Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Hij is egoïstisch hoor. De enige manier om mijn hobby te behouden was en minder werken en de paarden volpension in de winter. Ik kom van fulltime en doe-het-zelf stalling
Om het cru te zeggen: ik "koop" op deze manier tijd om mijn hobby te kunnen beoefenen.
Tussen maart en oktober staan ze 24/7 in het land. Dat scheelt wel.
Ik moet ook wel toegeven, ik denk dat mijn vriend niet beseft hoe het is met een normale 9-5 job met een normaal loon. Hij is vanuit unief recht in deze job gerold. Hij verdient meer dan gemiddeld, tot zijn 28 thuis gewoond. Hij is vaak weg voor werk, heeft hele mooie bijkomende extra's en die drukken zijn onkosten enorm. Sinds hij werkt stroomt het geld binnen en heeft hij nooit op een cent moeten kijken.
Behalve dat ik dus amper kan sparen nu hebben we de rest prima voor elkaar. Als het dit jaar rustig blijft qua onverwachte kosten heb ik wel hoop dat ik het een beetje kan aanvullen. Heb mijn pech al genoeg gehad de voorbije jaren.
dromertje2 schreef:Langs de ene kant is dat wel zo maar langs de andere kant is het haar keuze om zoveel paarden te willen hebben.
Als ze er minder had, zou ze meer hebben.
Zoals mijn voorganger al ook aangeeft, waarom meebetalen aan een dure hobby?