Iemand een idee?
(Dit heb ik dus maar via mijn mobiel gedaan)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sokje_6 schreef:Rustig aan, je kunt het heel makkelijk terug zetten. Staat hier in het topic en op internet uitgebreid uitgelegd.
Maar behalve dat werkt 'ie prima! 

Suusie22 schreef:Waarschijnlijk druk op de server? Aangezien ze de update langzaam aan het uitrollen zijn en veel mensen direct updaten??
Ik had sinds het begin problemen met de versie van windows 10. Startmenu wou niet openen en kreeg allerlei foutmeldingen. Geprobeerd via vele methoden om het op te lossen. En uiteindelijk toch maar eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Vooralsnog lijkt hij het nu wel prima te doen
Benieuwd naar de Anniversary update
HorseyDude schreef:Suusie22 schreef:Waarschijnlijk druk op de server? Aangezien ze de update langzaam aan het uitrollen zijn en veel mensen direct updaten??
Ik had sinds het begin problemen met de versie van windows 10. Startmenu wou niet openen en kreeg allerlei foutmeldingen. Geprobeerd via vele methoden om het op te lossen. En uiteindelijk toch maar eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Vooralsnog lijkt hij het nu wel prima te doen
Benieuwd naar de Anniversary update
IK heb 'm al, maar volgens mij moet mijn lappie er nog wat aan wennen... hij is een tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikje trager geworden... maar echt ergerlijk is het niet...
Of is dat veranderd?