Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:56

Ik zal eerlijk zeggen dat ik zo snel eigenlijk geen ander woord ervoor kan vinden. En in dit topic worden nou eenmaal veel types geschetst die misschien negatief ogen, er komen hier zoveel meningen voorbij.

MarcoBorsato schreef:
Lieshorses schreef:
lieveli, er is niks mis met gay. Dat heb ik niet gezegd hey :) Alleen ik vind voor een hetero man een rode broek iets homo-achtigs weghebben, en ik zou dat niet mooi vinden. :) Iedereen heeft een andere smaak

Misschien toch een ander woord kiezen dan, gay klinkt een beetje homofoob.
Laatst bijgewerkt door Shaggy09 op 13-06-17 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:57

Jans schreef:
Bij een Fannypack denk ik altijd direct aan How i met your mother :))
[ Afbeelding ]

Ik aan Rich Chigga :')

Marlenepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 22:58

Lieshorses schreef:
Nee, zeker niet nodig hoor. Een vriend van mij doet dat ook en ik dacht dat je bij die opleiding eigenlijk überhaupt best weinig op het paard zelf zit. Ik heb bij dat soort mensen altijd het idee dat ze weer een beetje willen 'showen' met hun te dure paardrij outfits of iets in die richting willen uitstralen. :o

Kan ook aan mij liggen hoor, ik kan soms te vroeg een oordeel hebben :')

dan zitten wij op 1 lijn want ik denk er precies 't zelfde over, maar weet ook wel zeker dat we gelijk hebben eigenlijk.. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:00

Lieshorses schreef:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik zo snel eigenlijk geen ander woord ervoor kan vinden. En in dit topic worden nou eenmaal veel types geschetst die misschien negatief ogen, er komen hier zoveel meningen voorbij.

Je zou voor 'vrouwelijk' kunnen gaan, of 'verwijfd'. :) Gay is een seksualiteit, geen bijvoeglijk naamwoord.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 23:00

Lieshorses schreef:

lieveli schreef:

Misschien toch een ander woord kiezen dan, gay klinkt een beetje homofoob.

Verwijfd :P

Al vind ik als termen als "bakfiets moeder" kunnen, gay ook moet kunnen

Urbanus

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:01

We gaan volledig offtopic, sorry daarvoor, maar bakfietsmoeder en gay zijn geen termen die je kunt vergelijken.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:02

Eens met Gianti,

Marlene, dragen ze dan nog ook heel de dag een capje en/of zweepje mee of laten ze die toch maar achterwege? _O- :Y)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:02

lieveli schreef:
We gaan volledig offtopic, sorry daarvoor, maar bakfietsmoeder en gay zijn geen termen die je kunt vergelijken.

Dat dus, of is bakfietsmoeder nu ook ineens een seksualiteit?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:03

SindyKaya schreef:
lieveli schreef:

Dat dus, of is bakfietsmoeder nu ook ineens een seksualiteit?

Echt hé :') Some people...

Marlenepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:06

Lieshorses schreef:
Eens met Gianti,

Marlene, dragen ze dan nog ook heel de dag een capje en/of zweepje mee of laten ze die toch maar achterwege? _O- :Y)

Die blijven dus achterwege... Jammer dat ikzelf de balle niet heb om te vragen waarom ze eigenlijk voor die outfit gekozen hebben. :')

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:20

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:21

:')

Redford

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:24

:D
LadyMadonna schreef:
Overigens woon ik in 1 van de gelovigste gemeenten van Nederland, en ik zag net een typische "zwarte kousen" mevrouw, die fanatiek aan het wandelen was, ze had onder haar zwarte rok + panty een paar flinke bergschoenen aan :')

Die hebben we hier ook in overvloed :D

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:25

Ik vind verwijfd niet het juiste woord voor wat ik denk bij een rode broek.
Maar afijn, laten we dat achterwege laten, iedereen zijn mening.

