Personal shopper van Zalon!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_mexx_lady_

Re: Personal shopper van Zalon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 15:14

Ik heb er wel bij gezegd dat ze eens gek mogen doen, geluisterd heeft ze wel :)

Tanya, dat geel vindt ik dan juist weer heel leuk. Heb een trui in die kleur. Ik had misschien wat gewaagdere dingen (V halsje etc) want die dingen had ik wel aangegeven. Dus ja, ik denk dat ik de modellen wat gewoontjes vindt. Ik wacht het af, vindt het principe ontzettend leuk en ga zeker ook meer boxen bestellen.

Trouwens, iemand had hier besteld op PS Zoe, hebben jullie die al binnen- en hoe bevalt die?

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:18

Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een box besteld. Ik ben benieuwd. Als styliste heb ik Iris uit Waalwijk.

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:34

Yontheke schreef:
Ik heb naar aanleiding van dit topic ook een box besteld. Ik ben benieuwd. Als styliste heb ik Iris uit Waalwijk.

Ik heb haar ook, ik vond m’n preview best leuk. Staat ook ergens hier in t topic.
Ben met smart aan t wachten tot het binnenkomt!

theadora99
Amazone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:46

Ik heb het ook maar eens geprobeerd. Mijn styliste is Isa? Ben benieuwd haha

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:50

Iselda schreef:
Yontheke schreef:

Ik heb haar ook, ik vond m’n preview best leuk. Staat ook ergens hier in t topic.
Ben met smart aan t wachten tot het binnenkomt!

Ooh ik ga eens even spieken :D

Had ze bij jouw goed naar jouw stijl geluisterd en gekeken? Jouw preview zou absoluut niet bij mij passen in elk geval.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 17:56

Oh wauw, die laatste box van sibel is echt nagenoeg mijn box bij de preview. Zelfde schoenen, jeans, shirts met logo (die ik allemaal heb geweigerd).
Misschien probeer ik 't nog eens met een ander en met meer aanwijzingen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:14

Hier eindelijk foto's van mijn outfits.
Eerste outfit:
Afbeelding
Ik vind dit echt heel gaaf, alleen het bomberjack was te klein. Ik moest nog een nieuwe broek en een basic shirt is nooit weg, dus die houd ik beide. Het bomberjack ben ik op jacht naar maat L en hopelijk is die niet te kort bij mijn armen.

Tweede outfit:
Afbeelding
Ik snap nu ik het zelf zo op de foto zie waar het idee achter de khaki broek vandaan komt. Het staat mij wel echt heel erg tof. Helaas is de blouse erg strak bij mijn bovenarmen en de broek 1 à 2 maten te groot. Dus die gaan beide terug. Maar waarschijnlijk ga ik mijn styliste nog wel vragen om deze broek in een maat kleiner en dan meerdere blouses/shirts die er echt leuk op staan want ik vind de kleur echt wel bij mij passen. Verder heb ik hierbij de schoenen aan die bij de box zaten, maar die waren te smal.

Derde outfit, met eigen lichte broek, maar staat waarschijnlijk net zo leuk met de donkere broek of zelfs de khaki:
Afbeelding
Het spijkerjasje zit goed en de blouse twijfel ik of ik die te groot vind en misschien in een maatje kleiner wat prettiger ga vinden qua inkijk. Ja, op de foto lijkt het mee te vallen, maar ik voel me er zelf niet prettig bij dat ik het gevoel heb alsof mijn halve borst bloot ligt. Bij een S zal het gat waarschijnlijk iets minder diep zijn en dus niet meer tot aan het randje van waar mijn bh in het midden zit komen. De rest van de blouse zit zeer ruim, dus ik krijg dan zeker niet een te strakke blouse als ik hem een maat kleiner laat bestellen.

Het vergeten stylist advies shirt, deze even snel gedaan met mijn eigen broek:
Afbeelding
Ik denk dat ie heel gaaf wit is onder het spijkerjasje met de donkere broek, alleen dan zie je niet meer waarom dit shirt speciaal is en 35 euro moet kosten. Hij heeft namelijk frutsels op de mouwtjes, alleen ik weet nog niet helemaal wat ik daarvan moet denken. Hij zit wel superlekker, alleen ik kan een gewoon wit shirtje ook voor 20 euro (en minder) ergens vandaan halen en dan zit ie waarschijnlijk net zo lekker en staat het net zo leuk. Deze staat dus ook op de nominatie om terug te sturen.

