Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

__laura

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:38

nou ja dat dacht ik dus ook. mijn vriendinnen zeggen ook als hij niet wil wachten is hij je gewoon niet waard!

oh procent daar word je ook niet blij van. hopelijk heb je leuke gesprekken op tinder!

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:43

Is echt vervelend ja.. Moet zeggen, dit was mijn eerste ervaring met iemand tegenkomen op stap en dan afspreken... Weer wat geleerd!

Edit: Vanochtend had ik nog geappt dat ik eventueel volgende week kon na een feest (en dan stappen). En nu geeft ie aan dat m dat super leuk lijkt.. WHATT! Hij geeft zoveel verschillende signalen af he!

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 14:47

Mannen. Niet te volgen.

BB1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:17

__laura schreef:
Mannen. Niet te volgen.
net als vrouwen soms _/-\o_

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:22

Procent ik had ook zo'n ex. 'Hoe was je dag' zat niet in zijn vocabulaire. En elke keer als ik op het punt stond om hem te verlaten dan toonde hij weer interesse. Ben blij dat ik er vanaf ben. :D

Ik heb een beetje date angst :+
Elke keer als iemand mij op date vraagt dan praat ik niet meer terug. Weer gewoon niet hoe ik erop moet reageren. := Terwijl ik twee jaar terug van de ene naar de andere date ging. Maar ik ben ook nog niet echt iemand tegengekomen waarvan ik denk: ja deze is echt leuk.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:23

klopt mensen zijn gewoon niet te volgen...

Mijn match snapt dat ik het nog te snel vind. Dus dat is positief :)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:28

Grrr, mannen zijn echt niet te volgen Procent!

Ik ga morgenavond naar de film 'Joy' met m'n tinderdate. Heb er best veel zin in, maar ben elke keer zo bang voor een paniekaanval en wat hij dan wel niet moet denken van me. Ons contact wordt wel steeds leuker op whatsapp en ik betrap mezelf erop dat ik op mn telefoon kijk om te zien of ik al een appje heb van m :')

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:35

Als hij het erg had gevonden en niet wilde wachten was hij het ook niet waard _laura.

Leuk yeentll!
Hoop dat je een leuke avond hebt morgen :)

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 15:41

precies dan had ik hem genegeerd haha

yeentll veel plezier :)

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:15

Veel plezier Yeentll ik ben benieuwd!

Zaterdag heb ik een date, maar nu heb ik even jullie hulp nodig.

Ik ben namelijk met 3 mannen tegelijk aan het kletsen (bellen/appen). Met eentje heb ik nog niet afgesproken, eentje heb ik al een keer mee afgesproken maar toen was het nog te vroeg voor mij (had hij gelukkig alle begrip voor) en de derde heb ik dus zaterdag een date mee. Wat moet ik nou met die andere mannen? }:0 :Y)

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:17

Argai schreef:
Procent ik had ook zo'n ex. 'Hoe was je dag' zat niet in zijn vocabulaire. En elke keer als ik op het punt stond om hem te verlaten dan toonde hij weer interesse. Ben blij dat ik er vanaf ben. :D

Ja dat hoef ik inderdaad ook niet.. Het is dat ik in februari zes maanden naar het buitenland ga, dus nu is t gewoon voor de gezelligheid...

yeentll schreef:
Grrr, mannen zijn echt niet te volgen Procent!

Ik ga morgenavond naar de film 'Joy' met m'n tinderdate. Heb er best veel zin in, maar ben elke keer zo bang voor een paniekaanval en wat hij dan wel niet moet denken van me. Ons contact wordt wel steeds leuker op whatsapp en ik betrap mezelf erop dat ik op mn telefoon kijk om te zien of ik al een appje heb van m :')

Hihihi! En anders gewoon zeggen dat je het spannend vind? Dat hielp bij mij iig wel.. Veel plezier!!!

En ik... Ik ga volgende week donderdag toch maar wat drinken met hem :+

Procent

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:19

Smurflin schreef:
Veel plezier Yeentll ik ben benieuwd!

