Knullige opmerkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Re: Knullige opmerkingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:20

Jaleesa89, en dat geloofde je?

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:28

Oké, ik lijk nu wel echt zwakbegaafd. Maar er schiet mij nòg meer te binnen!

Vriend is een fanatiek honkbalfan! Heeft er seizoen's kaarten voor, kijkt alle wedstrijden op tv etc. Ik als New York newbie ken de clubs niet. Ik dacht serieus dat hij voor 'the bears' was. Ik dus voor een wedstrijd voor zoon en hem zo'n shirte kopen. Kreeg me toch een kwaaie kop! 1. Hij was voor de Yankees, 2. 'The bears' heten niet niets The Chicago bears, omdat je raadt het al, ze komen uit Chicago geen New York. :')

Voor de rest een keer een soort gelijke domme opmerking over ijshockey gemaakt. Hij ijshockeyt zelf , en heeft hier voor ook seizoen's kaarten en voogd alles op tv.
Toen ik tijdens een kampioens wedstrijd vroeg wie er wat wou drinken liep de emmer over, en stuurde hij mij met een 100 dollar biljet en de auto sleutels weg. Met het verzoek of ik asjeblieft ergens heen wou gaan om mijn nagels te doen. -O-

Toen we besloten samen te gaan wonen had hij een paar voorwaarden, 1 daarvan was tijdens spannende kampioenschappen wedstrijden, die niet in New York worden gespeeld moet ik wieberen. Hij zei zo mooi, ook al is het min 20, ligt er een anderhalf meter sneeuw of komt er een orkaan aan. You Will get the fiets out of my house!
Als ruil voor die afspraak heb ik wel een inloopkast gekregen. :D
De hele vrienden groep kijkt altijd de wedstrijden bij mijn vriend.

Heb ooit een keer mijn vriend in paniek opgebeld dat zijn auto gestolen was. Ik was er echt heilig van overtuigd dat ik hem in die straat voor dé Mac had geparkeerd, maar daar stond hij dus niet. Bleek die straat nòg 3 mac's te hebben! Eerste keer overigens dat ik zijn auto mee kreeg.

Heb een keer een oude vriendin waarvan ik op Facebook zag dat ze een baby had, de opmerking gegeven dat ik al wat dacht te zien. Bleek dat ze geadopteerd hadden. _O-

Heb een keer mij vergist in de dagen. Echt heééél turbo mijn koffer in gepakt. Mijn zoon in pyjama in de auto gezet, 100 km naar Amsterdam gereden. Half Schiphol over gerend met 2 koffers en een kind op mijn arm. Waren we een dag te vroeg. _O-
De aardige vrouw achter de bali heeft toen kunnen regelen dat we 4 uren later met een vliegtuig konden, waren toevallig net plaatsen geannuleerd.

Heb borst implantaten, sommige vriendinnen wisten dat. En wouden op een feestje het verhaal wel horen over hoe en wat. Ik dus het hele verhaal vertellen aan de dames tafel, zat er een nieuw meisje bij, vriendin van een jonge die bij onze vrienden groep hoorde. Ze was de hele avond stil. Kregen we een dag boze berichten van die vriend. Bij zijn vriendin was net een week ervoor borstkanker gevonden. En ik had dus uitgebreid over mijn luxe operatie zitten vertellen, en ze had net gehoord dat haar borst er waarschijnlijk af moest.
Later was het wel weer goed. Hij kreeg een nieuwe vriendin, met dikke tieten! Hij had het verhaal dus aan haar verteld, stelde mij voor aan de nieuwe vriendin, ze ze o jij bent het van het nep tiet verhaal!
Is nu overigens een hele goede vriendin!

Mijn vorige KWPN'er had een hanenkam, die ik zelf knipte. De hanekam werd na de vakantie wat lang en ging hangen. Moest hem dus scheren. Tijdens het scheren maakte ik een opmerking over een vrouw waar ik al sinds het begin dat ik ging pony en bonje mee had.. Tijdens het lachen schoot ik uit, manen gemilimeterd! Wat heeft die vrouw toen hard moeten lachen!

