Nou in Lelystad waaide je echt uit je voetbalshirt. Jeetje wat waait het daar toch altijd hard.Dus echt warm was het niet op het veld ondanks de zon die goed zijn best deed.
Heerlijk weer vandaag!!!!!! EINDELIJK!!! De hele dag buiten geweest, gereden, koffie in de tuin gedronken (wel uit de wind) gewandeld met de hond....van alles zolang ik maar niet naar binnen hoefde (schoonmaakontwijkend-gedrag ). Dus net met schemer pas thuis en nu lekker pootjes op de bank. Morgen nog zo;n mooie dag en ik ben nog vrij ook!
Marcella
Geplaatst: 06-04-13 21:01
Hoop toch dat we morgen nog wat meer zon hebben.
Vond trouwens vandaag in de schuilstal een klein stukje conifeer. En een dinsdag buiten op het stukje ook al een stukje conifeer gevonden, maar dacht dat het door de wind kwam.
Staan geen coniferen binnen het bereik en op het stukje waar hij staat groeit helemaal niks. Is dan ook echt helemaal kaal. En alles wat ik zie groeien binnen bereik word verwijdert. Behalve de brandnetel, mariadistel en kleefkruid, want hij is daarop verzot.
Op mijn slaapkamer is het nu 19,5 graad, maar kachel is net aan geweest. Ben net even met mijn kruiden bezig geweest die in mijn vensterbank staan.
Staleigenaar niet en het zijn ook maar kleine stukjes die ik vind. En vanaf de weg kan je er ook niet ongemerkt bij komen. Langleve de gans je beste waakhond (en dan nog de echtte honden die bij het minste of geringste aanslaan). En hij staat gelijk naast het woonhuis.