[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:29

Dat jasje op de 2de foto CCCC; leuk! Mooi kleurtje ook, staat je goed :)

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:29

Goede deal met die jas _vivi_! Leuke outfits CCCCC :) Maar er is toch helemaal niks mis met je benen? Ik lees opeens een paar posts van verschillende bokkers met 'ik vind mijn benen niet mooi', zo erg zullen jullie benen er vast niet uit zien dus gewoon showen in de zomer!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:31

DaisyDarling schreef:
Dat jasje op de 2de foto CCCC; leuk! Mooi kleurtje ook, staat je goed :)

Wou hetzelfde zeggen! Is dat die van de h&m? :)

Erg leuke outfits heb je!

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:32

CCCC leuk!
Vind de oufit leuk met die mint jas en die sjaal erbij. En die 1e daarvan vind ik je blouse erg leuk :)

Die jas heb ik dus bij h&m vandaan, ze hadden hem ook nog in donker grijs :)
Heel veel winterjassen waren afgeprijst naar €10!

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:33

Vivi & CCCCC: Leuke outfits! En inderdaad helemaal niks mis met je benen CCCCC!

@Girassol: ik heb helaas hele dikke benen (al mijn vet zit bijna op mijn bovenbenen) met cellulite van mijn billen tot mijn knieën, echt verschrikkelijk ;( En dit is echt niet overdreven helaas..

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:34

Mereltje schreef:
Vivi & CCCCC: Leuke outfits! En inderdaad helemaal niks mis met je benen CCCCC!

@Girassol: ik heb helaas hele dikke benen (al mijn vet zit bijna op mijn bovenbenen) met cellulite van mijn billen tot mijn knieën, echt verschrikkelijk ;( En dit is echt niet overdreven helaas..

Hier spreekt een lotgenoot! -O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:36

Ik heb dat ook Mereltje, nu door veel te sporten wordt het wel minder, maar ik schaam(de) me er echt voor! In een panty valt het inderdaad mee :j

Bedankt! Tweede jasje is inderdaad van de h&m en een van mijn favorieten op dit moment!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:38

Genetisch bepaald helaas! Met een hogere spiermassa kun je het wel aanzienlijk verminderen, sporten dus :P!

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:38

CCCCC: Vind hem ook érg leuk! Twijfel alleen om hem ook te bestellen, ben bang dat hij mij niet leuk staat omdat ik blond haar heb. Misschien dat ik m toch bestel, kan 'm altijd nog terug sturen natuurlijk.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-13 18:40

Corien, geweldige outfits weer!

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:41

Maar gaan jullie dan ook nooit zwemmen of zonnen in het openbaar?

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:42

Ik vind ook dat je goede benen hebt hoor CCCC :) iig op de foto's ziet het er prima uit gewoon normaal.
Wat zonde wel om te lezen dat zoveel meiden zo ontevreden zijn met hun benen, ik ben zelf heel blij met de mijne ookal zijn die van mij juist weer wat aan de dunne kant.
Je kan nu op heel veel plaatsen van die verstevigde pantys kopen die je benen mooi strak maken, zo kan je toch leuk rokje of jurkje aan zonder je te schamen voor je benen :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:44

Ik heb het heel licht, maar ik ga elke week zwemmen! En zonnen is mijn favo hobby bij mooi weer. Ik zie genoeg cellulite in het zwembad voorbij komen maar vind dat echt niet iets om je voor te schamen hoor, 9 vd 10 vrouwen hebben het misschien wel, ook die met maatje 34 :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:45

Girassol schreef:
Maar gaan jullie dan ook nooit zwemmen of zonnen in het openbaar?

Ohh ja dat wel hoor, maar tevreden is anders. Ik ga nu gewoon lekker weer hardlopen en veel sporten om het wat beter te krijgen. Ik loop ook gewoon in shorts oid :j

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:47

dressagelady schreef:
Genetisch bepaald helaas! Met een hogere spiermassa kun je het wel aanzienlijk verminderen, sporten dus :P!

CCCCC schreef:
Ik heb dat ook Mereltje, nu door veel te sporten wordt het wel minder, maar ik schaam(de) me er echt voor! In een panty valt het inderdaad mee :j

Bedankt! Tweede jasje is inderdaad van de h&m en een van mijn favorieten op dit moment!

