Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Die broek is leuk en bedankt.
Offtopic:Spoiler:
Ik had van het weekend even online bij Zara gekeken maar ik vroeg mij op de jurken afdeling vooral af welke drugs ze daar verkochten.De modellen stonden er zo niet voordelig op qua verkoop van de kleding.
[ [url=m/OIcxEL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/f4GvBs.jpg]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Die broek is leuk en bedankt.
Ik had van het weekend even online bij Zara gekeken maar ik vroeg mij op de jurken afdeling vooral af welke drugs ze daar verkochten.De modellen stonden er zo niet voordelig op qua verkoop van de kleding.
Lau schreef:magda_90 schreef:Die broek is leuk en bedankt.
Fashion fotografie is een raar iets![]()
Het gaat er vooral om dat het product er goed op staat. Het model is in feite een ademende kledinghanger.
En wat ziet iedereen er goed uit!! Ik lig nog te stinken in mijn bed
Lau schreef:Laten we het er op houden dat deze fotograaf nog niet helemaal wakker was
bonnielau schreef:Al een tijdje stille meelezer... Zie onwijs leuke dingen voorbij komen en wat een leuke sfeer in dit topic!
Hier mijn outfit van de dag:
Mijn trouwe vanz schoenen
Broek vd primark (eigenlijk een skinny maar ik hou van loose dus paar maten te groot gekocht)
Marilyn shirt van de H&M
Jasje van noisy may
[ [url=m/Nkv82C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:foxy80 schreef:Oh wat is iedereen weer leuk zeg! Ook een hoop newbies erbij, altijd leuk.
Ik zit in een noodoutfit want kan geen schoenen aan. Gisteren stoel op mijn tenen gepleurd![]()
Maar niet getreurd, ik kan op sandaaltjes werken EN MIJN BLOG STAAT ONLINE!!!![]()
Wat is je blog?