Ook heb ik nog een zilvergrijs magneetbord van de Ikea waar ook met whiteboard stift op geschreven kan worden. Afmeting 40x58
Dus wie kan ik blij maken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Geen flauw idee of iemand interesse heeft in de stripboeken maar ik vind het zo zonde om ze weg te gooien!
Ik vond ze met het opruimen van de zolder, ze zijn van een vriend geweest maar hij hoeft ze niet meer te hebben.
De jaartallen van de strips liggen tussen de 1970 en 1990.
De titels: Tarzan, De zoon van Tarzan, Popeye, Woody Woodpecker, Batman, Peppie en Kokki, De rode ridde, De Rose Panter en de De Berenjager.
Voor de mensen die denken dat ze misschien geld waard zijn, dat is niet zo dat heb ik gecheckt![]()
Nou ja de meeste gaan weg rond de 2,00 en het zijn er behoorlijk wat maar dan moet je ze nog wel kwijt kunnen.
Misschien wilt iemand ze hebben voor de nostalgie of verzameld iemand oude stripboeken?
Je kan ze op komen halen of ik kan ze verzenden (€6,75), ophalen vlakbij Hilversum
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
JudithO schreef:Sporttas van Achmea Healthcenter
Gratis gekregen bij aanmelden, maar ik gebruik hem niet. Een simpele tas, maar dient zijn doel wel.
Ophalen in Wageningen, wordt niet verzonden.
Tanya schreef:Ik heb weg te geven:
- Een strijkplank
- DVD home theatre set, heb ik gekregen van kenissen maar ik gebruik het niet en wil graag iemand ermee blij maken die het kan gebruiken
- Een grote waaier met fluorescerende kleuren
- (gebruikt) krukje, leuk als accessoire.
Hier kan je foto's vinden: http://www.marktplaats.nl/a/witgoed-en- ... ousPage=lr
Ik verzend uiteraard niet omdat het allemaal veel te groot is daarvoor!