Liezja schreef:Mijn vriend praat alleen maar over auto's en ik erger me er met de dag erger aan. Het stopt nooit.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks
) Cubone schreef:Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om een op te scheppen![]()
)
amkeVH schreef:Cubone schreef:Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om een op te scheppen![]()
)
Ja heeeee, dat is gewoon pesterij
zeg dan helemaal niks!
Wie weet kom je er wel achter
We zijn nog altijd op zoek naar Nederlandse collega's 
Cubone schreef:Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen![]()
)
Cubone schreef:Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen![]()
)

Murthul schreef:Ik weet ook niet wat mijn schoonbroer doet, alleen dat hij ambtenaar is en nergens over mag praten. Zelfs zijn eigen vriendin mag niets weten over wat hij doet op z'n werk. Ik zou dat als vriendin zijnde echt niet trekken.
Mijn confession: Ik heb wel eens bij de kapper gelogen over mijn baan. Meisje was eerst nog uitgebreid aan het vertellen hoe n grote hekel ze had aan mensen met een uitkering en ik durfde gewoon echt niet te zeggen dat ik niet kon werken. Ik kan echt enorm slecht liegen dus heb er verder volledig omheen gepraat, ben nooit meer bij die kapper binnen gestapt.![]()
elizexbeau schreef:Cubone schreef:Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen![]()
)
Zelfs niet tegen je verloofde? Lijkt me heel oneerlijk. Of is hij daarvan op de hoogte? Ik zou graag willen weten wat mijn vriend zou doen.. Maar goed, wie ben ik![]()
Overigens prima dat je het geheim wilt houden (of moet eigenlijk) maar ik verplaats me in de situatie en vertaal even wat ik zou voelen om het zo te zeggen
Maar ik zie het niet zo zitten om hier problemen mee te krijgen. Ondertussen heeft hij waarschijnlijk wel geraden hoe en wat. Maar ik zeg of bevestig lekker niks
amkeVH schreef:Ik keek net marley en me op tv. voor de idk hoeveelste keer. En ik moest weer huilen. wat een verrassing..
Die film zouden ze moeten verbieden