even! Ik ben daar helemaal niet aansprakelijk voor! Ik ga geen 35 euro betalen!
"Je bent bloed irritant Nikki! Echt je bent zo vervelend. Ik geloof er niks van dat jij het niet zelf moet betalen als een klant iets steelt. Ik ga het nakijken, en omdat jij blijkbaar zo van "de regeltjes" bent, zal ik je gelijk een officiële waarschuwing geven."
Terwijl dit volgens mij niet eens grond is voor een officiële waarschuwing. Dit is toch niet hoe een baas moet reageren??
Lijkt mij de filiaalmanager? Even contact opnemen met het hoofdkantoor en de situatie voorleggen.