Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elma_ schreef:Ik heb zelf eigenlijk altijd wel goeie ervaringen met beleefde mensen via mp. maar laatst wel iets raars
Ik heb een week of 3 laarzen op mp staan en kreeg een mailtje of ik fotos van de zolen wou maken. Ik teruggestuurd dat ik haar die morgen wel zou sturen. Kreeg ik een berichtje terug heel dwingend en claimend met ja en ze niet doorverkopen he!! Dus ik dacht ok whatever.. Ik de volgende dag de fotos gemaild, 2 weken geen reactie.. Krijg ik ineens een berichtje met Hallo je heb ze toch niet verkocht he!!!
Dus ik netjes een mailtje teruggestuurd met nee ik had u gemaild, maar hierbij nogmaals de fotos. Vervolgens nooit meer wat van gehoord
Shirley schreef:Elma_ schreef:Ik heb zelf eigenlijk altijd wel goeie ervaringen met beleefde mensen via mp. maar laatst wel iets raars
Ik heb een week of 3 laarzen op mp staan en kreeg een mailtje of ik fotos van de zolen wou maken. Ik teruggestuurd dat ik haar die morgen wel zou sturen. Kreeg ik een berichtje terug heel dwingend en claimend met ja en ze niet doorverkopen he!! Dus ik dacht ok whatever.. Ik de volgende dag de fotos gemaild, 2 weken geen reactie.. Krijg ik ineens een berichtje met Hallo je heb ze toch niet verkocht he!!!
Dus ik netjes een mailtje teruggestuurd met nee ik had u gemaild, maar hierbij nogmaals de fotos. Vervolgens nooit meer wat van gehoord
Wat een halve zool
foxy80 schreef:Ulrika schreef:Je nr bij een advertentie zetten word ook gevaarlijk...had gisteren een man aan de telefoon die in natura wilde betalen en iet de natura van een keukenkastje repareren vieze vent bahbah
Simpel "Mijn man rekent wel even met u af!"
Lieszje schreef:Dat sommige mensen verwachten dat je iets dagen of weken gaat vasthouden voor ze..
Vjestagirl schreef:Drunksheep schreef:Als je iets vast moet houden voor iemand, gewoon een aanbetaling laten doen
Dat wilde hij dus niet. Geen geld overmaken en niets verzenden, want daar had hij slechte ervaringen mee. Bij deze heb ik slechte ervaringen met dingen vasthouden.