Alja schreef:Samy wil efteling kaarten weet ik toevallig
ook nog voor zondag.
Niemand die voor mij op pad wil
Klopt, maar inmiddels is het opgelost ... bedankt allemaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:*komt binnenvallen* Ik lees hier altijd mee voor de (meestal) leuke verhalen, maar verkoop en koop zelf niet vaak via mp of bokt.
Maar toen ik hier over auto's op mp las bedacht ik me dat bij mij ook het bloed onder m'n nagels werd uitgehaaldIk had een Seat marbella, vrij duur op marktplaats gezet en gehoopt op biedingen. Er was wat werk aan dus over de prijs kon gewoon gepraat worden. Er was vrij veel belangstelling omdat die autootjes echt bizar goedkoop zijn, zelfs als je ze er duur op zet. Eén man was geinteresseerd om te komen kijken als hij ook op mij mocht rijden en een ander kwam tot drie keer toe op z'n bod terug en het werd iedere keer lager... Hij begon met een bod van 250 en uiteindelijk wilde hij die auto voor 85 euro wel hebben, want ik zou hem anders toch niet kwijtraken. Ik heb hem maar naar de sloop gebracht, gunde hem dat ding echt niet meer en uiteindelijk kreeg ik er op de sloop alsnog 100 euro voor
Ojajoh schreef:pmarena schreef:Humja....ook stom zeg![]()
Dat is dan extra *grom* omdat je al extra je best voor haar deed vanwege die 2 weken
ja spreekt ze niks af dan wil ze gewoon de kamer niet denk ik dan, maar nu wil ze mij nog weer 2 weken laten wachten!
nou echt niet he
weg is pech!
pmarena schreef:Ja doeiiiii...mensen die het heel normaal vinden om iemand zo lang te laten wachten, komen vaak hun afspraken niet na valt me op.
Als ze nu echt overkomen alsof ze zich schamen om het te vragen, omdat ze beseffen dat het niet heel netjes is om iemand op je te laten wachten, dan is de kans wel veel groter dat het goed gaat komen.
Ojajoh schreef:pmarena schreef:Ja doeiiiii...mensen die het heel normaal vinden om iemand zo lang te laten wachten, komen vaak hun afspraken niet na valt me op.
Als ze nu echt overkomen alsof ze zich schamen om het te vragen, omdat ze beseffen dat het niet heel netjes is om iemand op je te laten wachten, dan is de kans wel veel groter dat het goed gaat komen.
Nou heb ik haar gemaild en gevraagd of ze het niet vreemd vind dat ze maandags al afzegt voor zondags...
krijg ik uiteraard geen antwoord op terwijl ze wel online is
corinepgek schreef:Heb op BM een advertentie staan voor een rode wintec boom gevraagd en dat ik er 7,50 voor wil betalen. Krijg ik een mailtje van een bokker dat ze er eentje heeft en dat ze er eigenlijk 15 euro voor vraagt maar ik hem voor 7,50 op mag komen halen.
Toevallig is de plaatst van ophalen erg onhandig van mij dus dat meld ik haar dat ik geen interesse heb en dat ik duidelijk in mijn advertentie heb staan dat ik 7,50 wil betalen. Krijg ik weer een mailtje terug dat die van haar niet voor 7,50 weggaat. Best lastig, lezen :p.
Judith_ schreef:Volgens mij ben ik zo'n bieder waar velen een hekel aan hebben.![]()
Maar als ik iets voor de volle mep zou willen kopen had ik het wel bij de winkel gehaald, ik ga niet iets gebruikt kopen voor 10,- minder dan de nieuwprijs. En raar genoeg kom ik die nog veel tegen. Ik bied dat iets minder dan de helft van de nieuwprijs, zodat ik nog een beetje kan stijgen in mijn bod. En dan nog mailtjes krijgen van 'Omdat jij het bent mag je het voor X halen (12,50 minder dan de nieuwprijs)'
Ook hele fijne ervaringen trouwens! Ik kan vanmiddag een gekocht artikel op halen, voor een hele schappelijke prijs. Ook fijn en snel contact met de verkoper gehad en duidelijke afspraken gemaakt. Top dus.
Shirley schreef:Ik begrijp echt geen snars van bovenstaand verhaaltje
Vjestagirl schreef:corinepgek schreef:Heb op BM een advertentie staan voor een rode wintec boom gevraagd en dat ik er 7,50 voor wil betalen. Krijg ik een mailtje van een bokker dat ze er eentje heeft en dat ze er eigenlijk 15 euro voor vraagt maar ik hem voor 7,50 op mag komen halen.
Toevallig is de plaatst van ophalen erg onhandig van mij dus dat meld ik haar dat ik geen interesse heb en dat ik duidelijk in mijn advertentie heb staan dat ik 7,50 wil betalen. Krijg ik weer een mailtje terug dat die van haar niet voor 7,50 weggaat. Best lastig, lezen :p.
Je hebt staan dat je €7.50 betalen wil. Je krijgt het aanbod dat je er eentje voor €7.50 mag ophalen. Jij wil niet ophalen, en nu is het de schuld van degene die haar vraagprijs voor jou halveert?