Relatie met een getrouwde man...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

wph1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:43

Overigens de kans dat een kind hier schade van oploopt bij ontdekking lijkt me heel erg reëel. Een scheiding is vaak heel zwaar, en als een van de ouders bedrogen is door de ander, en het gezinsleven is heel leugen geweest lijkt me dat genoeg voor emotionele schade.[/quote]

Dat ligt heel erg aan de ouders Hoe die daar mee omgaan.....
Helaas vaak over de rug van de kinderen dus 1 het slachtoffer en de andere de boosdoener.
Nou sorry maar aan een scheiding hebben vaak 2 mensen schuld

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:44

vienna1987 schreef:
Ik krijg mijn vraag niet beantwoord waarom geen liefde?
Waarom dan geen open relatie?

Wellicht wil ts dat niet? En waarom zou ze dat dan moeten doen? Omdat bokt het zegt?

Lieve mensen, iedereen heeft recht op het hebben van een mening. Ook waar het de manier van het hebben van een relatie betreft.
Waarom heb ik dan hier het idee dat iedereen het maar beter hetzelfde kan doen zoals de rest van de bokkers? Gezien de teksten, waar de honden geen brood van lusten, die hier over mijn scherm vliegen krijg ik echt het idee dat je voor het hebben van je mening en ideeën momenteel in Irak nog beter af bent dan op bokt. Schamen jullie je nog maar wat meer dan ts!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:45

Geryon, wat is jouw ooit overkomen wat hiermee verband heeft dat je zo reageert?

"Grappig" : ongeveer 30% van de mensen (man/vrouw) vreemdgaat en dat 90% van de mensen het afkeurt.. :Y)

Overigens reageren hier ook heel veel vrouwen die er toch vaak anders tegen aan kijken dan vee mannen. Vrouwen hebben sowieso ook de neiging om meer sociaal verantwoord te reageren.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:48

fransje23 schreef:
Geryon, wat is jouw ooit overkomen wat hiermee verband heeft dat je zo reageert?

"Grappig" : ongeveer 30% van de mensen (man/vrouw) vreemdgaat en dat 90% van de mensen het afkeurt.. :Y)

Overigens reageren hier ook heel veel vrouwen die er toch vaak anders tegen aan kijken dan vee mannen. Vrouwen hebben sowieso ook de neiging om meer sociaal verantwoord te reageren.

En sociaal onverantwoord te handelen ;)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:49

Sgr1972 schreef:
LL : het werk is niet zo dat hij in drukke gebieden zit zeg maar.... en hij is veel te druk.
Natuurlijk wil ik dat hij alleen mij heeft maar of dat zo is"?? Dat weet alleen hij.
Daar ga ik me niet druk over maken.... dan maak je je gek.
Als hij in de rondte neukt.... zolang IK het niet weet... wie ben ik om me daar druk over te maken.
Nee, ik zou het niet leuk vinden als ik het wist ( wie wel) maar zolang ik het niet weet......

En zo wordt er langzamerhand ook wat meer duidelijk over jou.. typisch gevalletje van je kop in het zand stoppen. "Als ik het maar niet weet" .... Och erm... denk nog 's na over mijn eerdere advies!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:51

Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten. ;)

Willl65

onpaard schreef:
Als je vindt dat je hier al een hoop sh!t over je heen krijgt dan hoop ik maar dat je het goed kan verbergen.

Geloof me....die vrouw staat een keer bij haar op de stoep. Mag ze het haar zelf uitleggen *\o/*

fransje23

gr_roos schreef:
fransje23 schreef:

En sociaal onverantwoord te handelen ;)

Mooie aanvulling :D

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:52

Pff wat een topic zeg...

Ik vraag me in dit soort situaties altijd af: Is seks nou écht zo belangrijk?

Ik vind overigens dat die man minstens net zo fout zit als de TS. Nog fouter eigenlijk...
Laatst bijgewerkt door Thesserd op 14-01-15 00:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:54

xSogno schreef:
Furrow schreef:
In welke landen wordt vreemdgaan, niet als vreemdgaan bezien.
Meerdere vrouwen als in polygamie en vreemdgaan zijn toch andere dingen.