Marlene, zodra ik ooit er weer iemand mee zie ga ik toch vragen waar hun paard is :D :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:27

Ik vind eem rode broek overigens nog lang niet zo erg als die knalrode egale sneakers die momenteel zo in zijn. Vreselijk.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:28

Ik zag vandaag toch echt wel even iets te grappigs. Was aan het fietsen, fietst een man van ca. 40/50 voor mij. Zat beetje raar te kijken want zn jasje zat wat omhoog, maar daardoor zag je zijn rug en de rand van zijn broek. En die rand leek zo raar, net of zn onderbroek raar over die rand heen gevouwen zat ofzo. Zat gewoon niet mooi recht (perfectionist in mij kan daar niet zo goed tegen :') )
Duurde wel de halve straat en toen had ik door dat die rand van de broek zelf van elastiek was. Toen ik verder keek was de hele broek van elastiek. Het was een legging met de opdruk van jeans, die een man van rond de 40/50 droeg. En toen ik dat besefte, besefte ik ook ineens dat de broek niet zo solide was als een gewone broek was. De string die hij daaronder droeg daarentegen dan weer wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:29

Ik vind een rode broek juist wel gaaf, dan heb je wel ballen als je dat aandurft! :D
Beige broeken daarintegen.. -O-

Yelizaveta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:32

Gekleurde broeken ooh dat was helemaal in rond mijn 14de. Roze, blauw, groen, rood.. ik had ze allemaal. Coolcat was het van het 8-)

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 23:38

Ja ik leefde ook in die tijd.. :') Vond het echt verschrikkelijk, al die meisjes hadden rode, groene, blauwe, roze broeken. Allemaal knalkleuren... Ik hield t toch maar bij n jeans, was dan ook echt een buitenbeentje daarmee, kan het me nu niet meer voorstellen.

Yelizaveta schreef:
Gekleurde broeken ooh dat was helemaal in rond mijn 14de. Roze, blauw, groen, rood.. ik had ze allemaal. Coolcat was het van het 8-)

Emaychoja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 00:20

Lieshorses schreef:
Die had ik ook op mijn basisschool en ik snap daar toch echt helemaal niets van... Geen (hooguit) 5 minuutjes de tijd om even om te kleden? :+

Marlenepony schreef:
Zo lopen er bij mij op school meiden rond in hun paardrijkleren. Jas, broek, laarzen incl. sporen maar heb nog nooit 'n paard gespot op het schoolplein :')

Vroegaaah, toen ik nóg kleiner was, wilde ik na school natuurlijk direct door naar de paarden. En omkleden betekent 5 minuten later aankomen dus wel 5 hele minuten minder bij de paarden. :oo
Dus ja, dan maar in mijn paardrijkleren naar school. :))
Ik had overigens een paardrijbroek en rijsokken aan. Bij de paarden was ik alrijs in mijn normale shirt en vest dus die hield ik gewoon aan. En dan vlak voor het rijden laarzen aantrekken.

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:00

Mijn vader loopt al sinds hij 25 is in stoffen broeken er ruitjesoverhemden met opgerolde mouwen

Hij komt af en toe mensen tegen die hij al dertig jaar niet heeft gezien, en dan herkennen ze hem nog steeds aan zwart haar en een ruitjes blouse :+

Heeft zijn stijl in 40 jaar niet verandert :')

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 07:56

xMereltje schreef:
PrizTwir schreef:
In China is het ook heel normaal dat je fotoshoot doet met super veel make-up op en overdreven bewerkt. Dan lijkt het allemaal heel wat, maar vervolgens stelt het in het echt niets voor. (Heb bij een chinees restaurant gewerkt)

Een Chinees restaurant in China neem ik aan? Wat heeft daar het foto's bewerken mee te maken?

Nee... het sloeg op dat mangaverhaal. Het ging er eigenlijk meer om dat de koks mij die foto's lieten zien en dat zij het geweldig vonden.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:39

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:45

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 08:47

Ik snap daar niet zo goed wat er mis is met los haar.

Huidskleurige panty's moeten inderdaad in je eigen kleur zijn, maar ik vind het​ vaak erg truttig over komen