Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ik lees net dat de Canarische eilanden niet eerder dan oktober, november weer toeristen kan ontvangen maar moet het nog zien.
Shaggy09 schreef:germie schreef:Ik zou totaal niet bang zijn om in een vliegtuig te stappen. Dat is sowieso kleiner dan op een evenement, want je gaat nog altijd min of meer gefaseerd aan boord.
Daar 1.5m van elkaar zitten gaat economisch nooit haalbaar zijn, net als met het ov. Dat is gemaakt voor massavervoer.
Toch wordt er echt nog niet gevlogen als dat niet verantwoord is. Voorlopig zou ik er dus niet op rekenen.
Citaat:Op dit moment mag je nog wel vliegen vanaf Schiphol, maar je kunt niet meer naar alle bestemmingen, aangezien veel luchtvaartmaatschappijen vluchten annuleren. Neem hierover contact op met je luchtvaartmaatschappij of reisorganisatie. Kijk voor meer informatie over de gevolgen van het coronavirus voor jouw reisplannen op de website van het ministerie van Buitenlandse Zaken.
MarliesV schreef:Uitslag duurt inderdaad te lang om het ter plekke voor het boarden te testen.
Ik zou dik tevreden zijn als het virus in Europa zo onder controle is dat we met de auto nog even op vakantie kunnen, maar reken nergens op.
Pantykous schreef:Ik had een citytrip staan de 20e, ik wacht op een bericht van Transavia nu dat de tickets geannuleerd worden. Moet alleen even de Airbnb annuleren.
KarmaChansy schreef:Hier in Zweden mogen wij ook niet onodig reizen, dus vakantie voor de Zweden zit er al niet in, laat staan voor toeristen, tot nader te beoordelen is dit tot 31 decemember 2020!