Winterjas moet ik ook eens naar gaan kijken. Nog geen idee wat ik wil. Ja dat weet ik wel. Heb een beeldige van Burberry gezien, maar 200€ voor jas gaat mij toch te ver
Ik heb een van name-it. Was niet zo duur en ook nog 50% korting maat 80, ik hoop dat ie dat van de winter heeft. Maar anders verkoop ik de jas wel weer en haal ik een ander
Ik heb nog een supergaaf Tumble&dry winterjasje te koop in 80/86 voor de liefhebbers. Is in superstaat! Heb zelf een maandje terug een lang vallende Noppies gekocht in 98, die past hij aankomende winter wel gok ik
Winterjas heeft ze er een liggen van Lief voor 20 euro geloof ik; heeft mn zusje een keer meegenomen uit de outlet..is maat 92 dus dat zouden we moeten kunnen redden. En anders zien we dat op dat moment wel
Zomerjas had ze er 2 maar in de praktijk draagt ze, als ze een jas aan heeft, het jasje van 9 euro van de zeeman, gewoon omdat dat zo'n makkelijk jack is. Andere jasje past ze hopelijk tegen eind van de zomer beter in en anders was dat een miskoop van 18 euro van Noppies dus die krijg ik dan ook nog wel weer verkocht
Ik heb een gave winterparka van Vingino gezien, maar 120 euro voor jas waar ze misschien niet eens een heel seizoen mee kunnen doen vind ik echt te gek. Nu zag ik een soortgelijke van Cars voor een iets betere prijs
Heb via de bijenkorf sale een lief jasje van Benetton gekocht. Was nu 20,- maar ik denk dat we in februari nog een tweede winterjasje moeten kopen. Heel jammer :p
Net even naar de Bijenkorf geweest. Maar was niet veel in de kleine maten. Heb uiteindelijk een broek en trui van Benetton meegenomen voor zo in t najaar en wat rompers gehaald bij Petit Bateau.
Dat burberry jasje is een plaatje, wij hebben die voor onze jongens in het creme gehad. Ik heb hem bewaard en hoop dat dochterlief hem ook precies in de wintermaanden past, jasje is na drie seizoenen nog steeds zo goed als nieuw
Ik ben nog naarstig opzoek naar leuke babykleding in maat 56. Ik heb nu 6 pakjes gekocht maar we vinden niets de 'wauw' factor hebben als allereerste setje. Grote voorkeur voor zachtroze en zachte stofjes.
IMJ
Geplaatst: 14-07-17 19:20
kwita schreef:
Keet schreef:
Winterjas maak ik zelf
gelukkig er zijn er nog meer.....
Dat kan ik echt niet maar ben wel heel erg benieuwd!