Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paardje13g schreef:Nee, heb al elke pagina gehad op google![]()
Iedereen zei/zegt eind februari/maart.. Hoop echt dat ie snel open is want wil graag een beetje mijn geld gaan besparen en mijn zomer kleding bij de Primark gaan kopen.
paardje13g schreef:Er komt er echt heen! Ben 2 weken terug nog naar Eindhoven geweest en echt grote spandoeken van weet ik veel bij weet ik veel hoeveel meter met: BINNENKORT PRIMARK OPEN. Dus hij komt er zeker wel maar wanneer de opening is...
Eleionomae schreef:mijn aankopen van vandaag!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
(de foto op bed hier was nog slechter dan deze haha)
[ Afbeelding ]
was er om 11.00 direct bij de opening, heerlijk rustig
Sabine schreef:Primark-kenners, help![]()
Ik ben nog nooit bij een Primark geweest omdat het zo ver weg was, maar ik woon tegenwoordig in Hilversum dus die in Almere is lekker in de buurtIk ben momenteel in ieder geval nog een complete nitwit op Primark-gebied. Binnenkort wil ik er graag eens langs, ik heb weinig geld maar heb wel nieuwe kleding nodig, de gaten beginnen er in te vallen bij sommige dingen en ik heb een nieuwe baan waar ik er wat netter bij moet lopen dan wat ik normaal doe
Hebben ze er ook gewoon basic, iets langere hempjes met brede schouderbandjes? Zoiets als deze? En hoe duur zijn die ongeveer? Hebben ze er überhaupt basics en zijn die -rekening houdend met de prijs natuurlijk- een beetje goede kwaliteit?
Dinniej schreef:Gister dus bij de Primark in Zaandam geweest. Was wel druk, maar goed te doen. Ruim een kwartier gewacht voor de pashokjes, maar maar 3 min ofzo voor de kassa.
En ik heb héél veel leuke dingen gescoord.
Ik zag alleen de shorts rechtsonder op dit plaatje nergens.. :'(
[ Afbeelding ]
Dus als iemand die nog ergens tegenkomt en voor me zou willen meenemen in maat 14, zou ik gelukkig zijn. (:
Olympia schreef:Die shirt met die boot is wel erg leukZulke shirts hebben ze elk jaar en ik moet binnenkort ook maar eens om weer voor die shirts te gaan. Zijn erg fijne shirt en heb er nu een stuk of 7 in de kast liggen, heb ze veel aan als zomers, maar ook naar de paarden dan, en ze zijn nog steeds goed
Wel zijn de maten van elk shirt anders, dat is wel vervelend. Dus daar moet je wel even op letten. Van de ene heb ik bijv maat 14 en van de ander heb ik een maat 16 en weer een ander maat 12
_joellover_ schreef:Weet ik niet, die heb ik ook niet gezien..Dinniej schreef:Gister dus bij de Primark in Zaandam geweest. Was wel druk, maar goed te doen. Ruim een kwartier gewacht voor de pashokjes, maar maar 3 min ofzo voor de kassa.
En ik heb héél veel leuke dingen gescoord.
Ik zag alleen de shorts rechtsonder op dit plaatje nergens.. :'(
[ Afbeelding ]
Dus als iemand die nog ergens tegenkomt en voor me zou willen meenemen in maat 14, zou ik gelukkig zijn. (:
Hoe duur was die leathersleeve jacket?