Ik vraag mij af hoe je jaloers kan zijn, als er geen gevoelens zijn?

Ook benieuwd naar?
Ik zou als ik een open relatie zou hebben trouwens zwaar beledigd zijn door dit topic.

Vreemdgaan is het bedriegen van je partner.
Bij een open relatie kies je ervoor om elkaar een bepaalde vrijheid te geven en ben je hier eerlijk over naar elkaar. Dat is juist heel mooi, dat je iemand vind die er hetzelfde over denkt.

Zien mensen echt het verschil niet? _-:(

Onbegrijpelijk inderdaad

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:54

Geryon schreef:
Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten. ;)

Helaas is de natuur niet zo gemaakt, de mens niet en dier ook niet. Wij proberen het af te dwingen. Als monogamie in de mens zat werdt je niet verliefd op anderen en zou pologamie ook niet bestaan.

vosjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:55

Sgr1972 schreef:
Allereerst is dit een goedgekeurd SA

Ik ben zelf ergens in de 40

Ik ben echt niet op zoek naar een nieuwe vaste relatie, ik heb net mijn eigen huis en weer mijn draai gevonden in mijn oude woonplaats en ben heel tevreden met mezelf en mijn eigen leventje.

Afijn, ik ben dus aan de ene kant heel blij met deze relatie, ik kan doen wat ik zelf wil, mijn tijd zelf indelen en hoef maar af en toe rekening met hem te houden.
De andere kant is dat ik zo graag iets meer leuke dingen zou willen doen, met name in het weekend… lekker naar strand om uit te waaien, lekker uit eten in een stad, naar een evenement, maar er is altijd het risico dat je een bekende tegenkomt dus dat gaat nu eenmaal niet. Ik weet dat het nu eenmaal de keerzijde van dit verhaal is maar soms is het gewoon heel moeilijk.

hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het werkt zo niet voor mij…op dit moment ben ik gek op hem

Volgens mij baal je zo langzamerhand zelf ook behoorlijk van de platte kant van deze relatie, en dat je nooit eens iets normaals met hem kan doen, anders dan het bed delen. Dat is volgens mij ook precies waarom je dit topic bent gestart, anders had je dit 'blije' nieuws ook wel 1,5 jaar geleden met alle bokkers willen delen.
Dit is ook waarom sommige bokkers je aanspreken op je eigenwaarde, whats in it for you?
Maar jij blijft maar heel hard terug beweren dat vooral alles koek en ei is en dat je juist heel zelfbewust in deze relatie staat.
Kijk eens diep in je hart, volgens mij kun je gewoon tussen de regels door lezen dat jij al wel een beetje klaar bent met het gebrek aan leuke dingen in deze relatie.
Dus kappen met die hap zou ik zeggen, want voor jou is het allang niet leuk meer, en wat jij zijn vrouw en kinderen aandoet......afijn dat hebben alle andere bokkers je al in tig pagina's uitgelegd.... :=

Zoek een andere leuke vent, je zult niet weten wat je meemaakt volgens mij, want slechter dan dit kan het niet worden.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:56

Geryon schreef:

Het zit je aan je reacties te lezen bijzonder hoog en meestal is dat niet zonder reden.

Normaal reageren in vrijwel iedere situatie zou van nature ook in meer mensen moeten zitten :)

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:57

Er zijn nog altijd meer mannen dan kerktorens dus ga lekker op zoek naar een kerel voor jezelf, die wel voor jou wil kiezen.

Ik snap best dat je in een oververhitte situatie misschien per ongeluk zo een man in je bed laat belanden. Ook al ben je niet van de one night stands, dat dat je overkomt en dat je vrouw en kids dan even vergeet, dat kan ik allemaal nog wel begrijpen. Je bent tenslotte vrijgezel. Maar als je vervolgens precies weet hoe de vork in de steel zit, dan moet je bij een volgende tongworstelwedstrijd zo een vent toch eens goed aanspreken of niet? Ik zou zeggen mijn schatkistje blijft mooi dicht totdat jij je zaakjes thuis netjes geregeld hebt. Stel dat zo een vrouw echt geen zin meer heeft om de stoeipoes te zijn, dan moet hij dat eerst met haar bespreken voordat hij dat met jou " bespreekt".

