Kleine geheimpjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Re: Kleine geheimpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:22

Ik vind uiterlijk best belangrijk, maar voor de een is een jongen lelijk en voor de ander knap (gelukkig). Dus ik kan best iemand heel erg aantrekkelijk vinden, terwijl jij misschien denkt bah joh wat moet ze met hem. Daarom denk ik dat iedereen wel voor zichzelf een knappe partner heeft, maar misschien dat anderen dat niet vinden.. Er is natuurlijk wel uitzondering op de regel :') Maar ik vind uiterlijk best een hoge wegingsfactor hebben. Natuurlijk is een rotjong met een mooi koppie niet leuk, maar wanneer iemands karakter lelijk is wordt diegene ook lelijk voor mij dan.

Ik heb wel trouwens dat wanneer een jongen niet echt interesse toont, het voor mij juist een uitdaging wordt. Zodra ik hem dan voor me gewonnen heb is het spel eraf en ben ik er klaar mee. Misschien... De reden dat ik nog nooit een vriend heb gehad. :')

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:33

Tja, ik had het nog niet over "lelijk". Er zijn een hoop mensen die niet echt supermooi zijn maar beslist niet lelijk. De kans dat je uiteindelijke echtgenoot/partner voor het leven (ervan uitgaande dat je er een wilt) uit die categorie komt, is groter dan je misschien hoopt.

Bij een echt lelijk iemand is de kans op de spreekwoordelijke klik inderdaad niet zo groot. Maar bij iemand met een modaal uiterlijk wel. Tenzij je jezelf heel erg knap vindt en meent dat je recht hebt op iets beters. :)

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:49

Als ik op tinder zit swype ik alle hele knappe/gespierde jongens weg. :+ Ik heb daar vooroordelen over. :Y)

Jasmijn1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:27

Ierpier schreef:
Als ik op tinder zit swype ik alle hele knappe/gespierde jongens weg. :+ Ik heb daar vooroordelen over. :Y)

Als de eerste foto al van een ontbloot bovenlijf is haak ik ook af hoor...
Geeft toch gelijk een bepaald idee

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:34

Citaat:
"Knip"
Ik heb wel trouwens dat wanneer een jongen niet echt interesse toont, het voor mij juist een uitdaging wordt. Zodra ik hem dan voor me gewonnen heb is het spel eraf en ben ik er klaar mee. Misschien... De reden dat ik nog nooit een vriend heb gehad. :')

Precies dit :') ik vond eens een jongen wel heel erg leuk, in het begin toonde hij weinig interesse maar na een tijdje was hij ineens helemaal gek op mij. Toen liet ik de gesprekken doodbloeden etc. Tot we geen contact meer hadden. 1 jaar later zag ik dat hij een vriendin had en was ik toch wel een beetje jaloers :')

Maar geen spijt, want hij was een beetje 'plakkerig' merkte ik. Niks voor mij.

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:03

silvericathy schreef:
ik heb nog een geheimpje: Ik vind het vaak erg jammer dat je met sommige mensen niet privé vrienden kunt worden.
zo werk ik op dit moment voor een bedrijf vanuit een uitzendbureau, daarbij zit een meid waar ik het opzich wel mee kan vinden... ik werk dus ook een soort van voor haar.
Als we in een gewone prive situatie aan elkaar waren voorgesteld zouden we wel vriendinnen kunnen worden en gezellig naar de film enzo kunnen gaan.
Echter zitten we nu in een werksituatie waardoor dit natuurlijk niet kan.

Zij moet zich opstellen als "werkgever" en ik als werknemer. Een privé vriendschap is door deze situatie helaas onmogelijk.

Het zal dus bij kletsen over algemene en werkgerelateerde zaken blijven.

Het zelfde met medewerkers in de winkel of stagiaires op school die bijna dezelfde leeftijd hebben.

Het is soms zo oneerlijk dat andere mensen wel vrienden kunnen worden maar ik niet doordat ik vanuit een andere relatie met deze mensen omga.
Mocht je ooit uit de werksituatie stappen omdat één van jullie ergens anders gaat werken of ontslag neemt, kun je het altijd nog proberen. Mijn ouders hebben pleegkinderen gehad en één van mijn moeders huidige beste vriendinnen begon als voogd van mijn pleegbroers.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 18:10

xTiffani schreef:
Citaat:
"Knip"

Precies dit :') ik vond eens een jongen wel heel erg leuk, in het begin toonde hij weinig interesse maar na een tijdje was hij ineens helemaal gek op mij. Toen liet ik de gesprekken doodbloeden etc. Tot we geen contact meer hadden. 1 jaar later zag ik dat hij een vriendin had en was ik toch wel een beetje jaloers :')

Maar geen spijt, want hij was een beetje 'plakkerig' merkte ik. Niks voor mij.

