(Ik had ze dus onder mijn trui haha. En dan maar hopen dat ze niet kraken

Maar in de bioscoop is alles asociaal duur, dus dat vind ik niet per sé gierig.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:spookyjim schreef:Mijn oma neemt altijd stiekem zelfgebakken popcorn mee naar de bioscoop.![]()
![]()
Ik neem ook altijd zelf m&m's en snacks mee
Relaxed schreef:Nou de M&M's in de bios zit ook gewoon in zakken.. Maar zelf meenemen vind ik wel een beetje gierig, het hoort toch gewoon bij een avondje uit? Je neemt toch ook niet je eigen drinken mee naar de kroeg
Marjoow schreef:Relaxed schreef:Nou de M&M's in de bios zit ook gewoon in zakken.. Maar zelf meenemen vind ik wel een beetje gierig, het hoort toch gewoon bij een avondje uit? Je neemt toch ook niet je eigen drinken mee naar de kroeg
Nou als een zakje m&m bij de appie 1 nog Wat kost en bij de bios 3 euro weet ik het wel.
Dief van je eigen portemonnee
Relaxed schreef:Marjoow schreef:Nou als een zakje m&m bij de appie 1 nog Wat kost en bij de bios 3 euro weet ik het wel.
Dief van je eigen portemonnee
Dat geldt ook voor de kroeg.. Wat je daar per glas betaalt heb je ook een hele fles voor bij de Appie.. Doe je toch ook niet?
Relaxed schreef:Nou de M&M's in de bios zit ook gewoon in zakken.. Maar zelf meenemen vind ik wel een beetje gierig, het hoort toch gewoon bij een avondje uit? Je neemt toch ook niet je eigen drinken mee naar de kroeg
Relaxed schreef:Dat geldt ook voor de kroeg.. Wat je daar per glas betaalt heb je ook een hele fles voor bij de Appie.. Doe je toch ook niet?
Relaxed schreef:Maar naar een bios ga je toch ook om de hele beleving, het avondje uit? Precies hetzelfde als de kroeg.. Beide kún je immers ook gewoon thuis doen, maar we betalen wat meer door het elders te doen, om het avondje uit, de beleving.. Daar hoort dan voor mij ook de snack bij..
Nikass bij een bios betaal je ook geen entree? Je betaalt voor het kijken naar de film
LadyMadonna schreef:Een kennis van mij is zzper, maar wordt al járen door hetzelfde bedrijf ingehuurd. Hij werkt dus ook alleen voor dat bedrijf. Personeel wat in loondienst is krijgt met sinterklaas een amandel letter en met kerst een kerstpakket. Hij krijgt niks.... (hij is de enige zzper)
Marjoow schreef:Relaxed schreef:Maar naar een bios ga je toch ook om de hele beleving, het avondje uit? Precies hetzelfde als de kroeg.. Beide kún je immers ook gewoon thuis doen, maar we betalen wat meer door het elders te doen, om het avondje uit, de beleving.. Daar hoort dan voor mij ook de snack bij..
Nikass bij een bios betaal je ook geen entree? Je betaalt voor het kijken naar de film
Je komt er anders toch echt niet in zonder kaartje te kopen vooraf
Emmaa_ schreef:LadyMadonna schreef:Een kennis van mij is zzper, maar wordt al járen door hetzelfde bedrijf ingehuurd. Hij werkt dus ook alleen voor dat bedrijf. Personeel wat in loondienst is krijgt met sinterklaas een amandel letter en met kerst een kerstpakket. Hij krijgt niks.... (hij is de enige zzper)
Dit is ook gewoon verkapte loondienst en mag eigenlijk helemaal niet.. Krijgt hij daar zelf geen gedonder mee met de belastingdienst?
Lynn_Nikita schreef:Emmaa_ schreef:
Dit is ook gewoon verkapte loondienst en mag eigenlijk helemaal niet.. Krijgt hij daar zelf geen gedonder mee met de belastingdienst?
Dat is alleen als hij alleen bij dat bedrijf werkt. Als hij nog min. 2 andere opdrachtgevers heeft mag dat toch?
Telpeva schreef:spookyjim schreef:Mijn oma neemt altijd stiekem zelfgebakken popcorn mee naar de bioscoop.![]()
![]()
Ik neem ook altijd zelf m&m's en snacks mee