Sorry voor de awkward smiles trouwens, dat is mijn foto smile :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 18:55

WAJO wat heeft iedereen een andere box dan ik! Heel apart! Sibel had bij mij een filmpje in haar Story op haar Insta geplaatst waar je wel ziet hoe ze werken (echt items bij elkaar zetten), maar ik kan hier geen filmpjes plaatsen. Zal nog eens kijken! Anders zet ik hem ook wel op mijn site. Vind het meeste wat ik zie saai haha, ook al heeft niet iedereen dezelfde smaak. Je neemt volgens mij juist een stylist om eens wat verder te kijken dan wat je zelf al weet.

Ik ga dinsdag unboxen met een vriend :).

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 19:08

@jorex: de outfits staan je leuk! De stylist keuze vind ik persoonlijk wat gewoontjes voor 35 euro.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 19:14

Jorex, leuke outfits hoor! Niet heel extreem, maar volgens mij wel dingen die je makkelijk kan dragen/combineren. De groene broek vind ik je idd heel leuk staan qua kleur. En ik vind top/bomberjack van 1 en jasje/bloesje van 3 ook leuke combi's.

Denise_Storm
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 19:51

Ik heb mijn preview binnen! Ben eigenlijk wel tevreden, denk dat ze goede keuzes heeft gemaakt. Mijn styliste is Karin.

Afbeelding

Ik denk:
- zwarte blazer: nee (heb ik al)
- panter broek: nee (echt teveel uit mijn comfort zone)
- zwart V bloesje: ja
- wit bloesje: Ja

Afbeelding

- wit bloesje lange mouw: ja
- zwart kort vestje: nee
- rok: ja, om te proberen
- zwart geruit bloesje: twijfel
- roze blouse: nee (heb al zoiets)

Afbeelding
Stylist choice: ja, ben heel benieuwd naar haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 19:53

Nee ga voor die panterbroek. Hij is echt tof.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:03

Jorex die outfits staan je echt goed! Vooral het jack en de groene broek, erg mooi.

Die dierenprintjes Denise_Storm <3 ik vind ze geweldig!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:09

Ja het is zo jammer dat die groene broek zoveel te groot is eigenlijk, want hij staat helaas ook niet meer in hun assortiment van zalando. Ik heb echt geen idee waarom daarvan een maatje 40 is opgestuurd, terwijl ik tussen 36 en 38 hang meestal. Het jack hoop ik dat ie een maat groter wel goed om mijn armen past zonder meteen slonzig groot te zijn, maar dan moet ie eerst weer op voorraad zijn. Daarvan heb ik nu een M aan en als ik mijn armen strek is ie duidelijk te kort en hij zit erg strak om mijn bovenarmen. Ik denk dat ik de blouse van het spijkerjasje gewoon een maat kleiner ga bestellen ook, dus dat zou dan een 36 zijn.

turtlelito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:11

Jorex schreef:
Ja het is zo jammer dat die groene broek zoveel te groot is eigenlijk, want hij staat helaas ook niet meer in hun assortiment van zalando. Ik heb echt geen idee waarom daarvan een maatje 40 is opgestuurd, terwijl ik tussen 36 en 38 hang meestal. Het jack hoop ik dat ie een maat groter wel goed om mijn armen past zonder meteen slonzig groot te zijn, maar dan moet ie eerst weer op voorraad zijn. Daarvan heb ik nu een M aan en als ik mijn armen strek is ie duidelijk te kort en hij zit erg strak om mijn bovenarmen. Ik denk dat ik de blouse van het spijkerjasje gewoon een maat kleiner ga bestellen ook, dus dat zou dan een 36 zijn.

Kun je je styliste niet het verzoek doen om te zoeken naar iets vergelijkbaars? Volgens mij is de optie om ze specifiek naar een item te laten zoeken er wel! Geeft haar meteen aan dat ze wel goed zat met haar keuze.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:12

Ik had een code van post nl maar deze is nu opeens ongeldig op de site staat ook dat er iets mis is gegaan in het magazijn -O-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:14

Ik ben zeker van plan om in de toekomst een bestelling te laten plaatsen voor een broek in een vergelijkbare kleur met wat bijpassende shirts/blousejes in de stijl van het bloemenprintje. Maar voor nu heb ik helaas het budget ook niet om alles aan te houden überhaupt. Maar ik vind de verandering van stijl wel goed voor me, want dit zijn dingen die ik zie en denk "oeh dat staat ze leuk". Maar dan durf ik het zelf niet te kopen ofzo.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 20:53

