Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Supervixen schreef:Ik vond het heerlijk om een paar weken in Mozambique te zijn qua winkelen. Niemand pint, iedereen betaalt contant. Er is altijd genoeg briefgeld en niemand zeurt bij kassa's of je het kleiner hebt.
Ik durf tegenwoordig al bijna niet meer met 50 euro te betalen omdat er meteen geroepen wordt of je het kleiner hebt. Echt vervelend vind ik. Ik kan bij meerdere pinautomaten niet kiezen welke biljetten ik wil. En vaak heb ik 17,50 nodig voor mijn privélessen en dat probeer ik bij elkaar te krijgen door soms met 50 euro te betalen.
Ik vind dat er vaak te weinig contant geld in omloop is bij de kassa's. Ik snap wel waarom, maar ik vind het irritant.
_classic schreef:Ik was laatst bij de lidl, stond ik in een mega lange rij voor de kassa te wachten van wel 8 mensen voor 1 kassa. Zegt de bedrijfsleider tegen de caissiere "niet te gauw bij roepen hè"
Als er 8 mensen met een kleine boodschap staan die je zo kan afwerken en de rest van de caissieres zit met pauze (wat heel goed mogelijk is op bepaalde tijdstippen) dan kan ik me voorstellen dat zo'n bedrijfsleidster even zegt van joh, probeer het eerst zelf even zo snel mogelijk op te lossen. verootjoo schreef:Supervixen schreef:Ik vond het heerlijk om een paar weken in Mozambique te zijn qua winkelen. Niemand pint, iedereen betaalt contant. Er is altijd genoeg briefgeld en niemand zeurt bij kassa's of je het kleiner hebt.
Ik durf tegenwoordig al bijna niet meer met 50 euro te betalen omdat er meteen geroepen wordt of je het kleiner hebt. Echt vervelend vind ik. Ik kan bij meerdere pinautomaten niet kiezen welke biljetten ik wil. En vaak heb ik 17,50 nodig voor mijn privélessen en dat probeer ik bij elkaar te krijgen door soms met 50 euro te betalen.
Ik vind dat er vaak te weinig contant geld in omloop is bij de kassa's. Ik snap wel waarom, maar ik vind het irritant.
Ik vind dat pinnen het nieuwe betalen is. Contant betalen vind ik echt ouderwets. Ik doe dat ook vrijwel nooit.
Het is ook veel veiliger als er weinig contant geld in de winkels is. Ik ben echt voor alles digitaal betalen. Briefgeld kan er wat mij betreft best uit
kohtje schreef:Ik pin nooit en als er een winkel is waar je alleen mag pinnen zou ik er nooit meer heen gaan.
Snap niet waarom er altijd een te kort aan kleingeld en dan vooral muntgeld is.
Shenavallie schreef:DynamiteS schreef:Ik ben ook vuller bij de AH en daar staat ook een tijd op dat je klaar MOET zijn met vullen.. Scantijd wordt hier ook bijgehouden maar krijg er niet zoveel van mee omdat ik alleen bij pak.
Dat van die vraag "heeft u alles kunnen vinden" moet hier ook, vind het echt onzin maargoed..
Dan snap ik nu waarom alles zo beroerd gespiegeld staat bij onze AH... als er een tijd aan zit, dan gaan ze het afraffelen. Heb veel spullen die over of tegen de datum zijn gevonden, oude data achteraan in plaats van vooraan, etc.
maar als ik soms collega's zie vullen/spiegelen beginnen mijn handen te jeuken, ook bij andere supermarkten haha, dat zit er zo ingestampt! 
kohtje schreef:Ik pin nooit en als er een winkel is waar je alleen mag pinnen zou ik er nooit meer heen gaan.

MarlindeRooz schreef:Wtf zeg, dat snap ik echt niet.
Ik pas mijn snelheid aan op de klant, de drukte etc. Op zaterdagmiddag scan ik door en op dinsdagochtend doe ik super rustig zodat de oudjes rustig alles in kunnen pakken en hun praatje kwijt kunnen.
anneliesdj schreef:MarlindeRooz schreef:Wtf zeg, dat snap ik echt niet.
Ik pas mijn snelheid aan op de klant, de drukte etc. Op zaterdagmiddag scan ik door en op dinsdagochtend doe ik super rustig zodat de oudjes rustig alles in kunnen pakken en hun praatje kwijt kunnen.
Aangezien jij hier bij de ah werkt, vertel mij eens waarom het regelmatig gebeurd dat er 3 cassiere's achter hun kassa zitten te wachten tot er eindelijk een klant is die wil gaan afrekenen? Is dat werkverschaffing ofzo?
Maar hoezo hebben jullie altijd problemen met kleingeld? Krijg je niet gewoon 's morgens een kassa vol kleingeld en krijg je geen nieuwe rol als je vak leeg is? Ik heb dan niet in een supermarkt gewerkt, maar wij hadden er nooit problemen mee.

verootjoo schreef:Supervixen schreef:Ik vond het heerlijk om een paar weken in Mozambique te zijn qua winkelen. Niemand pint, iedereen betaalt contant. Er is altijd genoeg briefgeld en niemand zeurt bij kassa's of je het kleiner hebt.
Ik vind dat pinnen het nieuwe betalen is. Contant betalen vind ik echt ouderwets. Ik doe dat ook vrijwel nooit.
Het is ook veel veiliger als er weinig contant geld in de winkels is. Ik ben echt voor alles digitaal betalen. Briefgeld kan er wat mij betreft best uit
pluche_pluus schreef:kohtje schreef:Ik pin nooit en als er een winkel is waar je alleen mag pinnen zou ik er nooit meer heen gaan.
En ik snap niet waarom je niet zou pinnen![]()
MarlindeRooz schreef:Ik vind het vooral erg omslachtig en ingewikkeld om eerst geld bij de bank te halen en het dan naar de supermarkt te brengen. Pff.