Zelf ben ik supernetjes in mijn relatie, mijn vroegere beste vriendin totaal niet. Ik keurde haar gedrag naar mannen niet goed, maar ze kon wel altijd op mijn steun rekenen. Ik vond dat altijd een zaak tussen haar en de mannen en ik kon haar echt mijn mening wel geven. Maar ik heb haar nooit veroordeeld,haar leven, haar keuzes was mijn mening.
Totdat ik naar haar ex ging voor een vaderschapstest. (ja, zo erg was ze met mannen, dat ze niet eens wist wie de vader van haar zoon was) Ik heb daar een uur zitten wachten totdat dat testje klaar was. Intussen met hem zitten kletsen en jemig, wat heeft dat mijn ogen geopend. Kort daarop hebben we ruzie gekregen, nog geprobeerd vriendschap op een laag pitje aan te houden. Maar ik wist teveel, dat ging niet goed. Ik heb nu gezien wat zulke streken voor schade aanrichten en dit staat zo ver bij mijn normen en waarde vandaan, ik wil met zulke mensen gewoon niets te maken hebben.

Ik blijf wel mijn mijn standpunt dat ik niet op de wereld gezet ben om een ander te veroordelen, dus ook TS niet. Ik hoop alleen wel dat je inziet wat voor een gevolgen dit kan hebben. Ookal lijkt het nu nog ver van je bed, het is echt zwaar kl*te als je hier in verzeild raakt. Meid, kies voor jezelf en kies voor een relatie met toekomst!

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:58

apart dat je juist mijn vragen citeert. Femke (mooie naam overigens). Dat ze een vrije relatie wil prima! Ik ben de laatste die dat zal veroordelen. Het gaat er mij om waarom ze kiest voor een man die bewust niet vrijgezel is of open daar over is. Niet om wat ik daar van vind of bokt daar van vind maar waarom op deze manier.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:58

Ik ben benieuwd hoe je, je uit de situatie gaat redden als dit ooit bekend wordt bij zijn vrouw. Als ik zie hoe je omgaat met de reacties in dit topic, hoogstwaarschijnlijk is dit nog niks in vergelijking met de reacties die je ooit over je heen zult krijgen als deze affaire aan het licht komt. Want geloof me: vroeg of laat zal dit uitkomen.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 14-01-15 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 00:59

Twilight schreef:
Geryon schreef:

Helaas is de natuur niet zo gemaakt, de mens niet en dier ook niet. Wij proberen het af te dwingen. Als monogamie in de mens zat werdt je niet verliefd op anderen en zou pologamie ook niet bestaan.

Genoeg dieren die monogaam zijn, zelfs een domme parelhoen.
Helaas dwingt de mens daar polygamie in op. :D

Maar niks mis met niet monogaam kunnen zijn, maar dat is alsnog een ander verhaal. Het is de aanpak dat het verschil maakt..
Genoeg mensen die zeggen dat ze niet vastgebonden aan één persoon kunnen zijn zonder leugens en bedrog.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:01

Twilight schreef:
Geryon schreef:

Eigenlijk is het afdwingen van monogamie ook juist iets uit onze natuur. Maar wij kunnen nadenken en dat maakt ons juist ook zo geschikt om niet alleen vanuit ons instinct en behoeftes te handelen.

vienna1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:02

Monogaam polygaam lekker belangrijk zou ik zeggen!!!! Het gaat waar je zelf prettig bij voelt en open en eerlijk naar je zelf en naar andere vind ik veel belangrijker.

Gea99

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:04

Sgr1972 schreef:
Sabini... ik zie het niet als 2e plaats... waarom denkt iedereen dat.... het is gewoon een andere "plaats" al vind ik dat een raar woord, en nee ik heb geen schaamte of schuld.... hij gaat vreem en niet ik...en nee ik hou niet van hem....

En de eerdere vraag...nee ik was niet verliefd.....en ben het ook niet... eerst gewoon seks... en nu een heel goede vriend, een maatje waar ik ook seks mee heb.

"hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het werkt zo niet voor mij…op dit moment ben ik gek op hem"

Volgens mij weet je het zelf ook niet meer? Je spreekt jezelf tegen.

Heb je dan ook geen enkel schuldgevoel naar dat gezin toe? (niet veroordeelend bedoeld)
Meid ga voor een leuke vent, zonder gezin. Kan je genieten zonder gezeur.

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:05

Als zijn vrouw ook open staat voor polygamie is er niets aan het handje. Had die gerust 1,5 jaar geleden even kunnen checken. Dan was dit hele topic overbodig. ;)

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:05

Maar dan nog is het in dit verhaal twee mensen schuld aan wat er gebeurt en krijgt TS alle negatieve lading over zich. het was meer een reactie op geryon dat meer mensen deze afschuw van nature in zich horen te hebben. Helaas kunnen veel mensen met haar meedenken en voelen, niet omdat het zelf is gebeurt maar ook omdat we me kunnen denken, zoals al vaak aan is gehaald.

@geryon, miss is het juist fijn om eens niet na te willen denken over alles wat de wereld draaiende houd en dat het dan zo gebeurt ja, ze is niet alleen schuldig. Ikzelf zou ook niet vrdr kunnen dan monogamie, maar dan nog. We weten niet de hele waarheid van hoe de vriend van TS in zijn huwelijk staat, wie weet is die vrouw een secreet van de hoogste toren of een hele lieve onschuldige vrouw. We weten het niet en baseren reacties op 1 kant van miss wel een drie zijdigeverhaal.

(Poging vijf het te posten)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:06

Toen ik vrijgezellig was had ik meerdere vriendjes waarmee ik echt hele leuke uren,dagen weken maanden heb beleefd. Niets vaste relatie maar wel "echte" vriendjes in de zin dat we lol hadden, gesprekken voerde en op d gekste tijden afspraken. Ieder gaf me op een andere wijze wat ik nodig had. Maar allen wisten van elkaar. Of ze het leuk vonden was een tweede, de keuze lag bij hen. Ik kijk terug op een heerlijke tijd met ze. Ik was op allemaal (drie) een tijdje tegelijk verliefd. Ze waren er om mij door een bepaalde tijd te slepen. Eerlijkheid, liefde voor jezelf en respect voor de ander....wat mij betreft het belangrijkste wat je kunt meedragen in het leven. Bedriegen betekent voor mij bedrogen worden vroeg of laat.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:06

Polygamie, monogamie, het is allemaal met instemming van alle partijen. Vreemdgaan niet.
Dapperheid zou zijn het opbiechten bij de vrouw.

Dit noem ik simpelweg lafheid. En ga niet zeggen dat je er zelf niet mee zit, als je nergens mee zat zou je niet de behoefte hebben om erover te praten.

En je zegt zelf het ook niet leuk te vinden als hij met een ander seks zou hebben. HOE DENK JE DAT ZIJN VROUW ZICH DAN WEL NIET VOELT. Mijn advies: kap het af voordat ook jij gekwetst wordt, want het gaat ooit gebeuren, en dan stort je hele 'droom' in, en heb jij ervoor gezorgd dat de kinderen ook flink gekwetst worden.

Je bent een ontzettende hypocriet, weet je dat?
Laatst bijgewerkt door IMANDRA op 14-01-15 01:08, in het totaal 1 keer bewerkt

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 01:07

Ts ik kan mij voorstellen dat dit is als een verslaving.
Je weet dat het fout is, je weet dat je moet stoppen, je weet het echt wel maar het lukt niet..

Gelukkig komen mensen over ernstigere verslavingen heen dus ik
Wens jou vooral wijsheid en kracht
Om dit te stoppen voordat het opblaast in je gezicht want laten
We wel wezen; je gaat het liefst door maar je weet ook heus wel dat dit niet eeuwig goed kan blijven gaan.
Zoals de Engelsen zeggen: "quit while you're ahead". Want in jouw val neem je een heel gezin mee en je komt zelf ook niet ongeschonden uit de strijd.

Gun jezelf de tijd maar pas alsjeblieft op voor jezelf en voor die kindjes..
Sterkte