Werken bij McDonald's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:11

pimaude schreef:
Gemiddelde he. Haha. We hebben verschillende acties rondom de donaties gehouden :) grote oliebollenactie, haar knippen ed. :)

oow... wij gewoon vragen :+ ja dan winnen we nooit natuurlijk :D

Mandarijn

Re: Werken bij McDonald's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 17:30

Oooh ja dat is niet eerlijk hahaha. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:39

Wel eerlijk. Gaat allemaal naar het goede doel. En wss is er toch een prijs ze weten alleen nog niet welke =)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 02:12

pff vandaag allemaal uitbrakken de mensen bij de mac werd zelfs onopgevoed genoemd ^) en dat soort -:(-

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 13:48

Inderdaad. Veel gasten met een kort lontje helaas.
Zo waren onze tasty-broodjes op na een hele drukke dag gister. Terwijl de managers aan het zoeken zijn naar een uitverkocht sticker voor op het promotiebord aan de counter komt er een gast bij mijn kassa die al vloekend aanhoort hoe ik mijn excuses aanbied voor het feit dat ons brood op is. Deze gast kwam wat bedreigend over waardoor ik mijn manager er even bij haalde. Vervolgens flipt deze gast helemaal op mijn manager die het gewoon netjes probeert uit te leggen en schreeuwt dat wij nooit wat hebben en dat hij naar een ander filiaal gaat.

Zo boos omdat deze gast zijn Big Tasty niet kreeg... Waar gaat het heen met onze maatschappij? :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 15:26

Hier inderdaad ook veel geïrriteerde en ongeduldige mensen.
Voornamelijk ook veel hele brutale kinderen, eentje (schat 'm een jaar of 11) riep zelfs naar me dat ik achterlijk was en dat ik z'n patat vergat (ik pakte een tweede dienblad omdat het een grote bestelling was, wat ik er overigens altijd bij zeg). En moeders stond ernaast te lachen. :x

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 16:15

Hier inderdaad ook wel wat mensen met een korter lontje. Ach die hou je altijd.

Bij ons was het gister echt onwijs druk, wat we al verwacht hadden. Gingen om 12.00 uur open en om 11.30 stond er al een hele groep voor de deur.

Daarnaast ging midden in de avond rush de sneltoaster kapot, dus moesten alles met de grill toaster doen, wat ook niet echt op schoot. Ware ellende hahaha. :+

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 17:58

bij ons waren er ook giga veel tasty''s ja.. en onze salade mix was op :+ nog nooit zoveel salade verkocht iets met goede voornemens ofzo :+

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:30

Onze salademix was ook op inderdaad! Gelukkig was MLS er vroeg en hoefde we dus geen nee te verkopen.

Tasty ging ook hard, niet normaal.
Vandaag trouwens weer, zowel de chicken en normale. Ik stond bin en de tasty's waren niet meer aan te slepen. Pfff. Nu moe. Haha

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 02:19

vandaag weer heel veel tasty's :+
en onze nuggets waren op :wow: :oo drama

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:02

Wij hadden laatst geen danoontjes meer dus constant tomaat en meloen verkopen. Maar die voorraad was daar ook niet op berekend dus waren die na een tijdje ook op. Gelukkig kwamen er toen al snel danoontjes uit een ander filiaal.

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 12:25

Zo onhandig als al die dingen op zijn. :')
Wij hadden ook een keer dat die dekseltjes voor op de gewone bekers op waren. En dat is echt heel lastig voor de gasten in de drive, dus die dekseltjes zijn we direct bij een ander filiaal gaan halen.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 13:46

Als die op zijn is het inderdaad helemaal een drama!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:15

Wij halen best vaak dingen bij een ander filiaal. Zitten allebei op maar 5 minuten afstand en is van dezelfde franshisenemer, dus lekker makkelijk allemaal. Tuurlijk willen we het zoveel mogelijk voorkomen, maar dat het kan is wel handig. :)

Gister waren bijvoorbeeld ook de tasty kip doosjes bijna op. Even naar het andere filiaal en het is weer opgelost. :))

Ik ben vandaag lekker vrij. Morgen set up en daarna twee dagen sluit.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 14:33

Wij hebben inderdaad 1 filiaal in de buurt van dezelfde franchisenemer. Is echt ideaal. Het is gewoon heel vervelend om nee te verkopen.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 16:22

Hier waren laatst ook de nuggets op, en met nieuwjaarsdag de medium bekers. :))

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:47

Inderdaad, nee verkopen is heel vervelend. Snap dat van de gast zelf ook wel! Als ik bijvoorbeeld kipnuggets wil kopen er plotseling geen bbq saus meer is (om dat even als stom voorbeeld te doen) dan baal ik ook wel even denk ik.

Heel handig inderdaad, zulke filialen met meerdere filialen met dezelfde franchisenemer. Wij hebben 3 filialen bijna allemaal op 10 minuten afstand ofzo. :wow:
Jemig, mediumbekers is wel heel lastig. Hoe deden jullie dat?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 17:57

Hebben wij ook eens gehad. Wij deden toen gewoon grote beker, met medium inhoud. Moesten toen wel bij elke bestelling zeggen dat het grote bekers waren. Maar gewoon met medium inhoud. Dus dat het klopte dat het leek alsof er veel te weinig in de beker zat. Best irritant, haha. :+

Wij hebben ook wel eens gehad dat danoontje, meloen en tomaatjes op waren. Toen mochten we ijshoorntjes geven. :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:10

Inderdaad gewoon in een grote beker en dan uitleggen aan de gasten. :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-15 23:24

Dat hadden wij laatst ook volgens mij. Maar dat is een stuk minder erg dan deksels. Of als je mcflurry bekers op zijn ofzo dat is ook erg.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 13:29

Is er hier toevallig iemand bij de nieuwe McD werkt in de Plaspoelpolder (Rijswijk)? Moet daar zeer waarschijnlijk een paar keer heen om mensen te trainen. :)

Heb er alweer een set up opzitten. Was echt enorm rustig..

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:19

Nee maar ben er wel geweest. Loopt allemaal nog niet zo lekker daar geloof ik. Onze McD zit daar in de buurt.

Denk dat het voor hen heel fijn is dat er een crewtrainer van een ander restaurant een keer komt trainen!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:21

Klopt, daarom hebben ze hulp ingeschakeld..

Er hebben al eens een paar mensen bij ons restaurant getraind in de drive. Ik moest ze toen ook trainen, maar 6 mensen die hun derde werkdag hadden, elke dag ergens anders hadden gestaan en toen de eerste keer drive, was geen succes. Was ook echt kapot toen ik klaar was, haha.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:24

Verstandig van ze.

Oh maar dat is ook wel een beetje een overkill aan informatie ben ik bang. Zoveel verschillende stations in zo een korte tijd. Snap dat dat vermoeiend is haha

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 14:28

Ja dat snapte ik ook niet. Daarom was het ook zo lastig voor mij. Met evalueren zeiden ze ook dat ze te veel informatie in een te korte tijd hadden gekregen. En begreep ik ook. Maar moest er het beste van zien te maken.
Overigens hadden ze alleen bij ons de drive gedaan. De rest hadden ze ergens anders geoefend.

Ze hebben daar alleen wel al Made for You en daar heb ik nog geen ervaring mee. Krijgen we wel in maart, dus als het echt doorgaat, is dat ook wel handig voor mij. :D