MissAnnemijn schreef:Hier werd om 2100 nog een pakketje bezorgd, dat had nou echt niet gehoevenhopelijk gaan ze toch niet de hele ketst door
Wij hadden er een om 07.35....was ook niet nodig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smee__ schreef:Het sorteercentrum is hier in ieder geval dicht vandaag en morgen dus ik gok dat de bezorgers ook lekker vrij zijnMaandag mag ik weer, ben benieuwd hoeveel zich dan opgestapeld heeft over het weekend
Truedreams schreef:Dus jij vind dat ze de kerstdagen ook maar moeten werken en bezorgen?
Ashleytjuhh schreef:Truedreams schreef:Dus jij vind dat ze de kerstdagen ook maar moeten werken en bezorgen?
Nee je leest niet wat ik zeg. Er werken bij post nl ook mensen die geen kerst vieren denk aan moslims bijvoorbeeld of mensen die alleen zijn er depressief worden door nu alleen thuis te zitten. Deze mensen zou wel willen werken wellicht.
Kerst wordt door veel mensen ook niet gevierd vergeet dat niet.
Als deze mensen wel gewoon door zouden willen werken dan zou toch nu voor postnl een win win situatie zijn dat bedoel ik er mee te zeggen.
Ashleytjuhh schreef:Smee__ schreef:Het sorteercentrum is hier in ieder geval dicht vandaag en morgen dus ik gok dat de bezorgers ook lekker vrij zijnMaandag mag ik weer, ben benieuwd hoeveel zich dan opgestapeld heeft over het weekend
ik denk dat dit wel een gemiste kans is van postnl dit jaar. nu zijn er veel mensen thuis. bij post nl zullen ook mensen werken die geen kerst vieren en graag zouden willen werken
niet omdat ik nu persee een pakketje wil hebben hoor
Dilan93 schreef:Ik las vanmiddag een verhaal over de werkdag van een dhl bezorgster. Dat de hoge werkdruk icm de hele dag in de auto voor gevaarlijke situaties zorgt. En dat ze soms de pauze overslaan en in de auto eten omdat ze anders de route niet op tijd kunnen afronden.
Dat vind ik erg. Een beetje werkstress, dat kan. Maar dag in dag uit stress en haast, not done