Ja precies echt zo'n ranzig groen slijmspoor die je er echt niet af krijgt. Of paar die op mijn sleep gaat staan... misschien toch niet zo'n strak plan. Erop zitten lijkt mij ook leuk, maar ik weet niet hoe hij reageert op die jurk natuurlijk en een gevallen bruid is ook treurig...
quera
Geplaatst: 19-02-14 22:53
Mijn paard gaat ook mee op de foto foto's bij een meer worden er gemaakt.
Ik kijk nog even of ik er op klim
Dennis
Geplaatst: 19-02-14 22:59
Hier niet, maar er komt ook geen fotograaf of mooie jurk . Datum waarop ik gevraagt ben is de datum waarop mijn eerste grote liefde mijn eigen pony werd. Hij heeft nog geprobeerd Dennis op zn knieen te krijgen maar die maakte er een zootje van (leuk, een vrijheidsdressuurpony met een eigen mening). De eerst geplande trouwdatum was de verjaardag van ons gezamelijke troetelkind, maar die datum was hier al bezet, dus nu een weekje later.
Ik wilde eerst wel de 2 pony's erbij hebben, maar zie er toch van af. Het is teveel gedoe om met die 2 naar de locatie te komen, moet mensen hebben om ze vast te houden, en ik zie al een witte constant *proest* doen over mijn jurk of VL's pak. Komen wel 2 of 4 van de hackney's op de foto, dat is ook al leuk. Ons vervoer is namelijk een koets en de eigen wedstrijdpony's staan er dan voor.
Lijkt mij ook erg leuk, ik heb geen eigen paard meer maar mijn berijdpaard lijkt heel erg op mijn vorige pony.
Anoniem
Geplaatst: 20-02-14 11:53
Ik heb geen paarden
Ik wil wel op de foto met de katten.. maar of dat gaat lukken.. die moeten namelijk naar de oppas (schoonouders) gezien wij de dag erna al vliegen.. en ik weet niet of de oppas ze diezelfde dag al mee wil nemen of al eerder thuis wil hebben ivm de hectiek
Als ik een chauffeur kan vinden dan wil ik graag dat mijn paard erbij is met de fotoshoot. Helaas is het nog niet makkelijk gebleken om iemand te vinden die mijn paard wil vervoeren....
Wij hebben 2 locaties voor de fotoshoot; eerst paard en dan andere locatie paard meenemen naar locatie is ook geen optie hier. Maar goed, ik had al een nachtmerrie over een kapotte, ondergekwijlde jurk dus ik ben er nog niet zeker van haha. Foto van ons op de voorgrond met grazend paard op de achtergrond is ook leuk genoeg
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 20-02-14 18:02
Als ik met mijn pony op de foto wil sta ik de ochtend van de bruiloft nog te wassen, en de dag ervoor, en gezien we het feest thuis houden heb ik genoeg te doen die dag. En dan de kwijl, iemand van de bruiloft "wegsturen" om de pony's op te halen, logistiek niet erg handig allemaal. Op stal zou nog kunnen, is tegenover ons huis, maar ik weet niet of er daar een geschikte plek is voor mooie foto's. Kan dat eventueel wel met de fotograaf eens overleggen.
calice- 1 april Sans6 - 25 april A_nouk - 30 mei Jans - 11 juni Anthea - 13 juni Tierania_ - 14 juni Murosch - 4 juli Annikab - 1 augustus SteffiiY - 10 september Quera-26september
Ik ben me aan het oriënteren op bloemen, best lastig aangezien ik niks heb met bloemen, alles met blaadjes gaat dood bij mij Maargoed ik heb nu een bloem zien zitten in een boeketje dat een vriendin van mij op tafel had staan. Die vond ik zo super gaaf! Echt iets voor een bruidsboeket Nu ben ik al bij twee bloemisten geweest om na te gaan hoe de bloem heet en ze weten het gewoon niet... Terwijl hij echt in zo'n standaard boeketje zat, dus volgens mij is ie niet al te exotisch. De zoektocht gaat verder, mochten er nou bokkers zijn met groene vingers/bloemenkennis dan zal ik de foto die ik ervan gemaakt heb eens plaatsen.