Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Argai schreef:Procent ik had ook zo'n ex. 'Hoe was je dag' zat niet in zijn vocabulaire. En elke keer als ik op het punt stond om hem te verlaten dan toonde hij weer interesse. Ben blij dat ik er vanaf ben.
yeentll schreef:Grrr, mannen zijn echt niet te volgen Procent!
Ik ga morgenavond naar de film 'Joy' met m'n tinderdate. Heb er best veel zin in, maar ben elke keer zo bang voor een paniekaanval en wat hij dan wel niet moet denken van me. Ons contact wordt wel steeds leuker op whatsapp en ik betrap mezelf erop dat ik op mn telefoon kijk om te zien of ik al een appje heb van m
Smurflin schreef:Veel plezier Yeentll ik ben benieuwd!
Zaterdag heb ik een date, maar nu heb ik even jullie hulp nodig.
Ik ben namelijk met 3 mannen tegelijk aan het kletsen (bellen/appen). Met eentje heb ik nog niet afgesproken, eentje heb ik al een keer mee afgesproken maar toen was het nog te vroeg voor mij (had hij gelukkig alle begrip voor) en de derde heb ik dus zaterdag een date mee. Wat moet ik nou met die andere mannen?![]()
__laura schreef:Oeps zitosh... Wel een leuke kerel?
Mijn match wil vanavond een date... Ik vind dat hij wel erg hard van stapel loopt.
Lieszje schreef:Hahaha dat lijkt mij ook niks Moonfish..
Zijn nog genoeg andere leuke mannen op tinder
Ik heb binnenkort een date^^
Spreek hem nu ongeveer een week, de laatste dagen ook echt bijna de hele avond.
Hij vroeg of ik binnenkort iets met hem wilde drinken, bij deze zeg ik daar geen nee tegen
__laura schreef:yeentll schreef:Hahaha Laura, dat soort dingen doe ik ook altijd. Of 's ochtends niet appen om te kijken of hij eerder wat gaat zeggen. Soms als ik erover nadenk ben ik zo kansloos
zijn we lekker samen kansloos