tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 23:00

xDenies schreef:
Ooh dat gevoel heb ik vorige week nog gehad en toen die jongen ineens dacht dat we een stel konden zijn. Toen ik helemaal niets voor hem voelde maar me bijna gedwongen voelde om dat wel te doen ... ik werd gek, ik maakte me gek en ik miste iemand zo erg ...

Maar soms moet je gewoon even weer keihard en sterk zijn. Fotoshoot van afgelopen zaterdag heeft me er heel erg mee geholpen om me te laten zien dat ik weer zo goed als mezelf ben :)

Tsja .. hoe luister ik er naar? Geen idee eigenlijk. Ik begreep mijn dromen eerst ook niet, tot hij het die nacht had uitgemaakt viel alles op z'n plek. Ik was zó bang om hem kwijt te raken, en in mijn dromen werd hij niet zichtbaar want eigenlijk was hij er niet ... klinkt bizar heh :P

Haha ja dat is best bizar. Ik droom nog geregeld om hem terwijl ik dat echt nuet meer wil. Des te meer dat ik aan hem blijf denken. Het voelt zo prettig om gewoon contact met hem te hebben. Gewoon gewoon maar blijkbaar na de intiemere contacten zijn alle drempels gewoon verdwenen. Zucht.

Gelukkig deed de aandacht van een Italiaan in italie mij dan wel weer goed haha

Sterkte Nancy echt een vervelende situatie. Misschien is even afstand dien wel het beste even terug naar jezelf.

veKing

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 10:37

nou ik kom nog even terug. ik ben afgelopen avond even naar mn 'ex' geweest omdat hij het graag nog even wat uitgebreider wilde bespreken. laatste trein niet gehaald en daar toen blijven slapen.. nu nog zekerder van mn besluit. hij wil gewoon niet realiseren dat het klaar is, haast alsof hij mijn beslissing niet respecteerd. lastig zo iets

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 12:27

veKing: weet niet juist wat jouw verhaal was maar goed van jou dat je zo zeker van je besluit bent. was het dan niet raar om der nog te slapen ?

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 13:20

ja t was wel raar. al voelde (veranderde wel in de loop van de avond) ik me nog wel comfortabel bij hem in de buurt. maar het was echt alleen maar slapen en geen spannende dingen natuurlijk.

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 14:14

Haha ik vel geen oordeel hoor :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 18:30

Nou toen mijn ex het had uitgemaakt wilde ik absoluut niet naast hem slapen... Ik kon dat niet .. niet meer tegen hem aan mogen liggen enz ..

Knap dat jij het wel kon.

veKing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:22

ach nou ja. twas ergens ook een beetje nood he. zou t eerlijkgezegd niet nog een keer kunnen.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:35

Ja mijn ex besloot het om half één 's nachts uit te maken... is natuurlijk heel heftig geweest en om twee uur vond ie dat ik nog prima daar kon slapen. Maar uiteindelijk met wat moeite heeft ie me thuis gebracht ...60km verderop.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 21:48

Oei, ik had ooit een Duits vriendje in Hamburg. Op een ochtend heen gereden en eenmaal daar heel gezellige middag gehad en net na het avond eten zegt hij opeens dat hij niet verder wilt. Het was rond 21:00 uur. Ik heb mijn beste vriendin gezegd een fles wijn klaar te zetten en ben zwaar over de zeik in 4 uur naar huis gereden. Mooi dat ik daar niet meer naast ging liggen....

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:13

Heb het juist uitgemaakt... Ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt :(

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:20

Knuffel voor jou Lara! Sterkte!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:00

Sterkte Lara. Dat is niet niks.. Sowieso sterkte voor iedereen.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 11:05

Jaa sterkte Lara... Moeilijk :(

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 16:23

Een grote groepshug :(:)
Ik was het topic even kwijt en had ook geen zin om te zoeken, want ik voel me sterk. *\o/* Er is bij mij van alles geknapt van binnen en dat heeft mijn gevoel gesust.

xDenies schreef:
Ja mijn ex besloot het om half één 's nachts uit te maken... is natuurlijk heel heftig geweest en om twee uur vond ie dat ik nog prima daar kon slapen. Maar uiteindelijk met wat moeite heeft ie me thuis gebracht ...60km verderop.

