Relaxed schreef:Ik vind die reclame van Ben (?) zo dom, dat dat kind tegen die moeder zegt "Ben je er weer?"
Oh echt he.
Had ik vroeger ook niet tegen mijn moeder hoeven zeggen als ze een boek of krant zat te lezen of zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BopjeBo schreef:Nee de ergste reclame is van die tweeling met die pa, van 'Pappa gaat het allemaal regelen hoor'.
Geen idee welk product het is, een of andere verzekeraar, verder niet blijven hangen...
Varekaj schreef:Wij zien in België de laatste tijd vaak reclame van Corendon, over kindvriendelijke vakanties.
"kunnen de kinderen fijn spelen en jullie, de ouders, lekker relaxen en genieten".
Joh, je wordt horendol van het gekrijs, je moet er constant achteraan rennen en als dat niet hoeft heb je gewoon een ander opgezadeld met je ongeleide projectielen.
Shaggy09 schreef:Oké je moet hem echt even kijken sorry not sorry![]()
Bedenk ook dat deze minstens 3 keer per uur kwam als je naar een commerciële zender keek. En anders kreeg ik 'm wel te zien op YouTube. Verdomde Lidl.
[ Video ]
Shaggy09 schreef:Oké je moet hem echt even kijken sorry not sorry![]()
Bedenk ook dat deze minstens 3 keer per uur kwam als je naar een commerciële zender keek. En anders kreeg ik 'm wel te zien op YouTube. Verdomde Lidl.
[ Video ]
_San87_ schreef:idinn schreef:Ik kreeg vandaag tussen mn youtube filmpjes door reclame van een babywinkel. Echt rot op. Doe iets aan je code om reclame te matchen aan iemand
Dat gaat bij mij ook nog wel eens mis idd.
Magrathea schreef:Die reclame van een aantal jaar terug van Interpolis was super grappig dan weervan die vent die met een echofoto in zijn hand op de bank zit als een soort zombie, en dan dat dochtertje ernaast "drie, pappa, drie"
![]()
En die vent echt met zo'n kop van "mijn leven is letterlijk voorbij"