Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xfjord schreef:hij heeft al geboekt voor de huwelijksreisen daarom kan het dus niet
![]()
marleen_88 schreef:Haha Sebastiaan maakt er wel een spannend geheel van. (De creativiteit hebben we op school geleerd, weet het zeker.) ik zat vanaf groep 1 t/m 5 bij hem in de klas
Veel succes met afwachten en geduldig zijn, ik snap heel goed dat, dat niet heel simpel is.
mala26 schreef:kan die niet een kalender voor je kopen? kan je de dagen afstrepen
Paisano schreef:marleen_88 schreef:Haha Sebastiaan maakt er wel een spannend geheel van. (De creativiteit hebben we op school geleerd, weet het zeker.) ik zat vanaf groep 1 t/m 5 bij hem in de klas
Veel succes met afwachten en geduldig zijn, ik snap heel goed dat, dat niet heel simpel is.
Wat leuk!Dus als iemand een romantische vent zoekt, moet ik ze naar Hazerswoude-dorp sturen
Yessy schreef:Er is zelfs een Sissi route met bijbehorende rondreis: http://www.peterlanghout.nl/oostenrijk/ ... n-en-sisi/
lotlot2 schreef:Is er in München niet een Sissi iets? Misschien een kasteel?
Als dat zo is gaan TS en haar vriend daar trouwen en gaan ze naar de Spaanse rijschool, en vervolgens naar Wenen om daar een huwelijksreis te maken
LoveUggs schreef:lotlot2 schreef:Is er in München niet een Sissi iets? Misschien een kasteel?
Als dat zo is gaan TS en haar vriend daar trouwen en gaan ze naar de Spaanse rijschool, en vervolgens naar Wenen om daar een huwelijksreis te maken
Ja hallo, dan moeten we dalijk met het hele zooitje naar München om eens even die bruiloft op zn kop te zetten!
Paisano schreef:Joaltijd schreef:Ik laat me toch even horen weet
Paar paginas terug ging het over inwonersaantallen etc..
Kan dat ook te maken hebben met de cijfers die je gekregen hebt?
Slim bedacht! Maar dat is het niet zegt hijOok wel logisch ergens... Een inwonersaantal is nou ook weer niet zo boeiend