Day Zero project

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:52

karin1985 schreef:
Jeetje mina, wat gaat het hier hard. Sorry, maar ik vandaag zo veel te doen gehad dat ik het echt niet meer kan opbrengen om alles te lezen. Morgenochtend om 7 uur rijden we weg richting het zonnige zuiden.

Ik ga proberen mijn blog bij te houden, maar ik weet niet of ik hier veel langs zal komen, want ik en bokt op mobiele apparaten dat wil nog steeds niet...

Dus in elk geval voor de komende 2,5 week succes aan iedereen en wie weet zie ik nog mensen langs komen op de Blog :)

Nog lekker op vakantie? Leuk!

karin1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 21:56

Ja Eindelijk op vakantie. Net me laatste Blog gemaakt. Volgende is hopelijk morgenavond eentje vanuit slovenië. Al maakt kleine poezel het me nog moeilijk . Blogpost heet dan ook Voorbarige heimwee ;)

Spianne

Re: Day Zero project

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:22

Ik heb vandaag mijn doel gehaald om eens detox water te maken, een penpal had me erover geschreven en het is echt lekker! :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:24

Was al even niet meer bezig met m'n 30-day arm challenge. Dinsdag van een paard gevallen, en nu rugpijn, dus even rust nemen en dan volgende week opnieuw beginnen ofzo :)

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:24

Wat zit daarin dan? In detox water?

Karin, fijne vakantie!

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:31

Jullie gaan alweer te snel :P Morgen maar weer helemaal bijllezen.

Ik zelf zit er momenteel eventjes helemaal doorheen..
Soms is het niet fijn als je goed gevoelens van anderen aanvoelt. ik ben daarom ook niet veel met mijn lijst bezig maar dat komt wel weer :j

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:32

Melissa, sterkte :(:)

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:33

Knufs voor jou meis, je hebt 1001 dagen en je doet het voor jezelf, dus geen schuldgevoelens aanpraten hoor. Dat is nergens voor nodig

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:41

Hele fijne vakantie Karin!! En Melissa, ik weet niet wat er speelt, maar sterkte :(:) Die lijst komt wel, er zijn andere dingen belangrijker die absoluut voor gaan :) Zorg goed voor jezelf!

Jo, mag ik even zeggen dat jij een enorm vette spaarpot hebt? :D

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:46

Ik wilde al bijna zeggen, Jo, ga je die spaarpot toevallig open maken rond Sinterklaas? O:)

:')

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:00

Chantal; oh, dat aanbod neem ik graag aan, lijkt me heel leuk een kaartje van je te ontvangen! Laat maar weten als/wanneer je op vakantie gaat, dan stuur ik je zeker nog een PB’tje! :D

Ineke: Wenen is denk ik echt wel mijn favoriete stad, als je de kans krijgt er eens heen te gaan: zeker doen! Denemarken ben ik dan juist nog nooit geweest, maar ik ben zooo benieuwd :):)
Thanks voor de hardloop motivatie/positiviteit!

Oei een breimeeting! Ik ben voor!! Ik ‚moet’ ook een sjaal breien voor mijn DZP … heb alleen geen enkel idee of ik het überhaupt nog wel kan :Y)

Jo: gelukkig! En toffe spaarpot :D

Fijne vakantie gewenst Karin, geniet van de zon!

Melissa, sterkte :(:) Maar ga je vooral nu niet druk maken om je lijst inderdaad, daar heb je, zoals Sanne al zei, alle tijd voor.

Trouwens Sanne, ik had de foto’s gezien, maar er nog niet op gereageerd geloof ik; Wat een knappe dame zeg! Prachtige glanzende vacht heeft ze, dat vind ik altijd zo mooi bij vosjes.

(Wat een lelijke knip en plak fout zie ik nu opeens in mijn eerdere post van vanavond zeg … grr :x Dat is echt iets wat ik moet af leren; voortdurend mijn zinnen veranderen of ombouwen terwijl ik een reactie aan het schrijven ben, want door dat geschuif ontstaan soms echt juist kromme zinnen, waar ik dan overheen lees en dan uiteindelijk pas zie als ik het niet meer kan veranderen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:26

Melisssx schreef:
Jullie gaan alweer te snel :P Morgen maar weer helemaal bijllezen.