Zaterdag heb ik een date, maar nu heb ik even jullie hulp nodig.

Ik ben namelijk met 3 mannen tegelijk aan het kletsen (bellen/appen). Met eentje heb ik nog niet afgesproken, eentje heb ik al een keer mee afgesproken maar toen was het nog te vroeg voor mij (had hij gelukkig alle begrip voor) en de derde heb ik dus zaterdag een date mee. Wat moet ik nou met die andere mannen? }:0 :Y)

Ik vond het al eng om mss weer op Tinder te gaan, terwijl ik nog met iemand gesprekken heb :+ :')
Dus ik heb geen advies haha

R00s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:23

Nou ik ben weer een aantal matches verder maar ik weet nog steeds niet hoe je het best een gesprek begint, een ''hoi'' of ''hallo'' klinkt zo suf :')

Hoe doen jullie dat?

Smurflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:42

Ik weet het ook niet, ik begin nooit met praten : )

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:51

__laura schreef:
Oeps zitosh... Wel een leuke kerel?
Mijn match wil vanavond een date... Ik vind dat hij wel erg hard van stapel loopt.

Ja, wel een leuke kerel :))

Gelukkig nam de match het goed op dat je dat te snel vond. Ik wil wel afspreken als het goed klikt, maar dat is dan 1-3 weken verder..

Ik zou, zolang het bij geen van allen 'serieuzer' wordt, gewoon doen waar ik zelf zin in heb hoor :P Voor hetzelfde geld zijn ze ook met 2 andere dames bezig..

Als ik het gesprek wil beginnen reageer ik op iets vanuit z'n profiel zoals de beschrijving, foto's oid. In de meeste gevallen moeten ze zelf maar beginnen :Y)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 16:53

Ik probeer altijd met een grapje binnen te vallen, haha. Best lastig soms nog om iets origineels te verzinnen. Bij mn huidige tinderdate vroeg ik of hij t broertje van Dave Roelvink was ;')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 17:08

Lieszje schreef:
Hahaha dat lijkt mij ook niks Moonfish..
Zijn nog genoeg andere leuke mannen op tinder :)

Ik heb binnenkort een date^^
Spreek hem nu ongeveer een week, de laatste dagen ook echt bijna de hele avond.
Hij vroeg of ik binnenkort iets met hem wilde drinken, bij deze zeg ik daar geen nee tegen :P

Ongelooflijk. :')
Ik was een uur na het gesprek nog van de rel. :')
Really weird.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:19

hij moet wel heel knap zijn wil ik een gesprek beginnen want zo'n lekker ding wil ik niet missen :')

we gaan nu over van tinder op app... ik wacht alleen nog even een paar minuten met mn nummer geven anders lijk je zo hopeloos :')

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:22

Hahaha Laura, dat soort dingen doe ik ook altijd. Of 's ochtends niet appen om te kijken of hij eerder wat gaat zeggen. Soms als ik erover nadenk ben ik zo kansloos :')

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:40

yeentll schreef:
Hahaha Laura, dat soort dingen doe ik ook altijd. Of 's ochtends niet appen om te kijken of hij eerder wat gaat zeggen. Soms als ik erover nadenk ben ik zo kansloos :')

zijn we lekker samen kansloos :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:43

Mijn Tinder date was gisteravond ook weer bij mij, vergadering liep enorm uit dus was veel later als gepland en ik zou eigenlijk koken. Uiteindelijk zaten we een uur later op de bank met take-away Mexican :+ Verschil moet er zijn denk ik, haha. Heerlijk :+

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:43

Moet wel van twee kanten komen toch? :)
Ik zou afknappen als ik altijd als eerste moet appen^^

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-16 17:47

Juist.
Die foto met name. :D
Afbeelding

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:48

__laura schreef:
yeentll schreef:

zijn we lekker samen kansloos :')

Ach zo was ik ook _O-
Gelukkig reageerde hij wel haha, ik word nu ook elke ochtend wakker met een goedemorgen appje als hij eerder wakker is dan ik <3

Moonfish, geniaal die foto _O-

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-16 17:53

moonfish die foto _O- _O-