xDenies schreef:Ooh dat gevoel heb ik vorige week nog gehad en toen die jongen ineens dacht dat we een stel konden zijn. Toen ik helemaal niets voor hem voelde maar me bijna gedwongen voelde om dat wel te doen ... ik werd gek, ik maakte me gek en ik miste iemand zo erg ...
Maar soms moet je gewoon even weer keihard en sterk zijn. Fotoshoot van afgelopen zaterdag heeft me er heel erg mee geholpen om me te laten zien dat ik weer zo goed als mezelf ben
Tsja .. hoe luister ik er naar? Geen idee eigenlijk. Ik begreep mijn dromen eerst ook niet, tot hij het die nacht had uitgemaakt viel alles op z'n plek. Ik was zó bang om hem kwijt te raken, en in mijn dromen werd hij niet zichtbaar want eigenlijk was hij er niet ... klinkt bizar heh
Haha ja dat is best bizar. Ik droom nog geregeld om hem terwijl ik dat echt nuet meer wil. Des te meer dat ik aan hem blijf denken. Het voelt zo prettig om gewoon contact met hem te hebben. Gewoon gewoon maar blijkbaar na de intiemere contacten zijn alle drempels gewoon verdwenen. Zucht.
Gelukkig deed de aandacht van een Italiaan in italie mij dan wel weer goed haha
Sterkte Nancy echt een vervelende situatie. Misschien is even afstand dien wel het beste even terug naar jezelf.