Jorex bij de Zara of mango hebben ze ook regelmatig chinos en zo’n broeken in die kleur! Ik heb er pas geleden eentje gekocht, ietsje donkerder maar wel zo’n model. Misschien nog iets om in je hoofd te houden? Ik ben ook fan geworden ervan, vind ze en lekker zitten en ze staan super leuk. Meteen heel anders als een simpele jeans.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 21:22

theadora99 schreef:
Ik heb het ook maar eens geprobeerd. Mijn styliste is Isa? Ben benieuwd haha

Isa uit Zwolle? Dat was ook mijn styliste. Ben benieuwd wat jij krijgt!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 21:38

Ik heb toch nog eens geprobeerd O:) met een andere styliste deze keer, en dat lijkt iig al een goede beslissing, ze had me al een persoonlijk bericht gestuurd met wat vragen :)

Normaal morgen of dinsdag preview *\o/* Verwachtingen liggen nu wel hoog na de eerste twee boxen die ik niet zo leuk vond..

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 21:57

Iolanthe schreef:
Ik heb toch nog eens geprobeerd O:) met een andere styliste deze keer, en dat lijkt iig al een goede beslissing, ze had me al een persoonlijk bericht gestuurd met wat vragen :)

Normaal morgen of dinsdag preview *\o/* Verwachtingen liggen nu wel hoog na de eerste twee boxen die ik niet zo leuk vond..

Same, haha. Ik had een styliste die zelfs schreef dat ze het belangrijk vond om ook jouw eigen stijl door te laten komen. Had een berichtje gestuurd met de vraag om een bepaald woord te gebruiken in haar bericht... Dat heeft ze gedaan met de bevestiging dat ze helemaal echt is en alles zelf uitzoekt. Nu al meer vertrouwen erin :D

Een bokker hier heeft ook een preview voor me gemaakt trouwens, echt heel leuk :D Als ik straks weer kleding mag bestellen van mezelf ga ik ook wat items van haar meebestellen *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:08

Jorex: staat je leuk! Vind de groene broek ook heel mooi staan :j

Denise_Storm schreef:
Ik heb mijn preview binnen! Ben eigenlijk wel tevreden, denk dat ze goede keuzes heeft gemaakt. Mijn styliste is Karin.

[ [url=m/3pj5F9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik denk:
- zwarte blazer: nee (heb ik al)
- panter broek: nee (echt teveel uit mijn comfort zone)
- zwart V bloesje: ja
- wit bloesje: Ja

[ [url=m/Jhpp1F.jpg]Afbeelding[/url] ]

- wit bloesje lange mouw: ja
- zwart kort vestje: nee
- rok: ja, om te proberen
- zwart geruit bloesje: twijfel
- roze blouse: nee (heb al zoiets)

[ [url=m/q5nR32.png]Afbeelding[/url] ]
Stylist choice: ja, ben heel benieuwd naar haha

Dit vind ik een hele mooie box! Ben heel benieuwd :j

Ik zie inderdaad bij veel van jullie dezelfde dingen in de box zitten. En dan ook nog eens niet de meest leuke/originele items. Wat jammer..
Heb nog niks voorbij zien komen wat ik mijn box zat, dus mijn styliste is blijkbaar wel wat origineler geweest ipv copy paste :+

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 22:28

Nou ik heb ook gezien wat ik binnen ga krijgen maar vind t niet heel denderend....

Vind dat sommige hier echt leuke dingen erbij hebben zitten :-)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 23:14

Tanya schreef:
Iolanthe schreef:

Same, haha. Ik had een styliste die zelfs schreef dat ze het belangrijk vond om ook jouw eigen stijl door te laten komen. Had een berichtje gestuurd met de vraag om een bepaald woord te gebruiken in haar bericht... Dat heeft ze gedaan met de bevestiging dat ze helemaal echt is en alles zelf uitzoekt. Nu al meer vertrouwen erin :D

Een bokker hier heeft ook een preview voor me gemaakt trouwens, echt heel leuk :D Als ik straks weer kleding mag bestellen van mezelf ga ik ook wat items van haar meebestellen *\o/*

Oeh! Ik wil ook wel hulp van een bokker :)) heb net de website door zitten spitten.. maar kan echt geen leuke jurkjes vinden en dan staat hij al aangevinkt op ''sorteren op populairste items''. Krijg juist heel veel basics of vormloze dingen te zien -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 23:28

Ik ben nog aan het twijfelen :')

Klopt het dat het alleen bij je thuis bezorgd kan worden? Ik ben niet zo'n fan van onze bezorger (die weet niet hoe hij moet schrijven waar een pakket is geloof ik) en de kans dat ik niet thuis ben is vrij groot := Ben aan het twijfelen of ik dat het risico waard vind