Ik heb zelfs al 2 kittens uitgezocht die ik zou willen mocht ik het huisje krijgen
(die zijn nu nog maar 1 week oud dus komen pas als alles af is
)Kunnen jullie mij een beetje een beeld schetsen hoe een intakegesprek gaat?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik heb zelfs al 2 kittens uitgezocht die ik zou willen mocht ik het huisje krijgen
(die zijn nu nog maar 1 week oud dus komen pas als alles af is
)
het is allemaal erg lelijk geworden in de loop der jaren, maar vandaag zijn we een heel eind gekomen. Morgen samen met mijn klusteam beginnen met schilderen
_Karlijn schreef:Ik was ook zenuwachtig Flowery, uiteindelijk voor niks want ik heb het appartement gekregen zonder intakegesprek haha, volgens mij zijn ze het gewoon vergeten.
Gisteren de sleutels opgehaald, 's avonds verf en spul gehaald en vandaag druk bezig geweest met ontvetten, schuren, kitten en plamurenhet is allemaal erg lelijk geworden in de loop der jaren, maar vandaag zijn we een heel eind gekomen. Morgen samen met mijn klusteam beginnen met schilderen

Ik kan echt niet wachten om er echt te gaan wonen..!
Vrijdag tekenen en dan krijg ik de sleutels
Gefeli!!
Babsiej schreef:Iedereen gefeliciteerd !! Toch veel mensen die nog redelijk snel een huisje vinden !
Ik krijg volgende week donderdag eindelijk de sleutels!
Ik ben ook aan t kijken voor van alles .. En alles is duur![]()
Moest bijna alles nieuw hebben, dus koelkast/vriezer gekocht, wasmachine gekocht, bankstel gekocht met tafel, bed gekocht, magnetron gekocht, laminaatvloer voor hele huis, gasfornuis, vaatwasser en oven.
En moet nog wel meer dingen hebben ... Ben tot nu toe denk ik al 6000 euro kwijt
Ik hoop onder de 2000 euro te blijven. Maar het is ook een studiotje en ik ben niet van plan er jaaaaren te blijven wonen
Dus ik ga voornamelijk alle kringloopwinkels af voor spullen
, had her en der al wat.
. Oh meest dure was fornuis , die moest nieuw en oven dus ik kreeg extra geld eind december en toen wist ik het wel
. Gordijnen van zus , bank van facebook. Dressoir en tv had ik , salontafel van zus stoelen van MP 10tje voor 6. Krabpaal ook facebook
, bed was er en verder veel van ouders oh en ik had op de dag dat ik sleutel kreeg een koelkast gewonnen
. 16 december is mijn dag van geluk sinds dien

. Maar ik had echt niks eigenlijk op de spaar , ja de huur en een potje voor wat verf
. Had in mijn citybox wel lopen hamsteren