Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 18:56

Ik ben deze week ook trots op mezelf geweest, maar was gewoon te moe aan het einde van de dag om nog te reageren :=

Vandaag trots op mezelf dat ik heb gereden en door heb gezet terwijl m'n paard vandaag echt heel druk was :=
Afbeelding
Met ons nieuwe setje <3

Ook ben ik trots omdat ik me vandaag weer aan m'n opdracht van de psycholoog heb gehouden :j

Veriye

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 19:47

Wat een mooie combinatie zijn jullie!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-21 20:04

Inderdaad, mooie foto van jullie samen! En opdracht van de psycholoog, knap!

En goed dat je bent gaan wandelen Veriye! Netjes!

Ik vandaag trots op mezelf... een beetje moeilijk maar ik heb het goed gedaan. Gewoon gegeten en wat aan therapie gewerkt.

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 10:18

Lief, dank jullie wel <3

@Veriye: wat leuk dat je zo'n deken aan het maken bent, ik begin altijd enthousiast en dan...

@Safiera: Goed van je!

mala26

Berichten: 5018
Geregistreerd: 05-02-13

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 10:31

Mag ik ook binnen komen vallen?
Ik ben trots op mijzelf omdat ik net per direct ben gestopt met mijn werk. Werkte er nog maar 3 dagen maar wat was het verschrikkelijk. Ben trots dat ik voor mezelf heb gekozen een keer.

Goldie wat een leuk setje heb je zeg! Gaaf die kleur.

Misty12

Berichten: 7058
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:40

Eigenlijk was het gisteren dat ik trots was. Ik ben met paard gaan lessen bij lieve vrienden van ons. Paard had al anderhalf jaar niet meer in een trailer gestaan en uiteindelijk liep ze er toch braaf op. (na ruim een uur, maar daar had ik rekening meegehouden). In een onbekende binnenbak gaan rijden. Ze was bij binnenkomst erg druk en drammerig, maar toen ik er 1x op zat en ging rijden, ontspande ze en was ze erg braaf. Ze heeft hard gewerkt, wilde graag haar best doen en was echt moe aan het einde. Laden daar deed ze binnen 2 minuten. Dus eigenlijk ben ik vooral trots op mijn knappe en superbrave paard. En dan hoor ik later dat ze op 3jarige leeftijd voor het laatst een binnenbak heeft gezien en ze is nu 17. :D Sommige dingen wil je dan niet vooraf weten.

@Mala: heel goed van jou! super dat je voor jezelf hebt gekozen. +:)+

@Goldie: mooi setje! Gaaf kleurtje!

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 14:45

Wat een fijne ervaring zo Misty!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik voor het eerst weer een klinisch bestralingsplan hebt gemaakt sinds ik ben uitgevallen :)
En ook trots dat ik het daarbij heb gelaten en het afwerken aan een collega over heb gelaten :)

Capriootje

Berichten: 6797
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 15:36

Ik ben trots op mezelf vandaag omdat ik toch naar de afspraak met m’n hulpverlener ben gegaan. Vanmorgen was het chaos in mijn hoofd en wilde ik liefst afzeggen en niks doen. Ik ben een paar kilometer gaan wandelen om de rust terug te vinden en dat is gelukt! Uiteindelijk heb ik toch m’n stal klusjes gedaan, naar de afspraak geweest en ga ik zo nog even rijden met mijn paard omdat ik daar echt zin in heb . <3

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 19:36

Capriootje: Veel goede dingen gedaan zeg vandaag! Mag je zeker trots op zijn!

Goldie: Netjes gewerkt, en ook binnen de grenzen gebleven, top!

Misty: Wat knap zeg, zo'n avontuur met je paard! Goed gedaan samen!

Mala: Natuurlijk mag je binnenvallen, welkom! Goed om voor jezelf te kiezen :j

Ik mag vandaag trots zijn omdat ik wat spanning heb kunnen loslaten. En me probeer te focussen op positieve dingen! Een leerproces, maar wel goed mee bezig! :)

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-21 20:03

Heb al 3 dagen niet gerookt!! *\o/*

Veriye

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 10:19

Wat komen hier weer goede dingen langs!

Ik ben ziek, dus niet veel reden om trots te zijn, behalve dat ik tegen mijn werkgever heb gezegd, dat ik ziek ben en NIET vanuit huis ga werken, maar echt wil uitzieken.
Ze verwachten namelijk dat je dan alhoewel je ziek bent vanujt huis werkt, want je hoeft je niet zo aan te stellen..

hagelslag
Berichten: 9320
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 10:23

Ik zit bij de huisarts ivm mijn teen.
Eigenlijk wou ik absoluut niet maar hij voelt toch nog altijd niet fijn.

Ik ben geen persoon die snel naar de huisarts gaat, dus vind dit best knap

Goldie

Berichten: 10451
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 17:58

Wat goed hagelslag, hoe is het met je teen?

Dat is ook heel goed Veriye, ziek is ziek :j.
Top love_laugh, hopelijk vandaag 4!

