Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:17

Liezja schreef:
Mijn vriend praat alleen maar over auto's en ik erger me er met de dag erger aan. Het stopt nooit. :oo

:(:)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:18

Moet ik tegen m praten over auto's? :')
Nee hoor grapje, weet er ook niet teveel van af :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:19

Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen :o :') (maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks ;) )
Laatst bijgewerkt door Cubone op 25-08-15 22:21, in het totaal 2 keer bewerkt

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:20

Nou lekker net zoveel terug praten over paarden dan. Merkt ie vanzelf hoe irritant het is

Suusie22

Met auto's is niets mis... Ik denk dat t erger was als hij het de hele dag over my little pony had :')

Chasingmood

Cubone schreef:
Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om een op te scheppen :o :') (maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks ;) )

Ja heeeee, dat is gewoon pesterij
zeg dan helemaal niks!

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:22

amkeVH schreef:
Cubone schreef:
Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om een op te scheppen :o :') (maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks ;) )

Ja heeeee, dat is gewoon pesterij
zeg dan helemaal niks!

Kom maar solliciteren :D Wie weet kom je er wel achter :P

MarlindeRooz

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:25

Moet je wel weten waar je kunt solliciteren. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:27

Stuur me maar een pb'tje hoor :D We zijn nog altijd op zoek naar Nederlandse collega's ;)

(maar goed we gaan off topic, om terug te komen waar we waren..)

Ik rook altijd stiekem in hotelkamers en spoel mijn sigaretten door de wc (alsof ze het niet ruiken) O:)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 25-08-15 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:28

Welke sector en waar kan ik solliciteren Cubone? :D

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:34

Suusie22 schreef:
Met auto's is niets mis... Ik denk dat t erger was als hij het de hele dag over my little pony had :')

Dat is ook weer zo. Soms wil ik even een rustig momentje. :P als ik over paarden begin wordt het niet gewaardeerd en luistert hij niet eens. ;( ;( :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:37

Cubone schreef:
Nog een confessie. Ik heb papieren moeten tekenen dat ik in tenminste de komende 5 jaar NIEMAND zal vertellen voor wie ik nou op dit moment precies werk maar het brand op mijn lippen! Ik kan het niet eens vertellen tegen mijn verloofde. GRRRR! Als ik het zou kunnen vertellen zouden heel veel mensen denken; Ja maar.. DAT WIL IK OOK! Dus ik wil het gewoon kunnen zeggen! Al is het maar om eens een keer op te kunnen scheppen :o :') (maar ik hou netjes mijn mond natuurlijk, en ja! Ook via pb zeg ik niks ;) )

Zelfs niet tegen je verloofde? Lijkt me heel oneerlijk. Of is hij daarvan op de hoogte? Ik zou graag willen weten wat mijn vriend zou doen.. Maar goed, wie ben ik ;)

Overigens prima dat je het geheim wilt houden (of moet eigenlijk) maar ik verplaats me in de situatie en vertaal even wat ik zou voelen om het zo te zeggen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:40

Cubone schreef:

5 jaar :oo
Pff, succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:42

Hier nog een confession..

Vandaag begonnen met het doel: 'twee week zonder facebook' :=
Ik heb al 1x op facebook gespiekt :') maar nu mag ik pas om die tijd over twee weekjes weer op facebook :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 25-08-15 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:44

Confession: Mijn moeder en ik zijn op dezelfde dag jarig. Nou word ik 20 en zij 50. Zij geeft op de dag zelf een groot feest waar dus alle aandacht naar haar gaat, want zij wordt 50. Moet ook nog maar zien dat ik thuis ben dan. Tegen dat soort dingen kan ik echt niet, ik ben ook jarig. -O-

horlynnses

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:44

Die van mij is denk ik toch wel dat ik toen ik jong was een club had opgericht. Het was niet zomaar een club, je werd dan ook niet zomaar lid. De regel luidde als volgt, wanneer je gras eet mag je bij de club. Er waren zeker 5 kinderen die t hebben gedaan. Totdat er een moeder achter kwam, die heeft me toen toch een preek gegeven. Daarna de club maar opgeheven. Ik gok dat ik 8 jaar oud was.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:46

