Maar lag dan idd aan de mannenversie. Apparently.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Ik jou meteen appen van “oh my stinkt die van jou ook zo?”
Maar lag dan idd aan de mannenversie. Apparently.
Warboel schreef:Maureen_M schreef:Hebben alle medewerkers tijdens de black friday actie het ook overleefd?
Was een pittig weekendje wel!
Ik heb geen stem meer![]()
![]()
Man, wat een gekte
Heb zelf alleen maar een paar nieuwe sportschoenen gekocht.
Maureen_M schreef:Warboel schreef:Maureen_M schreef:Hebben alle medewerkers tijdens de black friday actie het ook overleefd?
Ik heb geen stem meer![]()
![]()
Man, wat een gekte
Heb zelf alleen maar een paar nieuwe sportschoenen gekocht.
oei was het zo erg?
ik had na vrijdagavond geen zin meer om überhaupt maar iets te zeggen dus mijn antwoord op alles was gewoon ja knikken
_Dominique schreef:Nee echr was zo smerig. Een vriendin en tevens bokker had er geen last van. En een vriend van mij (wij hadden beiden de mannenversie bestelt achja voor die €2) had ook de visgeur.
Ik heb ook nog niks van de EJ gehoord over de verzendstatus. Zal idd wel druk zijn.
Maureen_M schreef:Hebben alle medewerkers tijdens de black friday actie het ook overleefd?
Jildau schreef:Mijn pakketen (Divoza en Zalando) zijn nog niet eens in behandeling. Zalando donderdagavond besteld en Divoza vrijdagochtend. Gaat nog wel even duren vrees ik.
febe6 schreef:Jildau schreef:Mijn pakketen (Divoza en Zalando) zijn nog niet eens in behandeling. Zalando donderdagavond besteld en Divoza vrijdagochtend. Gaat nog wel even duren vrees ik.
Dat is gek.Ik had zaterdag aan het eind van de middag bestelt bij Divoza en had het gisteren al binnen. Ik zit nog wel te wachten op de Hypostore, maar dat komt omdat die iets niet op voorraad hadden.