Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt schreef:Mijn schoonmoeder is grotendeels van haar fruitallergie en hooikoorts afgekomen door acupunctuur, misschien iets voor jou? Ze kan inmiddels weer meloen en appel eten zonder al teveel klachten, enkel nog een kriebelende keel.
pmarena schreef:Ik denk dat het wellicht gewoon een kwestie is van dat een lichaam aardig wat problemen op kan vangen maar niet èn stress èn "gevoelige voedingsmiddelen" tegelijk kan handelen zeg maar
MaritB schreef:pmarena schreef:Er zijn geloof ik ook appels die veel vaker goed verdragen worden door mensen die niet goed tegen appel kunnen, misschien heb je daar al eens naar gekeken?
Zeker! Ik at tijdens mijn zwangerschap de pink lady, 5 dagen goed. Dag 6 opname in het ZH.
Eerst kon Kanzi ook, maar nu niet meer.Britt schreef:Appel kort verwarmen in de magnetron schijnt voor een hoop allergische mensen ook goed te werken!
Marit, als je puree geeft kun je het ook pureren met zijn eigen melk, dan kan hij rustig wennen aan de smaak. Met stukken geven kan dat natuurlijk niet, maar dan is sabbelen en weigeren wel makkelijker (vind ik altijd wel belangrijk, dat ze ook mogen weigeren)
Ja dat werkt, maar een magnetron heeft ook andere nadelen![]()
Ik heb eerder wel eens avond van te voren appel kort gebakken in de pan en de volgende dag met wat kaneel gegeten.
Ik kan bijvoorbeeld (nog) wel gebakken banaan eten. Maar omdat ik er soms wel een reactie op krijg, kan het opgebouwd worden. (net als dat ik nu ineens ook op paprika? (nog even testen want in de omelet zat meer dan paprika) en tomaat reageer)
Mengen met zijn melk doe ik later wel, als ik er echt niets in krijg. Vooralsnog wil hij af en toe best wat sabbelen.
Riddershow schreef:Helpt dan niet probiotica?
verootjoo schreef:Wat ik me altijd afvraag als je twee kinderen tegelijk voedt; hoe doe je dat met colostrum? De baby moet dan toch colostrum hebben en de dreumes niet meer? Drinkt die de belangrijke colostrum van de baby dan niet op?
Maar kan je niet twee cosleepers maken?