ik heb jaren geleden een snijplankje uit de winkel gekocht, wel LE. toendertijd voor 50 euro gekocht en vorig jaar voor 700 euro verkocht, tja als je iets spaart....
ik heb jaren geleden een snijplankje uit de winkel gekocht, wel LE. toendertijd voor 50 euro gekocht en vorig jaar voor 700 euro verkocht, tja als je iets spaart....
hahaha en heb hem de eerste twee jaar ook niet willen verkopen voor dat bedrag, dom he vorig jaar toen ik een nieuw paard kocht en een nieuw zadel me daarbij wel leuk leek, heb ik hem verkocht
Wauw €700,00! De persoon die hem kocht was wel erg fanatiek aan het sparen.
Ik ga ook eens naar de Blond Amsterdam winkel, want ben wel benieuwd wat de prijs van een LE ongeveer is. Vind het wel leuk, maar denk dat ik het hij de normale collectie houd.
Blackje
Geplaatst: 01-05-16 21:41
700
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-16 16:14
Tjeempie, €700,-! Diegene is wel een enorme liefhebber, of diegene had enorm veel geld over. Wel een mooie deal voor jou Alja.
En hoe ik nog zo mopperde op de belachelijk hoge prijzen op de fb-verkooppagina's, heb ik 7 LE snack schaaltjes gekocht van iemand voor €70,-. Ze zijn allemaal heelhuids overgekomen, maar dat kon ook haast niet anders, gezien het feit dat ze heel goed waren ingepakt. Nu wil ik eigenlijk ook wel graag de 'Cheese' erbij hebben.
Ik dacht dat die schaaltjes ook eenmalig waren. Niet dat het me daarom ging, overigens. Ik twijfelde al lange tijd of ik ze zou aanschaffen en nu werden ze me nog net niet in mijn schoot geworpen. Nu nog op zoek naar een rekje ervoor, ze zouden in principe in eenzelfde soort rekje kunnen als die waar mijn pf-schaaltjes in staan, maar die had ik van de v&d.
Djeradalover
Geplaatst: 03-05-16 16:29
Ik heb die bakjes ook, had er toen 6 voor 35,- opgehaald in de buurt, sprong nog net geen gat in de lucht van blijdschap.
Echt belachelijke prijzen, snap ook niet dat je dat voor een stukje niet echt hoge kwaliteit blond betaald..
Begrijp me niet verkeerd ik heb twee sets compleet en vind het hartstikke leuk maar er zijn grenzen haha.
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-16 15:58
Blijblijblij! Cook&Co heeft opgeffingsverkoop met -20%. Vanmiddag dus het peper & zoutstel gekocht en het roze en groene omtbijtbord. Deze had ik al een tijdje op het oog om te gebruiken als serveerschaaltjes.
Dat is altijd fijn! Helaas hier geen cook en co in de buurt...
Van de week viel er een mok uit het keukenkastje, een hele lelijke. Zo bovenop mijn afdruiprek, wat was er kapot... Een roze diner bord van Blond natuurlijk, niet de kerstmok