Oh dit is echt precies hoe ik ben! Als ik er dan 'klaar' mee ben, maar dan hem tijdens het uitgaan met andere meiden zie praten ben ik jaloers, en zie ik het meteen weer als doel dat ik de aandacht 'opeis' of zo.. Oh ik ben zo verschrikkelijk eigenlijk als ik het zo neerzet :') Maar ik kan er niks aan doen.. Arme jongens.

xTiffani

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 19:55

Of als je dronken bent een date afspreken, uiteindelijk toch geen lef voor en maar een smoes verzonnen en dat ik hem nog wel ging appen := nooit gedaan natuurlijk.

Sorry boys Y;(

Veel geheimen hier herken ik ook, toch een geruststelling dat ik niet de enige ben :))

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-16 20:02

Oh nog eentje..
Ik vind het soms heerlijk om opzettelijk te lopen klungelen (nu is dat trouwens lang niet altijd opzettelijk) in de buurt van mannen zodat ze me een handje komen helpen wanneer ik gewoon te lui ben :')
Man blij, want hij heeft een 'vrouw in nood' kunnen redden! En ik blij omdat ik er makkelijker vanaf kom en ik het stiekem ook wel heel leuk vind om die mannen in mijn macht te hebben :')
Heerlijk, dat mannelijke instinct om vrouwen een handje te helpen! :D

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:04

_O-

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:22

Haha dat doe ik ook, zat laatst een spin in mijn keuken en toevallig was mijn vriend er. Dus ik roepen "SPIIIINN, kom!!"
Terwijl ik als ik alleen ben ik gewoon zelf die spin dood maak en weg gooi :Y)

Fish_n_Chips

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:33

Als ik een spin zie en mijn moeder is thuis, vertel ik haar waar de spin zit. Dan komt mijn moeder niet meer in die kamer. :D Ik vind het niet eerlijk om spinnen dood te maken alleen maar omdat ze zijn waar ze zijn, dus ik laat ze zitten.

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:39

Ach ja, vrouwen en spinnen (behalve Flowery dan)...

Mijn zusje lag een keer in bad, toen vonden mijn broertje en ik zo'n dikke vette zwarte spin (zo eentje die volgens het liedje in de onderbroek van Meneer de Uil zit, maar dat terzijde). We liepen daarop de badkamer binnen onder het dreigement de arme geleedpotige bij haar in bad te stoppen. }:)

Gemeen hè? Maar ja, wij moesten wel. Ons kleine zusje werd altijd voorgetrokken.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 20:53

xTiffani schreef:
Of als je dronken bent een date afspreken, uiteindelijk toch geen lef voor en maar een smoes verzonnen en dat ik hem nog wel ging appen := nooit gedaan natuurlijk.

Sorry boys Y;(

Veel geheimen hier herken ik ook, toch een geruststelling dat ik niet de enige ben :))

Hahaha _/-\o_

Er lag net een wesp naast me op de bank... Dacht wat bromt er nou, lag er een wesp naast me, nou pap moest echt rennen hahaha ik stond te gillen. Ik haat insecten.

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 09:02

Flowery schreef:
Haha dat doe ik ook, zat laatst een spin in mijn keuken en toevallig was mijn vriend er. Dus ik roepen "SPIIIINN, kom!!"
Terwijl ik als ik alleen ben ik gewoon zelf die spin dood maak en weg gooi :Y)

Hahahaha, ik kan gillen wat ik wil, vriend gaat t niet doen, is mijn taak :+

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 10:28

Jasmijn1989 schreef:
Ierpier schreef:

Als de eerste foto al van een ontbloot bovenlijf is haak ik ook af hoor...
Geeft toch gelijk een bepaald idee

Ik had nooit vooroordelen over hele gespierde jongens met mooie foto's, totdat ik er eentje ging daten die liever naar zichzelf in de spiegel keek dan iets met mij te doen, terwijl ik letterlijk half naakt was.
Echt een vreselijke kerel :brr:

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:42

Nu we het toch over daten hebben, hier nog 1 van mij. Best erg;

Toen ik nog als vrijgezel in Nederland woonde zat ik zo nu en dan wel eens op Tinder. Appte een paar dagen met een jongen die opzich wel aardig was, maar niet helemaal je-van-het voor mij. Toen hij uiteindelijk toegaf dat hij in een rolstoel zat voor de rest van zijn leven heb ik het dood laten bloeden.

Ik zie mijzelf gewoon niet daten met iemand in een rolstoel, wil me graag veilig kunnen voelen bij iemand. Oeps :o

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:52

__Sannne schreef:
Nu we het toch over daten hebben, hier nog 1 van mij. Best erg;

Toen ik nog als vrijgezel in Nederland woonde zat ik zo nu en dan wel eens op Tinder. Appte een paar dagen met een jongen die opzich wel aardig was, maar niet helemaal je-van-het voor mij. Toen hij uiteindelijk toegaf dat hij in een rolstoel zat voor de rest van zijn leven heb ik het dood laten bloeden.

Ik zie mijzelf gewoon niet daten met iemand in een rolstoel, wil me graag veilig kunnen voelen bij iemand. Oeps :o

Tja, het is niet zo fraai maar ik had vast hetzelfde gedaan. Tinder is niet het ideale medium voor dat soort meteen zichtbare issues. Het blijft toch een beetje een beestenmarkt en dan knap je toch gauw af op dat soort grote problemen.