Voor de rest; mijn 4 jarige corrigeerd mij als ik iets fout over mijn telefoon ze hoe het werkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 11:38

M'n vriend is weer koning van de knullige opmerkingen..

Van de week over de kitten; ach kijk nou, hij likt z'n tong af!

En gisteren: We kunnen ook morgenochtend voor het opstaan hardlopen. (hij wilde na het wakker worden hardlopen en voor het douchen hardlopen in 1x zeggen en toen deed ie het dus verkeerd... :') )

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:04

Bambi1995 schreef:
Jaleesa89, en dat geloofde je?

Hij geloofde het, ik heb m voor gek verklaard.

Doef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 12:10

Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben zeg! Dacht echt dat ik een apart geval was. Ben zo goed in dat soort opmerkingen :').

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 14:23

Ik heb er samen met vriendinnen een boekje van, waar al onze mega domme uitspraken in staan.

Zal het boekje er van de week wel eens bij pakken

Een paar die ik zo nog weet:

* Vriendin, al pannenkoeken etend: "Is dit de suiker?" (er stond een peper en zout stelletje op tafel :') )

* Het ging over kauwgom doorslikken in de rij voor de douane voor het vliegtuig. Dus ik zeg dat ik m'n kauwgom altijd doorslik, zegt vriendin van mij keihard vol verbazing: "IEWL slik jij da door??!!" .. heel die rij kijkt om en kijkt mij vol walging aan.. die dachten wss dat het over iets anders ging wat je door kon slikken :o

En heb op m'n werk ook een boekje (werk in psychiatrie) waarin alle bijzondere/opvallende/grappige uitspraken staan van clienten.. Lig altijd helemaal in een scheur als ik het lees
Paar voorbeeldjes:

"Nu komt de ware jacob uit de mouw!"

Client 1 stoot zijn elleboog, zegt client 2 "Heb je nu een telefoontje?" Client 1, vol verbazing: "nee dat is mijn elleboog"

Ik heb gesprek met een client, ik vraag: "Wat voel je dan van binnen, als je iemand helemaal total loss slaat? " (doelend op iets van schuldgevoel oid) Client antwoord: "Een fijn, warm gevoel vanbinnen" Uhm.... zit je daar met je goede bedoelingen :')

Client is (verplicht) aan het afkicken van alcohol en zit op een gesloten afdeling voor een jaar lang, en zegt: "Als ik straks over een jaar weer buiten ben, kijk ik zo uit naar mijn eerste biertje die ik dan weer ga drinken, want daar heb ik tenslotte naartoe gewerkt ! "

Zal vanavond ff verder aanvullen, ga nu even naar de stad. 8-) Erg leuk topic by the way :j

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 17:12

_O- 'een fijn, warm gevoel vanbinnen' :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 17:18

Haha, ja daar moest ik ook hard om lachen! Net als die van het biertje :+

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:01

Ik run sinds kort een eigen snoepzaak en wij beschikken niet over een pin. De beste man tovert zijn pinpas tevoorschijn en vraagt: " Waar kan ik hem insteken?" Mijn reactie: "Sorry meneer u kunt hem er bij mij niet insteken." De reactie was aan beiden kanten een rood hoofd.
:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:02

_O- HAHAHA.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:05

_O- _O-

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 19:17

_O-
Heb tranen in mijn ogen ervan..

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 16:55

NYC schreef:
Wij hadden een verwaarloosde kat in huis genomen. Langharige Pers, met zulke klitten dat de dierenarts het advies gaf al het haar er af te doen.

Ik bel dus naar een honden trimsalon, met de vraag of ze mijn poes ook wouden scheren. :+ Het werd stil aan de andere kant en ze hebben opgehangen. :')

Later realiseerde ik mij pas wat ik had gezegd.

