Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Al een paar keer nu met dezelfde jongen. Vind hem ook wel écht leuk. Al irriteer ik mezelf aan hoe onzeker ik ben over mezelf en of ik het wel goed doe. En ik vind hem wel echt leuk, maar of hij dat zelfde heeft...
some1 schreef:Ik heb net samen met mijn moeder de huurovereenkomst getekend en woensdag 1 oktober krijg ik de sleutel van mijn eigen appartementje. Daar ben ik dan weer super blij mee.
Nu helaas wel ruzie met mijn moeder want die wil eigenlijk dat ik niet mijn beide katten mee neem maar slechts 1. En zelfs dat liever niet maar ze weet dat dat écht niet gebeurd.)

Hij is naar een ontzettend goed huis gegaan en op de foto's ziet hij er ontzettend blij uit. Het is wel raar zo en ontzettend moeilijk maar wel beter. Het ging ook wel erg snel.

!
Wat een onwijs dappere beslissing om je paard een nieuw maatje te gunnen ondanks dat je hem zelf eigenlijk niet kan missen. Dat kan niet iedereen en het laat zien wat een powervrouw je eigenlijk bent !!!! 

maar dat is niet erg. Als ik een keer een beetje geld overhoud ga ik gewoon alles schuren en verven zodat het toch een beetje bij elkaar past
En sommige dingen zullen tzt ook vervangen worden 
Ik droom veel over hem en heb de laatste tijd ook weer meer last van nachtmerries. Over m'n paard, m'n ex en eigenlijk over alles.
. Daarmee kan ik heel goed mijn emoties en twijfels enzo uiten. Ik heb het lange tijd niet gekunt omdat het te veel was