Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Kan elke zonnebril bijgesteld worden naar je hoofd? Ik heb een Ray Ban zonnebril online gekocht omdat het zo veel scheelde in prijs.Alleen de pootjes moeten aangepast worden en de neusvleugeltjes. Ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen toch?
Janine1990 schreef:Meliaforever schreef:Kan elke zonnebril bijgesteld worden naar je hoofd? Ik heb een Ray Ban zonnebril online gekocht omdat het zo veel scheelde in prijs.Alleen de pootjes moeten aangepast worden en de neusvleugeltjes. Ik neem aan dat dat gewoon moet kunnen toch?
Ik laat mijn Rayban gewone bril, zonder neusvleugeltjes, regelmatig nog eens bijstellen op de pootjes. Hij zakt nog wel eens een beetje af.![]()
Gewoon niet zelf doen
Meliaforever schreef:Janine1990 schreef:Ik laat mijn Rayban gewone bril, zonder neusvleugeltjes, regelmatig nog eens bijstellen op de pootjes. Hij zakt nog wel eens een beetje af.![]()
Gewoon niet zelf doen
Nee dan zie ik hem nog wel afbreken.Hij staat nu afgesteld voor iemand die een boller hoofd heeft. Dus de pootjes moeten rechter komen te staan.
Maar was even bang dat het met sommige modellen niet kan en dat ik hem dan helemaal niet kan dragen.
Janine1990 schreef:Citaat:
Ik laat mijn Rayban gewone bril, zonder neusvleugeltjes, regelmatig nog eens bijstellen op de pootjes. Hij zakt nog wel eens een beetje af.![]()
Gewoon niet zelf doen
Pilotenbril?
Ik heb zelf niet de indruk dat ze zo dicht bij het glas gaan buigen...
Bij mij stellen ze de uiteinden gewoon zodat het meer om het oor klemt.
_Karlijn schreef:Mogen de vlaggen halfstok op (deze) Koningsdag? Mijn buren hebben de vlag halfstok hangen, wel in Apeldoorn waar dit jaar 10 jaar geleden de aanslag op de koninklijke familie plaatsvond.. Maar ik vond het toch opmerkelijk toen ik de gordijnen open schoof vanmorgen
Indy_Mouse_9 schreef:NinaCharlie schreef:Je mag je vlag uithangen wanneer je dat wil, elke dag van het jaar.
Nee hoor, daar zijn speciale regels voor, dat heet het vlaggenprotocol. De Nederlandse vlag mag alleen op bepaalde dagen, de wimpel er bij zelfs nog minder.
Als je je eigen vlag hebt mag je t natuurlijk zelf weten