Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vienna1987 schreef:Ik krijg mijn vraag niet beantwoord waarom geen liefde?
Waarom dan geen open relatie?
fransje23 schreef:Geryon, wat is jouw ooit overkomen wat hiermee verband heeft dat je zo reageert?
"Grappig" : ongeveer 30% van de mensen (man/vrouw) vreemdgaat en dat 90% van de mensen het afkeurt..![]()
Overigens reageren hier ook heel veel vrouwen die er toch vaak anders tegen aan kijken dan vee mannen. Vrouwen hebben sowieso ook de neiging om meer sociaal verantwoord te reageren.
Sgr1972 schreef:LL : het werk is niet zo dat hij in drukke gebieden zit zeg maar.... en hij is veel te druk.
Natuurlijk wil ik dat hij alleen mij heeft maar of dat zo is"?? Dat weet alleen hij.
Daar ga ik me niet druk over maken.... dan maak je je gek.
Als hij in de rondte neukt.... zolang IK het niet weet... wie ben ik om me daar druk over te maken.
Nee, ik zou het niet leuk vinden als ik het wist ( wie wel) maar zolang ik het niet weet......
gr_roos schreef:fransje23 schreef:Geryon, wat is jouw ooit overkomen wat hiermee verband heeft dat je zo reageert?
"Grappig" : ongeveer 30% van de mensen (man/vrouw) vreemdgaat en dat 90% van de mensen het afkeurt..![]()
Overigens reageren hier ook heel veel vrouwen die er toch vaak anders tegen aan kijken dan vee mannen. Vrouwen hebben sowieso ook de neiging om meer sociaal verantwoord te reageren.
En sociaal onverantwoord te handelen
xSogno schreef:Furrow schreef:In welke landen wordt vreemdgaan, niet als vreemdgaan bezien.
Meerdere vrouwen als in polygamie en vreemdgaan zijn toch andere dingen.
Ik vraag mij af hoe je jaloers kan zijn, als er geen gevoelens zijn?
Ook benieuwd naar?
Ik zou als ik een open relatie zou hebben trouwens zwaar beledigd zijn door dit topic.
Vreemdgaan is het bedriegen van je partner.
Bij een open relatie kies je ervoor om elkaar een bepaalde vrijheid te geven en ben je hier eerlijk over naar elkaar. Dat is juist heel mooi, dat je iemand vind die er hetzelfde over denkt.
Zien mensen echt het verschil niet?
Geryon schreef:Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten.
Sgr1972 schreef:Allereerst is dit een goedgekeurd SA
Ik ben zelf ergens in de 40
Ik ben echt niet op zoek naar een nieuwe vaste relatie, ik heb net mijn eigen huis en weer mijn draai gevonden in mijn oude woonplaats en ben heel tevreden met mezelf en mijn eigen leventje.
Afijn, ik ben dus aan de ene kant heel blij met deze relatie, ik kan doen wat ik zelf wil, mijn tijd zelf indelen en hoef maar af en toe rekening met hem te houden.
De andere kant is dat ik zo graag iets meer leuke dingen zou willen doen, met name in het weekend… lekker naar strand om uit te waaien, lekker uit eten in een stad, naar een evenement, maar er is altijd het risico dat je een bekende tegenkomt dus dat gaat nu eenmaal niet. Ik weet dat het nu eenmaal de keerzijde van dit verhaal is maar soms is het gewoon heel moeilijk.
hij begrijpt dat ook en zegt ook dat ik wanneer ik een ander tegen zou komen daar voor moet gaan en niet op hem moet blijven wachten.
Dat is allemaal leuk en aardig maar het werkt zo niet voor mij…op dit moment ben ik gek op hem
Geryon schreef:Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten.
Twilight schreef:Geryon schreef:Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten.
Helaas is de natuur niet zo gemaakt, de mens niet en dier ook niet. Wij proberen het af te dwingen. Als monogamie in de mens zat werdt je niet verliefd op anderen en zou pologamie ook niet bestaan.
Twilight schreef:Geryon schreef:Vanwaar dat jij dat aan elkaar koppelt fransje23? Mij is nooit wat overkomen dat hier ook maar iets mee te maken heeft gelukkig. Je hoeft toch hoop ik niet zelf iets meegemaakt te hebben waardoor je tegen dit soort onrecht en bedrog bent. Dat zou van nature in meer mensen moeten zitten.
Helaas is de natuur niet zo gemaakt, de mens niet en dier ook niet. Wij proberen het af te dwingen. Als monogamie in de mens zat werdt je niet verliefd op anderen en zou pologamie ook niet bestaan.
Sgr1972 schreef:Sabini... ik zie het niet als 2e plaats... waarom denkt iedereen dat.... het is gewoon een andere "plaats" al vind ik dat een raar woord, en nee ik heb geen schaamte of schuld.... hij gaat vreem en niet ik...en nee ik hou niet van hem....
En de eerdere vraag...nee ik was niet verliefd.....en ben het ook niet... eerst gewoon seks... en nu een heel goede vriend, een maatje waar ik ook seks mee heb.