_/-\o_ _O-

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:01

NYC schreef:
Heb ooit een keer mijn vriend in paniek opgebeld dat zijn auto gestolen was. Ik was er echt heilig van overtuigd dat ik hem in die straat voor dé Mac had geparkeerd, maar daar stond hij dus niet. Bleek die straat nòg 3 mac's te hebben! Eerste keer overigens dat ik zijn auto mee kreeg.

Grote shopping malls met twee JC Penney's of zo zijn ook zo gevaarlijk }>

Nrkee schreef:
Client antwoord: "Een fijn, warm gevoel vanbinnen"

:brr: beangstigend zulke mensen

Anderen zoals geschoren poezen zijn wel weer gewoon heel leuk _O-

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 20:52

Hahahahahahahahahaha geniale opmerkingen komen er voorbij! :j

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 21:02

Gister wilde ik mijn schoenen schoonmaken, ik had een emmer met water gepakt en deed ze erin. Ik zette de emmer buiten maar vroeg aan mijn vader: Maar wat nou als het gaat regenen? :+

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:28

Me moeders vriendin:

Me moeder wou het licht aan maken op de kamer van de jongste zoon. Nee zegt die vriendin van me moeder. Die is leeg :') ( de licht bol )

En ik toe straks nog op de manege..

Was wat het kletsen met een vriendin. En zo mooi van "ja ohh de wangen rolde over me tranen heen van het lachen". Ze keek me raar aan en schoot in de lach. Later viel het kwartje pas :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:29

Ook iets knulligs van jou @_Ashii_ het is "mijn moeders vriendin" en "mijn moeder" me is hartstikke fout en komt heel dom over.

NikkiLoves

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:32

MarlindeRooz schreef:
Ook iets knulligs van jou @_Ashii_ het is "mijn moeders vriendin" en "mijn moeder" me is hartstikke fout en komt heel dom over.

Precies!

Ik appte net nog aan een vrienden over de oma van mijn hond ipv de hond van mijn oma :+

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:33

MarlindeRooz schreef:

Heb het toch echt 3x moeten lezen wat ik nu fout had hahaha :o
Normaal schrijf ik ook mijn*

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:34

NikkiLoves schreef:
Precies!

Ik appte net nog aan een vrienden over de oma van mijn hond ipv de hond van mijn oma :+

Haha kan ook toch? Gebeurt mij ook echt vaak zoiets

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:54

Ik typ op whatsapp heel vaak: prutsmuts ipv hier := meestal snap je wel wat er staat, maar soms is het dus: kom je dan prutsmuts? (Ipv kom je dan hier) En dat staat toch een beetje banketstaaf :+

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:57

Geweldig topic!

Ik ben vrij slecht in topo, na de toets vergeet ik alles direct weer, en een keer in de aardrijkskunde les vroeg ik iets te hard aan de lerares of amsterdam nou in noord- of zuidholland lag :+ oeps

En ik heb ooit een tante gehad die naar nieuw-zeeland verhuisde, en ik snapte niet waarom dat nou zo speciaal was, zeeland ligt toch ook gewoon in nederland? Nee Lisa, nee :')

Emma_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 22:59

Mooie uitspraak van een vriendin:

We waren met 4 vriendinnen uiteten en 1 van ons had kip besteld maar ze dacht dat ie nog te rauw was. Dus ik zeg: pas maar op straks heb je salmonella. Die andere vriendin: maar zalmonella, dat krijg je toch alleen van zalm?? 8)7 :+

Andere vriendin:

Is Roemenië een stad of een land? India, dat ligt toch in Afrika? En toen ik vroeg wat er volgens haar naast Japan ligt was het antwoord Engeland :+ :+

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 08:01

De trein fietst weg!?

Geen opmerking maar wel knullige actie. Met vele inchekken voor de trein en als ik inchek en door loop dat precies dan de klapdeurtjes dicht gaan! Zat ik vast, liep snel door! Was dus niet ingecheck maar later wel.