Mijn laatste echte vriendje en ik besloten op 14 februari dat het genoeg was en hij dacht ook dat ik daar wel kon slapen. Ik zei echt niet... Dus ik sta op "je komt toch niet thuis dus kom nou gewoon hier liggen", ja doei. :wave:
Enige probleem was dat ik in Maastricht was en vlakbij Utrecht woonde en het al zo laat was, dat ik niet verder kon komen dan Eindhoven. Maar mijn moeder is me daar op komen halen :+:

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 23:39

Een maand geleden een leuke jongen ontmoet, veel gepraat, en afgelopen zaterdagnacht onverwacht afgesproken. Naar hem toe gefietst en we hebben een filmpje gekeken, het was echt heel leuk. Ook hij wist dat ik na de zomer ver weg ga studeren. Vandaag gevraagd hoe hij het vond, hij vindt me een heel leuk meisje en vond het super gezellig zaterdag, maar wil niks omdat ik ga studeren. Zucht, waarom nodig je me dan uit? :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 08:11

Voor aandacht.... :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 08:23

Waarom wil een man 's nachts afspreken? Ik kan daar nog wel meer van maken dan aandacht :o

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 14:15

Er is echt helemaal niks gebeurd haha. :D Zijn ouders waren er zelfs en hij heeft geen eens een deur op zijn kamer. :')

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 15:29

Sterkte lars

Hoe is het met jou Shauni? :)

Xxxdonja nap hem wel, zou ook niets beginnen met iemand waarvan ik weet dat diegene binnenkort ver weg zit.. maar van de andere kant, als hij echt heel leuk is.. Wellicht zou ik het dan proberen

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 18:13

Nee maar ze was er al, dus er is niet afgesproken, alleen op dat moment bepaald dat het klaar was.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 00:30

Komende zaterdag ga ik verhuizen. Heb in m'n nieuwe huis veel hulp gehad van 2 collega's. Zij,zitten tijdelijk (6-8 weken) in NL, maar werken en wonen normaal elders oop onze,productie locatie in oost Europa.
Had verteld dat ik er tegenop zie om de eerste nacht(en) in m'n eentje in dat grote huis te moeten slapen.
Nu blijft er iig 1 van de twee, misschien zelfs beiden, slapen,zodat ik iig de eerste nacht niet alleen ben..
Man, wat heb ik top collega's :+:
ZE hebben m'n huis van binnen geverfd, laminaat gelegd en morgen maken ze het verven van de slaapkamers af. En Electra moest ik mij vooral niet mee bezig houden, want dat ging collega 1 doen. En m'n nieuwe lounge bank in de tuin? Collega 2 heeft al bedacht hoe en wat!

Zeker als ik het ff moeilijk heb dan denk ik aan alle lieve mensen die ik om mij heen heb.
Contact met m'n ex vind ik even heel moeilijk. We zijn nu ruim 2 maanden uit elkaar, bijna 2,5.
En na een relatie van 11 jaar heb je ook gewoon de tijd nodig om er weer bovenop te komen.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 08:33

Wat super lief Mri! En fijn dat je niet alleen bent!

Shauniraquel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-15 13:27

Helloooo. tijdje geleden weer dat ik op bokt zat, aangezien ik niet meer de hele dag achter de computer zit!! Volgens mij heb ik een boel gemist en ik heb geen idee op welke pagina ik ben gebleven haha.

Vrijgezel hier is ook happy. Nieuwe liefde tegengekomen en het is het helemaal! Maargoed alsof me ex het aanvoelt komt die natuurlijk ook even aanzetten ondertussen dat hij "heeft nagedacht" en wilt praten.. We hadden vanavond afgesproken maar nog niks van hem gehoord... Ik ga er zelf niet over beginnen of achteraan zitten, en anders dikke doeii ik heb m'n liefde gevonden die 500% voor me gaat :J

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 13:43

Super ! leuk dat je terug die kriebels voelt :)

Hier ook vrijgezel en ik voel mij 100x beter. Geen zorgen meer. heb terug 3brieven in de bus gekregen voor hem van de politie, dit voelt echt als een bevestiging dat ik de juiste keuze heb gemaakt :)

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 14:05

Mri, wat leuk dat je zulke lieve collega's hebt <3 super en een dikke knuffel.