Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onali schreef:https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cookiecutter_shark
De cookiecutter haai, google maar eens op afbeeldingen.
Perfecte rondjes.
Vumana89 schreef:
DWensink schreef:Nabster schreef:Voor mensen met extreme behoefte tot smerige dingen, google eens op gore.
En dan niet gore tex.
De website bestgore gaat ook voldoening geven bij die behoefte.
Wat daar af en toe voorbij komt, echt verbazingwekkend.
Evenals de website liveleak.
Merell123 schreef:Dit vind ik zelf ook wel handig.Lees graag mee in dit topic, maar weet niet of ik de enige ben of dat meer mensen het prettiger zouden vinden. Zou iedereen een korte omschrijving bij linkjes willen geven? Zodat je ook weet waar je op klikt voordat je er op klikt?
Nabster schreef:Zoals dit, wat is smerig? Ik vind een tarrel smerig, maar dat is iets anders dan wat jij hier als smerig bedoeltVoor mensen met extreme behoefte tot smerige dingen, google eens op gore.
En dan niet gore tex.
Lizz schreef:Zoals dit, wat is smerig? Ik vind een tarrel smerig, maar dat is iets anders dan wat jij hier als smerig bedoelt
Nabster schreef:Lizz schreef:Zoals dit, wat is smerig? Ik vind een tarrel smerig, maar dat is iets anders dan wat jij hier als smerig bedoelt
Ook tarrels ben er al tegengekomen. Voor elk wat wils hoor.
En het topic gaat over lugubere dingen. Lijkt me dan voor de hand liggen waar we naar verwijzen. Niet naar de remake van Bambi in elk geval. Tenzij Bambi dood in de radiator van een auto hangt.
Bah.... Ik moet gaan slapen.