Gezocht iemand waar ik iets aan kan vragen over mijn gekochte paard, is goedgekeurd, blijkt rugproblemen te hebben. Dierenarts nalatig geweest?
Anoniem
Geplaatst: 21-08-16 02:30
Leg hier mijn probleem alvast voor, mocht iemand iets weten zou je me dan willen pb en?
Ben een week op vakantie geweest en vd week had ik met vriend afgesproken om zaterdagavond bij mij thuis te komen. Ben daar gistermiddag over begonnen (zaterdagmiddag). Toen had hij opeens wat anders, verjaardag. Hij vroeg of het ook morgen (zondag dus) kon. Heb hier nog niet op gereageerd, wat ongewoon is voor mij, want ik reageer altijd. Ik wil hem eigenlijk wel weer graag zien na een week, maar aan de andere kant denk ik, barst maar. Het gebeurt vaker dat hij een verjaardag vergeet, maar hoogstwaarschijnlijk heeft hij nog gelogen ook en is naar 1 of ander dorpsfeest geweest. Ik ben dus best wel een beetje pissig, dit is ook nmlk niet het enige voorval. Dus, wat zouden jullie doen? Terugappen of lekker wachten? En wat terug sturen?
Ik zoek een luisterend oor wat betreft samenwerking in fotografie. Is niet schokkend maar wil even iemand die ons niet kent even kijken hoe hij of zij er op neerkijkt.
JenW
Geplaatst: 22-08-16 10:12
JenW schreef:
Ik zoek een luisterend oor wat betreft samenwerking in fotografie. Is niet schokkend maar wil even iemand die ons niet kent even kijken hoe hij of zij er op neerkijkt.
Is er iemand die een beetje verstand heeft van de regelgeving omtrent bijzonder verlof? Mn werk doet moeilijk maar ik heb geen idee waar ik nou precies recht op heb..
Levitate
Geplaatst: 24-08-16 15:41
Floriske schreef:
Ik zoek een luisterend oor over 'problemen' met een vriend en wat advies over hoe ik her beste kan reageren. Wie wil mij helpen?
Ik zoek een luisterend oor over het een en ander gedoe op mijn werk. Het liefst iemand die ook een beetje juridisch onderlegd is, aangezien het gaat om wel gewerkte, maar niet uitbetaalde uren en nog meer van dat soort dingen...
HiFive5
Geplaatst: 31-08-16 06:20
Ik zoek iemand om raad te vragen over de verkoop van mijn paarden.
HiFive5
Geplaatst: 31-08-16 07:03
HiFive5 schreef:
Gaat over de emotionele kant, niet de zakelijke kant.
HiFive5
Geplaatst: 31-08-16 08:26
HiFive5 schreef:
HiFive5 schreef:
Gaat over de emotionele kant, niet de zakelijke kant.
Voorzien
Iejoor
Geplaatst: 31-08-16 18:15
Ik zoek iemand die mijn verhaal aan wilt horen, het zijn een hele boel dingen waar ik echt mee zit
Iemand die even wil luisteren, gaat over 101 verschillende dingen maar belangrijkste is dat je niet mentale issues weg zet als "zet je er maar overheen en niet zo aanstellen" het liefst praat ik even over de app maar pb is ook prima
liliekska
Geplaatst: 31-08-16 22:36
liliekska schreef:
Iemand die even wil luisteren, gaat over 101 verschillende dingen maar belangrijkste is dat je niet mentale issues weg zet als "zet je er maar overheen en niet zo aanstellen" het liefst praat ik even over de app maar pb is ook prima
Voorzien!
Iejoor
Geplaatst: 01-09-16 08:21
Iejoor schreef:
Ik zoek iemand die mijn verhaal aan wilt horen, het zijn een hele boel dingen waar ik echt mee zit