Ik ben vandaag trots op mezelf omdat ik de huisarts heb gebeld om het over een second opinion te hebben. Dat vond ik echt heel moeilijk, hoop dat het gesprek goed gaat morgen.

Trots omdat we naar de vuilstort gegaan zijn en trots omdat ik m'n paard nog heb gelongeerd :)

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:05

Wat goed Goldie! Is ook echt niet makkelijk zo'n telefoontje! En dan ook nog hard gewerkt :j

hagelslag: Knap gedaan! Nu wel duidelijk (hopelijk niet te ernstig) wat er met je teen is?

Veriye: Netjes! En inderdaad, eerst goed voor jezelf zorgen, dan kun je daarna weer 100% aan het werk.

Love_Laugh: +:)+ Echt goed!

Vandaag trots op mezelf omdat... Ik heb het goed gedaan vanmorgen. Vannacht/vanmorgen was ik misselijk, flink hoofdpijn, zelfs wat in de war. Maar ik besloot toch naar het ziekenhuis te gaan voor mijn behandeling. En die ging gewoon goed :)

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 19:51

Goed dat je toch gegaan bent! Hopelijk voel je je al iets beter dan vanochtend safiera!

Succes morgen Goldie :)!

Dag4.. bloedchagrijnig :') erger me aan alles. :')

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-21 22:12

Ik ben vandaag trots op mezelf. Ik heb al een week last van stress over iets wat helemaal doortrekt in mn lichaam. En vandaag voor het eerst wat meer los kunnen laten en ik dacht let it go. Waardoor de ergste spanning er af is.

98xsophiex98

Berichten: 789
Geregistreerd: 22-12-12
Woonplaats: naast de buren

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-21 23:10

Ten eerste ben ik trots op jullie allemaal!

En ik ben toch een beetje trots op mijzelf omdat ik tijdens mijn uitleg vanmiddag een opgestoken duim kreeg van mijn begeleider. En vervolgens een compliment dat deze les ging zoals ik volgens mijn voorbereiding wou, en daarmee heb ben ik weer een kleine stap dichterbij het afronden van mijn stage

mala26

Berichten: 5018
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 00:20

98xsophiex98 schreef:
Ten eerste ben ik trots op jullie allemaal!

En ik ben toch een beetje trots op mijzelf omdat ik tijdens mijn uitleg vanmiddag een opgestoken duim kreeg van mijn begeleider. En vervolgens een compliment dat deze les ging zoals ik volgens mijn voorbereiding wou, en daarmee heb ben ik weer een kleine stap dichterbij het afronden van mijn stage


Lekker bezig!

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-21 21:40

Jullie ook, écht goed gedaan!

Vandaag trots omdat ik weer wat helderder ben :j En goed heb gewandeld, netjes (normaal) gegeten heb, en goed voor mezelf gezorgd.

Safiera

Berichten: 7570
Geregistreerd: 19-09-06
Woonplaats: Duitsland

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 18:53

Vandaag trots op mezelf omdat ik na een eetbui weer positief verder gegaan ben.
Het was geen makkelijke dag, gister ook niet, maar ik ga door en dat is het beste wat ik er nu van kan maken.

Veriye

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 19:08

Dan ben je toch goed bezig! Je herkent, waar je "fout" ben gegaan en reageert erop om het beter te doen. Mag je best trots op zijn.

Ik ben trots omdat ik vandaag weer opgestapt ben, nadat ik bijna twee weken er niks meer mee gedaan heb.
Het waaide en door zijn vitamines is Nervi weer wat actiever met lopen :+ maar toch maar een rondje draf geprobeerd. Ging niet helemaal lekker, maar toch nog zonder angst een tweede rondje gedaan. Dus daar ben ik best wel trots op. :+

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 23:39

Dat ik ondanks bindingsangst (denk ik) een date heb ingepland :')

mala26

Berichten: 5018
Geregistreerd: 05-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-21 23:43

Amado7 schreef:
Dat ik ondanks bindingsangst (denk ik) een date heb ingepland :')


Jeeej jij! Wat leuk.

Amado7

Berichten: 10751
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-21 23:46

Veriye schreef:
Dan ben je toch goed bezig! Je herkent, waar je "fout" ben gegaan en reageert erop om het beter te doen. Mag je best trots op zijn.

Ik ben trots omdat ik vandaag weer opgestapt ben, nadat ik bijna twee weken er niks meer mee gedaan heb.
Het waaide en door zijn vitamines is Nervi weer wat actiever met lopen :+ maar toch maar een rondje draf geprobeerd. Ging niet helemaal lekker, maar toch nog zonder angst een tweede rondje gedaan. Dus daar ben ik best wel trots op. :+

Dat mag ook! Je bent toch maar opgestapt!

Haha ja klopt Madi. Al wilde ik eigenlijk nee zeggen :')

Mazida
Berichten: 1398
Geregistreerd: 31-07-15

Re: Ik ben vandaag trots op mezelf omdat....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-21 00:16

Ik toch die sollicitatiebrief heb geschreven en drie kwartier voor de deadline heb gemaild :o