Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrcanol schreef:Fijn he dat soort biedingen.
Hier ook. Vp van €50. Bieden uit gezet.
Word er via de mail €35 inclusief geboden.
Gezegd dat ik daar niet mee akkoord ga.
Vraagt ze mijn uiterste prijs.
Nou vooruit €47,50 inclusief.
Bied ze €40 inclusief...
Je vraagt naar mijn uiterste prijs?!
Ben al een heel eind gezakt...
Amehoela
friendly schreef:Kan je nog ergens zien hoe lang jij zelf actief bent met je account? Want ik heb wel een account maar doe er nooit wat mee, en heb geen advertenties maar ben wel nieuwsgierig hoe lang ik het account al heb, dat weet ik namelijk niet meer!
Kinke schreef:Volgens mij hebben we dezelfde met die kleding HTMIk had gisteren een grapjas die 15 euro onder mijn prijs zat. Bood ze 5 euro meer, maar dan inclusief verzenden (pakketje)
Bayazo schreef:Vjestagirl schreef:Net geboden op een partij van 1000 boeken die snel weg moet... Ben benieuwd
Is dat die party spanning in Hoofddorp ?
Vjestagirl schreef:Nee, dit is in Bodegraven. Heb net n deal met m'n vader gesloten dat we alle 2 de helft van de vraagprijs betalen, ik eruit mag halen wat ik hebben wil en daarna de verkoop van de rest regel, en dat hij ook de helft van de winst krijgt...
Ik heb nog nooit zo vaak op het verzenden/ontvangen knopje van mijn outlook gedrukt
emily2105 schreef:Vjestagirl schreef:Há! Ik stap zometeen in de auto, ga n vriendin ophalen, en we gaan samen 1000 boeken ophalen!
Ik hoop voor je dat het geen dikke boeken zijn. Haha
pmarena schreef:Jemig waar heb je zin in..1000 boeken, pfffft