Ik weet ook niet wat mijn schoonbroer doet, alleen dat hij ambtenaar is en nergens over mag praten. Zelfs zijn eigen vriendin mag niets weten over wat hij doet op z'n werk. Ik zou dat als vriendin zijnde echt niet trekken. :=

Mijn confession: Ik heb wel eens bij de kapper gelogen over mijn baan. Meisje was eerst nog uitgebreid aan het vertellen hoe n grote hekel ze had aan mensen met een uitkering en ik durfde gewoon echt niet te zeggen dat ik niet kon werken. Ik kan echt enorm slecht liegen dus heb er verder volledig omheen gepraat, ben nooit meer bij die kapper binnen gestapt. :o :=

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:52

Ik keek net marley en me op tv. voor de idk hoeveelste keer. En ik moest weer huilen. wat een verrassing.. :+
Die film zouden ze moeten verbieden

Liezja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:54

Murthul schreef:
Ik weet ook niet wat mijn schoonbroer doet, alleen dat hij ambtenaar is en nergens over mag praten. Zelfs zijn eigen vriendin mag niets weten over wat hij doet op z'n werk. Ik zou dat als vriendin zijnde echt niet trekken. :=

Mijn confession: Ik heb wel eens bij de kapper gelogen over mijn baan. Meisje was eerst nog uitgebreid aan het vertellen hoe n grote hekel ze had aan mensen met een uitkering en ik durfde gewoon echt niet te zeggen dat ik niet kon werken. Ik kan echt enorm slecht liegen dus heb er verder volledig omheen gepraat, ben nooit meer bij die kapper binnen gestapt. :o :=

:(:)

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:54

Confession: scheten laten lucht echt op! :').

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:55

amkeVH schreef:
Ik keek net marley en me op tv. voor de idk hoeveelste keer. En ik moest weer huilen. wat een verrassing.. :+

Ik dacht dat ik de enige was, tranen met tuiten hier :')

Chasingmood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:55

Ik vind het ook een beetje belachelijk om te zeggen dat je een hekel hebt aan mensen met een uitkering. Waar slaat dat nou weer op

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:57

Het is ook zo makkelijkzeggen hè, dat je een hekel hebt aan mensen met een uitkering. Alsof die mensen er iets aan kunnen doen.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:57

elizexbeau schreef:
Cubone schreef:

Zelfs niet tegen je verloofde? Lijkt me heel oneerlijk. Of is hij daarvan op de hoogte? Ik zou graag willen weten wat mijn vriend zou doen.. Maar goed, wie ben ik ;)

Overigens prima dat je het geheim wilt houden (of moet eigenlijk) maar ik verplaats me in de situatie en vertaal even wat ik zou voelen om het zo te zeggen ;)

Ja, zelfs tegen mijn verloofde. Hij weet wat voor soort werk ik doe, waar ik werk, maar hij mag niet weten wat ik nu precies doe. Ik hou (ondanks dat we alles delen) hier toch liever mijn mond over. Niet dat het een staatsgeheim is ofzo :') Maar ik zie het niet zo zitten om hier problemen mee te krijgen. Ondertussen heeft hij waarschijnlijk wel geraden hoe en wat. Maar ik zeg of bevestig lekker niks :)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 25-08-15 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-15 22:59

amkeVH schreef:

Ik ben net de kamer uit gelopen zodat ik niet hoefte te zien hoe het lieve beest werd ingeslapen. Heb de film ook al minstens 3x gezien. Zouden ze inderdaad moeten verbieden.. wat is er mis met 'en ze leefde nog lang en gelukkig'? :')