Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_Kaoma schreef:Hoi allemaal,
ik lees al een tijdje mee in dit topic en heb nu maar besloten om ook mee te praten, als jullie dat goed vinden natuurlijk
De vriendin waar DaniqueHorse het over heeft ben ik...
In januari dit jaar is mijn moeder plotseling overleden (meer info via pb)
Ik ben toen eigenlijk gelijk weer verder gegaan met mijn studie Diergeneeskunde en heb mijn propedeuse gehaald. Ik sta er echt van versteld hoeveel je eigenlijk kan in zo'n heftige situatie.
Het gaat nu ook naar omstandigheden wel goed, maar ik merk dat ik mijn moeder heel erg mis en ik vind het ook lastig dat ik ineens geen kind meer ben.
Ik vraag me af hoe jullie dit ervaren (hebben)?
Hopelijk vind ik wat steun aan jullie en helpt me dit ook bij het verwerken van het verlies.
Marije_Kaoma schreef:Het is iig wel belangrijk om er over te blijven praten en ik denk zeker dat ik hier wat steun kan vinden
olafgek schreef:Dat heb ik nrt niet. Ik heb wel nog ruzies met mama, ik krijg nu altijd de neiging te gaan roepen dat iets van papa wel zou mogen. Ik mocht namelijk alles van papa, straf zou ik nooit krijgen
Mareska schreef:Mag ik mij ook melden?
Vier jaar geleden is mijn moeder overleden aan longkanker. Ik was toen 22, dus eigenlijk niet heel jong meer. Ik heb het er toch wel een aantal jaar heel moeilijk mee gehad, inmiddels gaat het wel weer goed. Momenteel maakt een goede vriendin van me hetzelfde mee en dan komt er toch wel weer oud zeer naar boven..
Naath86 schreef:Ik vind 22 toch nog wel heel jong hoor om je moeder te verliezen!! Ik was zelf 25 en ook nog veel te jong om mijn moeder te verliezen.. Ik heb dat inderdaad ook met bekenden om me heen, maakt toch weer wat los..
Kaitlyn welkom hier.. Hoe gaat het nu met je?