Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Heb je een foto van je salontafel?
Percy schreef:Ziet er gezellig uit San, onze kippen moeten het doen met een paardentrailer![]()
Ze mogen verder onze hele tuin door scharrelen en die is best groot. Wil alleen zo graag van alles inzaaien maar ze vreten alles op![]()
Een is naar de voortuin verkast om daar te broeden, twee anderen delen een nest onder de trailer (heb ik nog nooit meegemaakt ). Op zich allemaal niet erg maar de meerderheid blijkt steeds haan te zijn en tja, die kunnen niet blijven.
Mijn kippen en de vogels die in mijn tuin komen geven me wel veel plezier. Ben al bijna twee maanden thuis en heb sindsdien alleen mijn man gezien.
Faelynn schreef:Citaat:Heb je een foto van je salontafel?
Dat heb ik wel, hij staat hier niet op de goede plek hoor, heb hem gewoon even binnen gezet naast onze andere salontafel, maar zo heb je wel een idee. Het is nu nog een beetje een tuintafel om te zien vind ik, maar denk als die straks gebeitst en geschilderd is dat het er al heel anders uit ziet, ben voor nu in ieder geval wel tevreden met de constructie, hij staat heel stevig.
[ [url=m/pcrNsT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Percy schreef:Leuke kippenrassen, heb ze even opgezocht.
Mijn haan is een kaalnek waardoor sommige kuikens ook kale nekken hebben, gek genoeg vaak de hanen. Ik heb wel zijn twee kaalnek zussen.
Verder heb ik drie Vorwerkers en een simpele bruine legkip die vanwege ouderdom niet meer legt![]()
Ik had ook een wyandotte maar die is niet meer, haar dochter zit nu in de voortuin te broeden, uit al die mengelingen komen best mooie kippen.
ontherun schreef:Wel iets om naar uit te kijken dan San! Leuke kipjes zijn het, ik heb ze ook even opgezocht
Ja gaaf is dat Faelynn, ik heb hier de bekende mango houten salontafeltjes, en ondanks dat mensen erover kotsen omdat ze overal staan ben ik er nog altijd heel blij meeHoud van dat hout
Zamora schreef:Leuke kippenrassen inderdaad. Ik heb zelf 2 Serama's
Zamora schreef:Ik heb ze al volwassen overgenomen van iemand die ze in groepje in de tuin hebben lopen. Een van de kuikentjes van paar jaar geleden die was wel mega knuffelig. Helaas was het een haantje dus die is verhuisd
Maar ze zijn verder wel tam, kan ze gewoon oppakken etc.
Moet ze weer kortwieken, ze vliegen dan over de omheining om lekker in onze tuin te rommelen. Als ik dan eraan kom lopen en het hekje open zet weten ze het precies en lopen ze zelf braaf terug