Ik heb wel trouwens dat wanneer een jongen niet echt interesse toont, het voor mij juist een uitdaging wordt. Zodra ik hem dan voor me gewonnen heb is het spel eraf en ben ik er klaar mee. Misschien... De reden dat ik nog nooit een vriend heb gehad.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:"Knip"
Ik heb wel trouwens dat wanneer een jongen niet echt interesse toont, het voor mij juist een uitdaging wordt. Zodra ik hem dan voor me gewonnen heb is het spel eraf en ben ik er klaar mee. Misschien... De reden dat ik nog nooit een vriend heb gehad.
silvericathy schreef:Mocht je ooit uit de werksituatie stappen omdat één van jullie ergens anders gaat werken of ontslag neemt, kun je het altijd nog proberen. Mijn ouders hebben pleegkinderen gehad en één van mijn moeders huidige beste vriendinnen begon als voogd van mijn pleegbroers.ik heb nog een geheimpje: Ik vind het vaak erg jammer dat je met sommige mensen niet privé vrienden kunt worden.
zo werk ik op dit moment voor een bedrijf vanuit een uitzendbureau, daarbij zit een meid waar ik het opzich wel mee kan vinden... ik werk dus ook een soort van voor haar.
Als we in een gewone prive situatie aan elkaar waren voorgesteld zouden we wel vriendinnen kunnen worden en gezellig naar de film enzo kunnen gaan.
Echter zitten we nu in een werksituatie waardoor dit natuurlijk niet kan.
Zij moet zich opstellen als "werkgever" en ik als werknemer. Een privé vriendschap is door deze situatie helaas onmogelijk.
Het zal dus bij kletsen over algemene en werkgerelateerde zaken blijven.
Het zelfde met medewerkers in de winkel of stagiaires op school die bijna dezelfde leeftijd hebben.
Het is soms zo oneerlijk dat andere mensen wel vrienden kunnen worden maar ik niet doordat ik vanuit een andere relatie met deze mensen omga.
xTiffani schreef:Citaat:"Knip"
Precies ditik vond eens een jongen wel heel erg leuk, in het begin toonde hij weinig interesse maar na een tijdje was hij ineens helemaal gek op mij. Toen liet ik de gesprekken doodbloeden etc. Tot we geen contact meer hadden. 1 jaar later zag ik dat hij een vriendin had en was ik toch wel een beetje jaloers
![]()
Maar geen spijt, want hij was een beetje 'plakkerig' merkte ik. Niks voor mij.
xTiffani schreef:Of als je dronken bent een date afspreken, uiteindelijk toch geen lef voor en maar een smoes verzonnen en dat ik hem nog wel ging appennooit gedaan natuurlijk.
Sorry boys![]()
Veel geheimen hier herken ik ook, toch een geruststelling dat ik niet de enige ben
Jasmijn1989 schreef:Ierpier schreef:Als ik op tinder zit swype ik alle hele knappe/gespierde jongens weg.Ik heb daar vooroordelen over.
Als de eerste foto al van een ontbloot bovenlijf is haak ik ook af hoor...
Geeft toch gelijk een bepaald idee
__Sannne schreef:Nu we het toch over daten hebben, hier nog 1 van mij. Best erg;
Toen ik nog als vrijgezel in Nederland woonde zat ik zo nu en dan wel eens op Tinder. Appte een paar dagen met een jongen die opzich wel aardig was, maar niet helemaal je-van-het voor mij. Toen hij uiteindelijk toegaf dat hij in een rolstoel zat voor de rest van zijn leven heb ik het dood laten bloeden.
Ik zie mijzelf gewoon niet daten met iemand in een rolstoel, wil me graag veilig kunnen voelen bij iemand. Oeps
musiqolog schreef:Wist je dat echt niet Sunneva? Dan kom je toch echt pas kijken.
Laat ik maar hard zijn: als je afknapt op korter haar of een neus die een beetje anders is dan je eerst dacht, ben je geen knip voor de neus waard. Tuurlijk, iedereen wil een zo mooi mogelijke partner (binnen bepaalde grenzen, want een supermodel heb je nooit alleen) maar als je voor een relatie gaat is uiterlijk secundair. In ieder geval op de lange termijn. Wat moet je jaar in jaar uit met een mooi kreng of een knappe klojo? En stel nou dat je die jongen afwijst, echt alleen maar om die dingetjes? Daar krijg je misschien nog wel spijt van als je volgende date nog erger is, of wanneer een andere, mooiere jongen weer niks van jou wil weten.
Als je echt verliefd wordt op iemand met een wat minder uiterlijk, Sunneva, dan zit het waarschijnlijk wel goed. Tenzij.... tenzij je hem leuk vindt om zijn imponerende, ultra-zelfverzekerde gedrag. (Helaas zijn er nog te veel vrouwen die vallen op mannen met een grote bek. Trump, Berlusconi...)
Tot slot heb ik inderdaad niet de indruk dat mannen zoveel oppervlakkiger zijn dan vrouwen. Bij sommige mannen is het nog steeds heel stoer om "Broek uit!!!! Tieteeee!!!" te roepen, misschien valt mannelijke oppervlakkigheid daardoor meer op.
sureido schreef:Nou daar doe ik dus niet aan mee want ik hoef de komende 20 jaar nog geen kinderen
Ik val denk ik wel op een beetje een grote bek. Anders loop ik er zo overheen omdat ik dat ook heb (maar wel ook heel verlegen als het over mannen gaat). Maar ook een goed uiterlijk hoort erbij.
Ik zou het denk ik ook gedaan hebben van dat rolstoel verhaal.
Verder ben ik altijd bang dat als ik me bind, ik misschien wel beter kan krijgen. Denk dat ik bindingsangst heb..