Ik wacht nog even met een domeinnaam. Even zien hoe lang ik dit vol ga houden. Heb al eens een domeinnaam gehad en hosting, maar dat heb ik toen een paar maanden gebruikt en toen niet meer. Zonde.
Misschien als ik echt een heel gave theme tegenkom met social media er in verwerkt... Eens zien...
Laatst bijgewerkt door Polivy op 09-08-13 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Betekent dat ook dat ik al bijna aan de slag kan? Kreeg net n telefoontje van vriendjelief en die is er vanavond niet.. stom rotwerk. Dus ik heb alle tijd van de wereld om te klieren met mijn website
Ik dénk dat ik moet drukken op "een nieuwe blablacom5 aanmaken" want daar had jans het over.. Maar dan zegt ie "weet je het zéker?" en dan denk ik: neeeeee! Hellup!
Jans, in Safari doet ie bij mij niks. Elke keer als ik klik laadt de startpagina zich. Zelfde in Chrome trouwens.
Chans
Geplaatst: 10-08-13 00:48
Jans misschien ligt het aan mijn iPad maar als ik op je foto's klik of je navigatie menu brengt hij me steeds terug naar de index pagina, dus ik zie alleen je 'voorblad' verder kom ik niet.
Edit: hetzelfde als Polivy dus
Polivy
Geplaatst: 10-08-13 00:50
Chans schreef:
Jans misschien ligt het aan mijn iPad maar als ik op je foto's klik of je navigatie menu brengt hij me steeds terug naar de index pagina, dus ik zie alleen je 'voorblad' verder kom ik niet.
Edit: hetzelfde als Polivy dus
Haha, het ligt dus ook niet aan mij
Anoniem
Ja dat was een foutje in wordpress kwam er ook achter is inmiddels opgelost
Polivy
Ik ben met een blogpost bezig, maar ik vind het lastig. Het is een beetje een politiek beladen onderwerp, dus dat wil ik wel goed neerzetten.
Hij doet het nu. Ik heb een comment achtergelaten maar ik weet niet of ie er door is...
Wat misschien wel een tip is: ik kan mijn pagina niet refreshen als ik wil, want dan ga ik altijd meteen naar de homepage. Soms is het handig om een pagina te kunnen refreshen (ik ben een fanatiek refresher, haha, crappy internet hier), maar met deze opzet moet ik dan altijd een extra handeling uitvoeren. Het is een keuze. Daar moet je zelf maar over nadenken. Viel mij in ieder geval op