Als je dit hebt gezien was ik het wel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xEliesx schreef:Wat gaat het snel hier! Het is bijna onmogelijk om op iedereen te reageren. Echt leuk om te zien hoe verschillend iedereen zich kleedt! Stuk voor stuk supermooi![]()
Dit was mijn outfit vandaag. M'n vriend vond het een beetje overdreven voor een picknick op het strand![]()
[ Afbeelding ]
Deze foto geeft de kleur beter weer. (Roestbruin/rood)
[ Afbeelding ]
xWouter schreef:Deze avond uiteten geweest met de meiden van ons marketingteam!
[ [url=m/WpFtJN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jurkje - Supertrash
Schoenen - Supertrash
Tas & ring - Michael Kors
Andere ring - Pandora
ScarOfWars schreef:Aangezien ik gisteren pyjama dag had, post ik vandaag maar voor het eerst! Ik ben niet echt stijlvol.. enter draag wat ik fijn vind..
[ [url=m/N277HY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up choker
[ [url=m/os9Fpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up shirt
[ [url=m/5Pbf4Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotogeniek ben ik ook niet..
Joaltijd schreef:ScarOfWars schreef:Aangezien ik gisteren pyjama dag had, post ik vandaag maar voor het eerst! Ik ben niet echt stijlvol.. enter draag wat ik fijn vind..
[ [url=m/N277HY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up choker
[ [url=m/os9Fpc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Close-up shirt
[ [url=m/5Pbf4Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotogeniek ben ik ook niet..
Die choker
xxcleeoo schreef:Bedankt Gianti, ik weet niet zeker of je mij zag! Er was een ander meisje met dezelfde jurk (kwam schreeuwend op mij af, ik dacht echt en wie de fiets ben jij, even melden dat we het zelfde jurkje hadden) [ [url=m/euRXMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gianti schreef:xxcleeoo schreef:Bedankt Gianti, ik weet niet zeker of je mij zag! Er was een ander meisje met dezelfde jurk (kwam schreeuwend op mij af, ik dacht echt en wie de fiets ben jij, even melden dat we het zelfde jurkje hadden) [ [url=m/euRXMi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jaaaa! Dat heb ik gezienen dus jou
ik had ook zo'n gillende chick. Maar enige gelijkenis was dat we allebei decolleté hadden met gaas bedenkt. En ze stond maar te gillen en naar mij tieten te wijzen
duurde even voor ik het snapte
Mijn festival outfit van gisteren.
[ [url=m/LxT0TD.jpg]Afbeelding[/url] ]