Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
superpony schreef:Dan zijn die dames gewoon ook geschikt voor de situatie en ex lief ( nr 3 ) was dat dan toch minder.
Luxe, luxe...........Ik zou niet met je willen ruilen hoor. Mag het niet zeggen op Bokt, dan vallen mensen over je heen. Maar ik vind het al heeeeeeel knap als een man het met 1 vrouw kan uithouden. Ik doe het een man niet na.
superpony schreef:Maar wel 3 verschillende dames, die allen hun leuke dingen hebben, maar ook hun mindere leuke dingen. Als er eentje een keer ''zeurt'' en je bent weg, kom je bij nr 2 die ook toevallig net ''zeurt''.
Ik snap wel dat mannen op vrouwen vallen, maar ik vind het heel knap dat een man veel accepteert van een vrouw en er echt mee kan leven.
Persoonlijk vind ik vrouwen heel moeilijk om mee om te gaan. Misschien ziet een man dat vanuit zijn standpunt toch anders, maar ik moet er niet aan denken om met ene vrouw te leven.
Mijn man is absoluut niet gecompliceerd en dat is voor mij echt heel fijn.
superpony schreef:Ik snap wel dat mannen op vrouwen vallen, maar ik vind het heel knap dat een man veel accepteert van een vrouw en er echt mee kan leven.
Persoonlijk vind ik vrouwen heel moeilijk om mee om te gaan. Misschien ziet een man dat vanuit zijn standpunt toch anders, maar ik moet er niet aan denken om met ene vrouw te leven.