Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miramii schreef:Daar denk ik dan weer anders over. Hier in de omgeving al vaak de opmerking gehoord: “prima dat het open gaat, maar mijn kind gaat geen proefkonijn zijn. Ik kijk de eerste maand eerst aan hoe het met andere kinderen gaat als de scholen open zijn”. Dat suggereert imo wel wat en bij doorvragen is dat wel hetgeen wat ze bedoelen. En ik vind dat nogal harde uitspraken.
Boras schreef:Onze dochter blijft voorlopig thuis.
Zijn er ouders die hun kind(eren) om welke reden dan ook thuishouden na 10 mei en die de school hierover al hebben ingelicht?
Ik ben benieuwd naar de reactie van scholen.
Ik neem binnenkort contact op met school, ik wacht eerst af waar de school zelf mee gaat komen. We zullen op korte termijn worden ingelicht door school.
Kimbers schreef:Boras schreef:Onze dochter blijft voorlopig thuis.
Zijn er ouders die hun kind(eren) om welke reden dan ook thuishouden na 10 mei en die de school hierover al hebben ingelicht?
Ik ben benieuwd naar de reactie van scholen.
Ik neem binnenkort contact op met school, ik wacht eerst af waar de school zelf mee gaat komen. We zullen op korte termijn worden ingelicht door school.
Ja hier, school snapt het volkomen.
Saskia9 schreef:Ik snap die keus zeker ook. Maar weet nu al dat er mensen over gaan zeuren
Er gaan nu al berichten rond dat mensen het verschrikkelijk vinden dat hun net 4 jarige nog even niet in kan stromen...