Ik zelf zit er momenteel eventjes helemaal doorheen..
Soms is het niet fijn als je goed gevoelens van anderen aanvoelt. ik ben daarom ook niet veel met mijn lijst bezig maar dat komt wel weer :j

Sterkte meis :(:)
Geen idee wat er aan de hand is. Maar zo te horen kun je het gebruiken :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:27

Ik ben trouwens 2x (eigelijk 3x..) in denemarken geweest! Best mooi land hoor! Kopenhagen is leuk met de gekleurde huisjes en de zeemeermin etc :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:29

Dankjullie! Ben er zelf ook wel blij mee :P
Bewaar ik mn geld niet ouderwets in een sok. Maar gewoon, in een 'schoen' :P
Thasja schreef:
Ik wilde al bijna zeggen, Jo, ga je die spaarpot toevallig open maken rond Sinterklaas? O:)

:')

_O-

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 23:42

Gave spaarpot inderdaad Jo!!

Fijne vakantie Karin! Geniet ervan!

Jetske, het is maar een klein cactusje, hij zal ongeveer 10 á 15 cm groot zijn schat ik. Inclusief zijn schattige stekeltjes, die hij gister toen ik hem mee naar boven sjouwde al liefdevol in mijn been stak :)) Nooit een cactus in een plastic zakkie van de Intratuin tegelijk met een doos mee naar 3 hoog sjouwen... Dat prikt! ik zal eens een foto van mijn nieuwe huisgenoot maken als hij op zijn plekje staat :')

Nog niet heel veel aan mijn doelen kunnen doen helaas, wel begonnen aan een paar langdurige. Druk bezig met mijn appartementje.
Ben bezig met 10: verf de kast, 47: maak je opleiding af (eerste 2 dagen zitten erop _O- ) en 56: maak van het appartement je eigen stekje.
Ok, en eigenlijk ook wel met 45: koop een maand lang geen lunch op school. Heb al 2 dagen zelf mijn eten mee genomen! Voor mij is dat heel knap, neem nooit ook maar ergens boterhammen mee naartoe, zelfs niet naar mijn werk. Subway en vanalles in de stad...

Thasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 00:42

Nog sterkte voor wie dat nodig heeft.. :(:)

*Kruipt weer op meelees modes en totally randomness PB's met Jo :Y)*

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 02:44

Ik doe mee. Zal eerst even netjes bijlezen enzo en dan updaten. :) Leuk topic

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 06:36

Leuk Hippologic! Welkom :)

Thasja, onze PB's random? Neeuuuh.. :')

Spianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 07:12

Detox water daar kan je van alles in doen, ik heb het gemaakt met aardbei en munt :)

Jo die spaarpot heb ik ook overwogen toen ik er een ging halen bij de blokker :D

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 08:00

Zoals ik al zeg ben ik heel slecht in topics op deze manier bijhouden en zeker als ze zo snel gaan. Dus als ik niet op iemand reageer, voel je niet aangesproken :D

Ik zag een hele gave spaarpot voorbijkomen! Jammer dat ik de mijne al heb.. :D

Ik heb een uitnodiging gestuurd voor bij de groep van bokt te komen op freerice.com.

Heb even 2 heeeele (veel te) drukke dagen dus heb niet zoveel met mijn DZP gedaan.

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:12

Toffe spaarpot

en Leuke kousen.

In verband met mijn agenda. Het zou handiger zijn het op één plek te hebben maar aan de andere kant ken ik mezelf en vergeet ik die de helft van de tijd. Daarom dat ik die ook in mijn gsm ben beginnen zetten.
Ik denk dat ik agenda kopen ga 'schrappen' aangezien ik die altijd al in mijn gsm heb zitten en die nu dus ook in mijn notitieboekje bijzet eigenlijk per week.

Jetske, ja de proeven zijn erg zwaar en misschien ooit. Maar eerst volledig herstellen van de knieblessure en dan zien dat de andere gezondheidsproblemen achter de rug zijn en dan zie ik nog wel.

Breimeeting...leuk, kan ik nog iets leren. Maar jullie wonen allemaal zo ver weg voor mij :(

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:17

Kiezen we toch een cafeetje ergens in het midden. Die zien ons aankomen, tassen vol wol en breinaalden :')
Ik zie ons al helemaal zitten!

Ik ben ook met wat doelen bezig, zal straks even proberen fotootjes te plaatsen!

MMares

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:32

Ik wil ook foto's nemen maar heb nog steeds mijn lader niet gevonden :(. We denken te weten waar hij is, op zolder. Enig probleem is, ik durf de trap(zo een oude trapladder) wel op, maar niet af (heb een vorm van hoogtvrees) :')

Ja, kunnen we doen, ergens meer central iets zoeken. Ik zie ons ook al zitten :')

Sannanasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 10:06

Ik heb ze gewoon met mijn mobiel gemaakt, en alleen om met jullie te delen.
Ik heb geen doel over foto's maken van ieder doel oid

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:06

Bijgelezen :P

Maar ehh... even geen blp... daar gaan jullie me iets te snel voor :o