Ik was begonnen met 30 day shred en ging daarbij al een aantal keer per week naar de sportschool, maar ik kreeg plots heel erg last van mijn knieën. Nu loop ik dus met een blessure waarvan niemand weet wat het is, op MRI-scan is niks te zien, maar mijn knie slaat constant op slot, dus zelfs lopen gaat niet echt :\ En heb al 2 doktersbezoekjes en een ziekenhuisbezoek er op zitten in iets meer dan een week tijd, maandag naar een orthopeed -O-
Baal er echt van, want ik wilde echt eens iets doen aan die benen (ben ook op dieet ondertussen, dat lukt gelukkig wel, al 3 kilo kwijt ondanks gebrek aan beweging, alleen alles gaat van mijn buik en taille af tot nu toe).

Goed dit is echt off-topic, maar het zit me nogal hoog, baal echt van die benen ;(

In panty's valt het inderdaad niet echt op, maar als ik een te kort jurkje draag bij een te doorzichtige panty zie je het ook, dus mijn zomerjurkjes zijn ook allemaal iets langer dan mijn winterjurkjes! En de jurkjes die ik zonder panty draag moeten sowieso tot op mijn knie vallen.
Mijn droom is al jaren om in de zomer een short te kunnen dragen, vind dat zooo geweldig staan altijd bij mensen (misschien ook wel omdat ik het niet 'kan'), dus daar ga ik deze zomer wederom voor!
Inspiratiefoto's met shorts waardoor ik hierdoor ook enorm, dan weet ik waarvoor ik het doe :))

@Vivi, zo'n verstevigde panty klinkt wel ideaal, weet je waar je dat kunt kopen toevallig?

@Girassol: ik ga bijna nooit zwemmen of zonnen in het openbaar nee, maar ik doe het toch weleens hoor, ik kan me met 30 graden moeilijk blijven verstoppen, maar ik voel me er echt totaal niet prettig bij.

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:53

Bij de hema hebben ze hele fijne corrigerende panty's!

Kun je wel fietsen? Spinning doet goed werk voor je benen en achterwerk hihi :D hopelijk kan de orthopeed iets voor je betekenen!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:55

Mereltje, ik denk dat het op een gegeven moment ook iets is dat je moet 'accepteren', wat natuurlijk erg moeilijk is. Maar je legt het zelf natuurlijk onder een vergrootglas.

De HEMA heeft die panty's ook!

Even een deel van mijn jasjescollectie spammen hoor.

Afbeelding

<3

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:55

Mereltje, die kan je volgens mij gewoon bij de hema of v&d kopen en h&m heeft ze volgens mij ook. Staat dacht ik op de verpakking aangegeven al het om een 'shape' panty gaat. Shape waer is beetje de term voor corigerend ondergoed maar ook voor de pantys enzo :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:57

Jaloersssss,ccc!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 18:58

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:00

Ohh ik wil voor deze zomer ook een mooie maxidress! <3

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:03

CCCCC schreef:

ik ook, maar de perfecte lijkt nog niet te bestaan voor mij haha. Ik zit overigens al 2 dagen over deze schoenen te kwijlen. Doen of niet?
Afbeelding

Girassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:04

CCCCC schreef:
Even een deel van mijn jasjescollectie spammen hoor.

[ Afbeelding ]

<3

Heel leuk! :j

Mereltje, ik kan me best voorstellen dat je er onzeker over bent maar vaak merk ik dat mensen alle dingetjes waarmee ze ontevreden zijn veel groter maken dan ze werkelijk zijn. Terwijl andere mensen dan zoiets hebben van 'waar heb je het over, je ziet er prima uit!'.

DaisyDarling: mooi jurken! Ik heb er ook een paar hangen :j

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:04

Leuke laarsjes!

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:08

CCCCC schreef:

Ik ook. Mijn droom jurk is een licht transparant zwarte met gouden details, én een lage rug. Die zo lekker zwiert en wappert en oeeh <3
Nu alleen hem nog tegenkomen; maar ach, veel winkels afstruinen is ook geen straf 8-)

@Tessaa; oeh, die laarsjes zou ik doen hoor. Zijn keileuk!