In de echte wereld maak je veel meer kans. Op mijn studentenvereniging hadden we iemand die een dwarslaesie kreeg. Die had over belangstelling van vrouwen echt niets te klagen, terwijl hij nota bene een pompje nodig had om zijn (gevoelloze) piemel in erectie te brengen. Waarschijnlijk omdat zijn levenslust onaangetast overeind bleef en hij alles deed om, dan maar vanuit een rolstoel, het leven mooi te maken.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 13:05

musiqolog schreef:
Wist je dat echt niet Sunneva? Dan kom je toch echt pas kijken. :)

Laat ik maar hard zijn: als je afknapt op korter haar of een neus die een beetje anders is dan je eerst dacht, ben je geen knip voor de neus waard. Tuurlijk, iedereen wil een zo mooi mogelijke partner (binnen bepaalde grenzen, want een supermodel heb je nooit alleen) maar als je voor een relatie gaat is uiterlijk secundair. In ieder geval op de lange termijn. Wat moet je jaar in jaar uit met een mooi kreng of een knappe klojo? En stel nou dat je die jongen afwijst, echt alleen maar om die dingetjes? Daar krijg je misschien nog wel spijt van als je volgende date nog erger is, of wanneer een andere, mooiere jongen weer niks van jou wil weten.

Als je echt verliefd wordt op iemand met een wat minder uiterlijk, Sunneva, dan zit het waarschijnlijk wel goed. Tenzij.... tenzij je hem leuk vindt om zijn imponerende, ultra-zelfverzekerde gedrag. (Helaas zijn er nog te veel vrouwen die vallen op mannen met een grote bek. Trump, Berlusconi...)

Tot slot heb ik inderdaad niet de indruk dat mannen zoveel oppervlakkiger zijn dan vrouwen. Bij sommige mannen is het nog steeds heel stoer om "Broek uit!!!! Tieteeee!!!" te roepen, misschien valt mannelijke oppervlakkigheid daardoor meer op.

Haha ja ik kom inderdaad pas net kijken ;) ben nog heel puppy laat maar zeggen :P

Hij is absoluut niet ultra-zelfverzekerd, hij is gewoon heel lief!

Ik denk trouwens dat vrouwen die vallen voor zo'n macho dat vooral doen om de status die de man meedraagt. Het is bewezen dat een vrouw eerder kiest voor een man met macht dan een met een aantrekkelijk uiterlijk. Mooi evolutionair verhaal kan je erbij vertellen maar waar het om draait is dat mannen voor eten moeten kunnen zorgen en vrouwen vruchtbaar moeten zijn.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:39

Nou daar doe ik dus niet aan mee want ik hoef de komende 20 jaar nog geen kinderen :')

Ik val denk ik wel op een beetje een grote bek. Anders loop ik er zo overheen omdat ik dat ook heb (maar wel ook heel verlegen als het over mannen gaat :')). Maar ook een goed uiterlijk hoort erbij.

Ik zou het denk ik ook gedaan hebben van dat rolstoel verhaal.

Verder ben ik altijd bang dat als ik me bind, ik misschien wel beter kan krijgen. Denk dat ik bindingsangst heb..

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:46

sureido schreef:
Nou daar doe ik dus niet aan mee want ik hoef de komende 20 jaar nog geen kinderen :')

Ik val denk ik wel op een beetje een grote bek. Anders loop ik er zo overheen omdat ik dat ook heb (maar wel ook heel verlegen als het over mannen gaat :')). Maar ook een goed uiterlijk hoort erbij.

Ik zou het denk ik ook gedaan hebben van dat rolstoel verhaal.

Verder ben ik altijd bang dat als ik me bind, ik misschien wel beter kan krijgen. Denk dat ik bindingsangst heb..

Dat zei mijn ex ook "er is altijd ruimte voor verbetering". Een week later was het uit :D

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 22:00

Hahaha, het is ook superlullig en ik spreek het nooit uit maar onbewust denk ik het wel ooit. En ik wil dat echt niet denken, maar soms heb ik dan eens gezoend met iemand die te mooi is om waar te zijn en dan gaat mijn ideaalbeeld ook weer omhoog. Echt erg.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 13:48

Ik heb dat ook altijd gehad, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen. Als je écht verliefd bent dan hoor je daar geen last van te hebben.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:11

Maanlicht schreef:
Ik heb dat ook altijd gehad, totdat ik mijn huidige vriend leerde kennen. Als je écht verliefd bent dan hoor je daar geen last van te hebben.

Klopt zeker! Bij mijn vriend denk ik eerder "nóg leuker en knapper? Nee dat kan niet *\o/* "

goriginal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 15:03

Lizzyy schreef:
Maanlicht schreef:

Klopt zeker! Bij mijn vriend denk ik eerder "nóg leuker en knapper? Nee dat kan niet *\o/* "

Haha precies dat :D