Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:40

Hier ook al single van mijn 25, dus alweer 5 jaar :+
Iets met een ex die iets kapot heeft gemaakt in mijn vertrouwen in relaties en teveel geVONSd met hem :')
Maar nu ben ik het alleen zijn wel een beetje beu, maar het aanbod is hier zo triestig , gelukkig is het deze week al carnaval *\o/* dus geen remmingen :Y)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:43

Oh ik meld me ook! Eens in de zoveel tijd sla ik aan het Tinderen (vooral als ik me verveel). Laatst twee dates gehad met een vent die best oké was, maar hij laat nu niks meer van zich horen >;)

Typisch weer wat voor mij, ik ben echt een foute mannen-magneet. Het zijn eigenlijk standaard eikels. Alleen deze leek juist het tegenovergestelde (ook niet echt mijn type maargoed), echt zo'n brave nette normale jongen. Maar helaas, ik kan weer gaan swipen.

Inderdaad Farjen, ik zet ook in op carnaval :+

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:44

Tja, het carnaval in mijn dorp stelt niet zoveel voor. Twee praalwagens van een stel fanatiekelingen en de rest kijkt ernaar. Er is niet eens een echt café hier (alleen een eetcafé), dus dat schiet niet op.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:44

Ik ga wel verkleed als een marginaal persoon dus hopelijk kijken de mannen er doorheen :+

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:45

Ik vier het ook niet bij ons in het dorp, ga altijd naar Den Bosch. Daar is keus genoeg...

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:46

Bij carnaval heb je een vrij grote kans op succes, maar goed misschien weinig echt relatie materiaal :')

musiqolog

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:47

Ik neem me al jaren voor om eens naar Maastricht te gaan. Maar dan moet ik bij een zeer burgerlijke vriendin en haar man en twee kinderen slapen. Die zien me aankomen, ladderzat en met een mokkeltje. :)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:47

musiqolog schreef:
Tja, het carnaval in mijn dorp stelt niet zoveel voor. Twee praalwagens van een stel fanatiekelingen en de rest kijkt ernaar. Er is niet eens een echt café hier (alleen een eetcafé), dus dat schiet niet op.
In Bunnik niet? Hmm, paar keer goede feestjes mee gemaakt. Ken diverse mensen binnen de raad van 11 in Bunnik, wellicht is dat het.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:48

Ailill schreef:
musiqolog schreef:
In Bunnik niet? Hmm, paar keer goede feestjes mee gemaakt. Ken diverse mensen binnen de raad van 11 in Bunnik, wellicht is dat het.

Dat is het, het is echt een insidersfeestje.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:52

Bunnik bestaat uit max. 5 straten en 1 kerk (okay, misschien 2). Dan moet je er als inwoner zijnde toch insider zijn? Of vergis ik me?

Weet bijna zeker dat je met die gasten mee kunt zuipen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:53

musiqolog schreef:
Ik neem me al jaren voor om eens naar Maastricht te gaan. Maar dan moet ik bij een zeer burgerlijke vriendin en haar man en twee kinderen slapen. Die zien me aankomen, ladderzat en met een mokkeltje. :)

Een mokkeltje? Pardon?

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:57

Emmaa_ schreef:
musiqolog schreef:

Een mokkeltje? Pardon?

Zou musiqolog ook piemelfoto's sturen?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:58

Acht jaar zonder seks of ander lichamelijk contact... nope. Ik vind een paar weken al veel :') Nou heb ik wel een regeling met iemand, dat scheelt. Weten beiden dat we eeeeeecht geen relatie met elkaar willen, maar voor bepaalde dingen vinden we elkaar aardig genoeg :') En hij woont een paar straten verderop. Ideaal.

Een man met MLP als hobby zou ik wel mijn wenkbrauwen van optrekken denk ik. Iedereen moet natuurlijk doe en laten wat diegene zelf wil, maar niet elke hobby is even aantrekkelijk. Vissen bijvoorbeeld. Ieuw. Met de stervende vis op de foto gaan voor op Tinder is nog veel meer IEUW. En een swipe naar links :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:58

janderegelaa schreef:
Emmaa_ schreef:
Een mokkeltje? Pardon?

Zou musiqolog ook piemelfoto's sturen?

Geen idee, maar vind vrouwen 'mokkeltjes' noemen enorm vreemd. Ook met carnaval.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:59

Mokkeltje... Klinkt alsof je met iemand van 18 thuis komt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 18:59

Emmaa_ schreef:
musiqolog schreef:

Een mokkeltje? Pardon?
Een poezelige meid, aldus Google :j

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:00

DanielleB schreef:

Dit dus..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:00

Gut, scharrel, mokkel, whatever. Niet zo over vallen zeg.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:02

O sorry, niet denigrerend of anderszins raar bedoeld. Ik ben bang dat ik het spraakgebruik uit mijn studententijd nog steeds heb aangehouden. Daar kon je altijd een mokkel van welke leeftijd dan ook hebben. Zelfs mannen werden zo genoemd.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 19:02

Gelukkig hebben wij hier kermis, hoef je je ook niet te verkleden en het is net zo gezellig :)). Ennnnnn het is ook nog eens vaker, dus jeuj!

Komt wel interessant vraagstuk voorbij tig pagina's geleden, over het bicurious gebeuren. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ervan zou vinden, beetje een gek idee misschien, maar ik zou niemand uitsluiten omdat hij of zij niet gebonden is aan 1 geslacht. Heb er zelf ook wel eens over nagedacht, kan best een interessante dimensie toevoegen aan je leven denk ik. Maar ik ben er nog niet zo over uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:12

Jeetje, zo lang zonder.. ik heb sinds mijn scheiding toch steeds niet langer dan 3 mnd droog gestaan gelukkig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:16

Ik heb wel even gerebound.
Nu merk ik dat ik daar echt wel klaar mee ben. Dus ook al weer even geen actie. Gaat me beter af dan ik verwacht had :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:18

DanielleB schreef:

Of een meisje van 60 cm.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:21

Goof schreef:
Gut, scharrel, mokkel, whatever. Niet zo over vallen zeg.

Volgens mij was emma feminist :P

Maare mokkel klinkt heel wat beter dan mokkeltje. En zie echt niet wat er mis mee is. Papa noemt mij altijd zo

:+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 19:24

Ik heb bijna 6 jaar droog gestaan. Aantal jaar in België gewoond en najah... die Belgen vond ik absoluut niks aan. Had er totaal geen moeite mee. Dus ben ik nu wel beetje verbaasd hoe actief vriendlief en ik zijn :')

Mokkel... is dat niet gewoon beetje afhankelijk van waar je woont hoe dat geassocieerd wordt? :+