De eeuwige single.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: De eeuwige single.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 11:04

Opleiding zegt mij niet heel veel, iemand die universitair geschoold is kan in de omgang totaal niet sociaal of zelfs onhandig zijn.. Het moet een goede mix zijn van hersenen, sociale skills, inlevingsvermogen, enz..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:27

Ik wil vooral iemand die niet flabbergasted is door wat ik doe, of zich niet geïntimideerd voelt. Ik ben hoog opgeleid maar niet bijzonder ofzo, ben niet eens gepromoveerd. Heb ook geen enorm hoogstaande baan. Maar omdat ik lesgeef in Grieks en Latijn lok ik vaak vreemde reacties uit die ik niet fijn vind. En ik snap ook echt niet waarom.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:32

Wat voor vreemde reacties krijg je daar dan op? Zou namelijk niks kunnen bedenken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:34

Nou ja, je hoort het niet vaak en ik kan me voorstellen dat mensen het vooral interessant vinden?

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:35

Interessant ja, maar omdat ze zegt 'vreemde reacties die ik niet fijn vind.'

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 12:38

Klinkt mss een beetje saai of zo? Verder kan ik me er niks bij voorstellen. Iemand die je daarvoor direct gaat klasseren of er opmerkingen over maakt ben je ook beter direct van verlost denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 14:23

Whale schreef:
Interessant ja, maar omdat ze zegt 'vreemde reacties die ik niet fijn vind.'

Mijn reactie was op Sheran ;)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:28

Whale schreef:
Wat voor vreemde reacties krijg je daar dan op? Zou namelijk niks kunnen bedenken?

'Woooooooow dat zou ik nooit kunnen.'
'Phoe jeetje, wohoo slimme meid dus, haha.'
'Woooooooooooooow hahahaha dan spreek je vast vloeiend Latijns'

Misschien geen hele vrēémde reacties idd maar ik knap er meteen op af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:39

Ik kan prima leren maar ik zou het ook niet kunnen hoor :') is toch juist leuk als ze zo reageren? Ik vind het iig niet vreemd..

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:40

Relaxed schreef:
Ik kan prima leren maar ik zou het ook niet kunnen hoor :') is toch juist leuk als ze zo reageren? Ik vind het iig niet vreemd..

Op mij komt het meteen over alsof ze zelf niets kunnen. Komt ook door de toon hoor. Zou best kunnen dat ik daarom nog single ben :')

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:43

Ik vind het ook irritante reacties en zou er ook op afknappen, dus ik snap je wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:47

Maar waarom dan? Het is toch een vrij specifiek beroep waar niet veel mensen mee in aanraking komen.. Iets anders dan bijvoorbeeld financiële administratie ofzo :+

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 21:52

Op zich inderdaad niet hele vreemde reacties, maar het zal inderdaad de toon zijn waarop men het zegt :j Dan kan ik wel begrijpen dat die irritant overkomen.

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 22:26

Over toon gesproken. :')

Was op date met zo'n jongens, best heel knap, aardig en slim. Kijkt 'ie me halverwege de date aan, en zegt out of the blues: 'je hebt wel veel foto's van je paard op Facebook staan hè?'

Ik was er meteen klaar mee. :')

Single zijn bevalt vooralsnog prima.

C_PMB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:10

Hier 28 en ook happy single.
Heb een eigen huisje met 4 konijntjes om me heen. Vind het single leven wel lekker zo.
Ik ben vrij koppig, behoorlijk pittig en enorm onzeker. Als ik ooit een relatie krijg moet diegene stevig in zijn schoenen staan. Ik weet niet of ik dat iemand aan wil doen, en dat is ook de rede dat ik nog geen relatie heb. Het enige probleem is dat ik graag kinderen wil, en het steeds meer begint te kriebelen. Maarja, heb mijn 4 beestjes, dat zijn praktisch mijn kindjes haha. Ik sta in principe wel open voor een relatie, maar single zijn heeft ook zeker zijn voordelen.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 23:36

DreamGuide schreef:
Over toon gesproken. :')

Was op date met zo'n jongens, best heel knap, aardig en slim. Kijkt 'ie me halverwege de date aan, en zegt out of the blues: 'je hebt wel veel foto's van je paard op Facebook staan hè?'

Ik was er meteen klaar mee. :')

Single zijn bevalt vooralsnog prima.

Vind dat niet echt beledigend

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 05:54

Nee komt op mij over alsof hij er gewoon meer van wou weten?

DreamGuide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 06:51

c'est la tone qui fait la musique ;)

Voordat ik de kans had om er op te antwoorden vervolgde hij al door te zeggen: "Je bent zeker zo'n meisje die alleen maar de hele dag over haar paard kan praten." Dus het was volgens mij niet bedoeld uit nieuwsgierigheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 06:55

Nee, daar zit idd al een enorm vooroordeel in, sowieso iedere zin die begint met Dus houd ik niet van :+

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:20

Ik had er van de week 1 die na 2-3 dagen gebabbeld te hebben erover viel dat het hij het enthousiasme bij mij miste, dat het contact steeds bij hem vandaan kwam.
Tja niet zo vreemd als je om de haverklap geappt wordt.

Ik wordt niet al verliefd door alleen te appen hoor en ik heb ook nog andere dingen te doen.
Heeft hij niet op gereageerd en volgende dag deed hij net alsof er niets over gezegd was.

Heb hem daar wel op aangesproken, nooit meer iets gehoord. Mannen zijn echt raar.
Degene die ik tref dan :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:36

Die heb ik idd ook wel eens gehoord, terwijl ik best wel een apper ben.. Maar hij appte echt 6 vragen tegelijk, dan heb ik niet altijd tijd (en zin) om meteen te reageren :n

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 09:46

Nou Inderdaad, maar ik ben in het begin gewoon wat rustiger, pas als ik echt iemand gezien heb en leuk vind wordt ik enthousiaster.
IRL kunnen er zoveel dingen anders zijn

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 10:17

Goh idd, dan hoeft het van mij ook al niet meer. Sowieso als iemand, zeker als we elkaar nog niet geel goed kennen, elke dag appt met een vraag ofzo. Als ik iemand heeeel leuk vind is 1x per dag wel het maximum. Vind het helemaal niet fijn om zoveel op de telefoon te zitten.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 10:47

Oh nee dat vond ik op zich niet erg, dat is alleen maar interesse tonen, maar dit ging mij even te ver.

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-19 14:05

Als ik leuk app-contact met iemand heb, kan ik gerust meerdere berichten per dag sturen, maar ik antwoord zeker niet direct. Op een werkdag sowieso niet, maar in het weekend zit ik ook niet continue met mijn telefoon in handen.
In het verleden heb ik het wel gehad dat iemand, als ik na een uur nog niet gereageerd had, ongeduldig werd en er een bericht achteraan stuurde, maar daar word ik juist heel recalcitrant van. Toen heb ik expres langer gewacht met antwoorden, met als resultaat dat hij er wel weer klaar mee was. Sorry hoor, maar als je direct antwoord wilt moet je maar bellen. Op zulke ongeduldige types knap ik heel snel af. Zij ook op mij blijkbaar. :')